Morrowind.valkovic.cz - neoficialni ceska fansite
Morrowind.valkovic.cz
Uvod
Tvorba Postavy
Vyber Rasy
Vyber Povolani
Skilly & Vlastnosti
Znameni
Artefakty
Alchymie
Bestiar
Bohove
Boj
Brneni
Daedry
Doprava
Frakce
Guildy
Herbar
Historie
Kradeni
Magie
Nestvury
Obchod & Penize
Ocarovavani
Otroci
Pismo & Jazyk
Upiri
Vlkodlaci
Treneri
Zajimavosti Morrowindu
Zbrane
Hlavni Linie
Rod Hlaalu
Rod Redoran
Rod Telvani
Cech Bojovniku
Cech Magu
Cech Zlodeju
Cisarska Legie
Cisarsky Kult
Cisarsky Chram
Morag Tong
Daedricke Svatyne
Upiri
Ostatni
Tribunal - Pribeh
Tribunal - Ostatni
Bloodmoon - Pribeh
Bloodmoon - E.E.C.
Uvod
Tvorba Pluginu
Scripty
Tutorial
Forum
Navstevni Kniha
Pluginy
Mapy
Galerie
Wallpapery
Ruzne
Arena Hrdinu
Povidky
Cheaty
Cestina
FAQ
The Elder Scrolls
Utajene Lokace
Archiv Novinek
Odkazy
Autori

Nase ikonka:
TES III: Morrowind

FAQ


Otazka

  • Proc mi klesla sila/odolnost/skill/cokoliv ?
  • Jak se "Enchantuje" ?
  • Kde najdu "Dwemer Puzzle box" pro Hasphata Anatabolise v hlavnim questu?
  • Jak mam naistalovat plugin, co jsem si ztahnul z teto uzasne stranky?
  • Jak se nejsnadneji se stat upirem?
  • Da se ve hre koupit dum?
  • K cemu slouzi schopnost chameleon?
  • Pri startu hry mi to hodi hlasku "Render Creation Error: "Unsupported desktop resolution. Change windows reselution to "True Color (32bit)"." Co mam delat?
  • Pri hre mi veskera hudba sumi, co s tim?
  • Na zacatku hry mi to kazdou chvili spadne, co s tim?
  • Jak mam vytvorit vlastni kouzlo?
  • Jak mam xakru vymazat kouzla ze Spellbooku?
  • Ztratila se mi postava, ktera tam jeste minule urcite byla. Kde ji mam ted hledat?
  • Kde ziskat dobre veci hned na zacatku???
  • Jak levelovat do nekonecna?
  • Co noveho prinese datadisk Bloodmoon?
  • Kde vzit kompletni daedricke brneni?
  • Kde je Bow of Sul Senipul?

  • Odpoved

    Proc mi klesla sila/odolnost/skill/cokoliv ?

    Byl jsi zasazen budto nemoci nebo kouzlem snizujici vlastnosti. Zkus vypit lektvary na posileni tech konkretnich vlastnosti. Pomaha take navstivit chram a pozadat o vyleceni.

    [ Zpet na zacatek ]

    Jak se "Enchantuje" ?

    Na enchatovani potrebujes tri veci:
    1. Soul Gem (nejlepe s dusi nejake potvory ;-)
    2. Vec/zbran/brneni ktere chces enchantovat
    3. Znalost kouzla s efektem, ktery chces pouzit (napriklad posileni sily apd.)

    Soul Gem - musis ho "naplnit" dusi nejake pokud mozno co nejsilnejsi potvory. To udelas tak, ze jeste nez zasadis potvore finalni ranu, zakouzlis kouzlo "Soul Trap" ... pokud budes uspesny, po zabiti se ti zobrazi hlaska ze duse byla chycena. Potvory s "nejvetsi dusi" ;-) jsou Golden Saint a Ascended Sleeper, ale ty nabijete jenom do Grand Soul Gemu.

    Vec na echantovani - tady plati pravidlo, ze cim drazsi a vzacnejsi je to vec tim vetsi nabiti se do ni vejde.

