- Editor, ktery je prilozeny
ke hre, je ten samy, jaky pouzivaji lide zBethesdy kvytvareni
vetsiny vseho co muzete najit vsamotne hre.
- Pomoci editoru muzete
pretvaret skoro vsechny aspekty hry, krome tvorby vlastnich 3D objektu.
Ktomu potrebujete neoficialni 3DS MAX plugin, abyste mohli vytvaret
vlastni modely.
- Editor se da pouzit jak kvelmi jednoduche
editaci, stejne tak jako kvytvareni vysoce komplexnich modelu.
- Vsechny zmeny, modifikace,
dodatky nebo zruseni, dosazene editorem, jsou ulozeny ve specialnim
souboru zvanem plug-in. Podle Bethesdy by mel typicky plugin (maly
dungeon, jednoduchy quest, nejake predmety aj.) mit velikost okolo 200 kb.
Samozrejme dalsi objekty, zvuky, hudba muzou velikost plug-inu podstatne
zvetsit.
- Vzasade neni pocet
plug-inu, ktere ve hre pouzijete nijak omezen. To znamena, ze muzete
stahovat a instalovat vsechny pluginy podle lobosti. Samotna hra pouzite
plug-iny testuje, tak aby zabranila jejich pripadnym protichudnym efektum.
Pokud se takove objevi, budete na to upozorneni.
- Pluginy je mozne jednoduse
ke hre pripojovat a odpojovat,
takze kdyz nedejboze;-) pripojite plugin, ktery ve hre dela „osklive
veci“, neni problem jej znovu odpojit.
- Vytvareni jednoduchych
pluginu netrva obecne moc dlouho. Vyvojari zBethesdy tvrdi, ze
tvorba jednoduchych questu a dungeonu nezabere ani hodinu. Samotny editor
pouziva znamou techniku „Drag-and-Drop“. To znamena, ze muzete celou cast
nejakeho dungeonu vytahnou zknihovny
a vytvorit tak dungeon novy. Stejne tak muzete pretahnou stejnym zpusobem taky par potvor, nejake
predmety a mate o zabavu postarano.
- Jednoduche scripty ( ne
definice funkci ) muzou byt pouzity vpodstate na vsechny objekty ve
hre a je mozne je pouzivat zcela podle vasi fantazie.
|