    Efekt kouzla: Jsou tri varianty: "On strike" (kouzlo se spusti pri zasahu potvory); "Cast when used" (kouzlo se zaktivuje z menu kouzleni v invetari); "Constant Effect" (kouzlo ucinkuje stale)

    Vlastni enchantovani probiha tak ze si jakoby na sebe oblecete vami vybrany gem a pak se objevi specialni menu na enchantig. Tady si vyberete vec, kterou chcete okouzlit, gem a kouzelny efekt a je to ;-) zase plati pravidlo sejvovat, sejvovat, sejvovat ...

    [
    Zpet na zacatek ]

    Kde najdu "Dwemer Puzzle box" pro Hasphata Anatabolise v hlavnim questu?

    Dostanete pokyn najit Dwemer Puzzle box v Dwemerskych ruinach vychodne od Balmory. Kdyz se dostanete dovnitr, jdete po rampe dolu. Pred sebou byste meli mit rozcesti s tremi dvermi. Musite ale vysplhat po okraji o jedno patro vis, nad tyto dvere. Zde je uz jenom vlezte do dveri nalevo a Dwemer Puzzle box je na policce v dalsi mistnosti

    [ Zpet na zacatek ]

    Jak mam naistalovat plugin, co jsem si nahral z teto uzasne stranky?

    Nejdrive rozbal vsechno na disk kde mas naistalovany Morrowind do adresare Data Files. Potom spust hru z Cd a objevi se ti tam menu kde je tusim druha polozka "Data Files" a tady si jenom zaskrtnes ktery plugin chces mit aktivni a je to.

    [ Zpet na zacatek ]

    Jak se nejsnadneji se stat upirem?

    Nejjednodussi je pouzit konzoly, ale to neni ono.
    Jinak musis najit upira a nechat se nakazit blood disease (chce to mit nizkou rezistenci na common disease), pak staci dva az tri dny spat a je z tebe upir.

    Ve hre jsou tri klany upiru:

    Klan Berne - zlodeji, napriklad - Orthrelas Ancestral Tomb blizko Salvu farm u Vivecu.
    Klan Aundae - magove, Aralen Ancestral Tomb jizne od Zainab camp.
    Klan Quarra - bojovnici, Drucashti jihozapadne od Urshilaku camp.

    aby ses mohl pridat ke prislusnemu klanu musi te nakazit jejich upir . Za kazdy klan jsou k dispozici dva questy a prej se da dokoncit i hlavni pribeh, ale je to daleko tezsi nez normalne.

    [
    Zpet na zacatek ]

    Da se ve hre koupit dum?

    Neda, ale casem ho ziskas za plneni ukolu pro nektery z Great House(House Telvanni nebo House Hlaalu nebo House Redoran).

    [ Zpet na zacatek ]

    K cemu slouzi schopnost chameleon?

    Chameleon je neco jako Invisibility, ale spis jenom tak zblednes a mas vetsi sanci, ze uspejes pri Stealthu (zkratka ze te neuvidi).

    [ Zpet na zacatek ]

    Pri startu hry mi to hodi hlasku "Render Creation Error: "Unsupported desktop resolution. Change windows reselution to "True Color (32bit)"." Co mam delat?

    Je to dano spatne nastavenou barevnou hloubkou. Kliknete pravym mysidlem na plochu a zvolte vlastnosti a odrazku nastaveni. V kolonce Barvy prepnete na True Color (32bitu).

    Pri hre mi veskera hudba sumi, co s tim?

    Zkus preinstalovat ovladace zvukovky. Taky se mrkni na verzi DirectX. Posledni moznost je, ze by mohla byt vypnuta moznost hardwarove akcelerace zvuku. Spust program dxdiag.exe a tam ji zapni.

    [ Zpet na zacatek ]

    Na zacatku hry mi to kazdou chvili spadne, co s tim?

    Je treba vypnout AGP akceleraci. Nejlepe v BIOSu. Az vylezete z kancelare a budete moci ulozit, tak ji znovu zapnete.

    [ Zpet na zacatek ]

    Jak mam vytvorit vlastni kouzlo?

    Jdete do nejake Mage Guildy a najdete nekoho, kdo umi Spellmaking.

    [ Zpet na zacatek ]

    Jak mam xakru vymazat kouzla ze Spellbooku?

    Staci na ne kliknou se zmacknutym Shiftem.

    [ Zpet na zacatek ]

    Ztratila se mi postava, ktera tam jeste minule urcite byla. Kde ji mam ted hledat?

    Neztratila se, nejspis se asi propadla do zeme(doslova), nebo se sla projit za stenu. Postavte se tedy k mistu, kde stavala a do konzole napiste placeatpc "jmeno NPC",1,1,1 a ztracenec/kyne by se mel pred vami objevit. Taky se da pouzit prikaz RA.

    [ Zpet na zacatek ]

    Kde ziskat dobre veci hned na zacatku???

    Hned jak vylezete z Census and office jdete k Stilt striderovi a vyberte Balmoru (nebo pokud jste skrti tak jdete pesky ). Zajdete ke Caiusovi (je to za rekou na severovychod ). Pokecejte s nim, da vam nejake prachy a vydejte se smerem k jizni brane. Projdete branou a vydejte se na podel reky. Jakmile minete dva chlapky stojici u ohne pred eggmine dejte se nalevo pres most. Vasim cilem je jeskyne Vassir-Didanat. Je na jih od Balmory a na jihovychod od jiz zminene eggmine. Vejdete a hned se zase vyjdete. Vratte se do Balmory ke Stilt striderovi a jedte do Vivecu. Pokud mate major skill security ,tak si dalsi odstavec nectete . Jestlize vejdete do Vivecu od Stilt stridera , primo pred vami je Foreign Quarter canton. Vylezte az na nejvyssi plosinu a otevrete dvere do Foreign Quarter plaza. Tam se nachazi Mages guild. Najdete nekoho kdo prodava kouzla a kupte si Ondusi’s open door (nevim jestli zrovna v guilde ve Vivecu je, kdyz tak zkuste jinou mages guild ).
    Vas cil je ted St. Olms, St. Olms plaza. V ni najdete Haunted manor, do ktere mate vejit. V roh mistnosti jsou nejake lockpicky a myslim i probe. Pouzijte je nebo kouzlo na dvere dole (lock 50 ). Hledejte Dram Bera. NEZABIJEJTE HO, BUDETE HO POTREBOVAT V HL. LINII!!! Pokecejte s nim o Vassir-D… cave. Vyberte “Tell him the location“ nebo neco takoveho, jakmile na to kliknete objevi se hnusne vypadajici nabidka, ktera ovsem skyta vyber mezi 5 Deadric zbranemi.

    Longblade-D katana
    Shortblade-D tanto
    Blunt weapon-D staff
    Bow-D longbow
    Axe-D war axe (nevim jestli je nejlepsi war nebo battle axe- je to ta lepsi z nich )

    Vyberte podle vlastniho uvazeni (skills ).

    Light armor

    Jsou tri mista, o kterych vim, ze tam je Glass armor ve velkem poctu.
    Fighters guild v Ald-ruhnu za zamcenymi dvermi lock 80. klice ma chlapek co stoji na schodech.
    Ghost gate v jedne z vezi je chlapek mozna prodejce, ktery ma Glass armoru plne police.
    Ghost gate- Bujoanci armigers maji Glass armor celi krome helmy. Nekteri maji D helmu.

    Medium armor

    Ordinators ve Vivecu.

    Heavy armor

    D Helm- viz. Light ar.
    D Greaves- Dren plantation, Dren’s villa (vychodne od Pelegiadu ), jsou za Drenem
    D Boots-v oblasti Uvirith’grave v sidle klanu vampiru Berne
    D Gauntlets-v Kogoruhnu
    D Shield-Dren plantation, Dren’s villa jeden chlap bez brneni
    D Tower shiel-Maji ho Golden Sainti nikdo jiny, musite mit ale stesti(ja jsem stastnym majitelem po dni kdy jsem je vyvolavalJ))))))
    Vsechno-Tel Fyr-Divayath Fyr, az po dohrani hry ho muzete zabit, ma vse krome helmy

    Samozrejme,ze jsou i jina mista kde se vyse zminene veci nachazeji (treba D helma je jeste v jeskyni Mamea jihovychodne od Gnisis ), ale vzpomente si ze na zacatku hry jste nebyli tak dobri aby jste sli do zakladny 6th house.

    [ Zpet na zacatek ]

    Jak levelovat do nekonecna?

    „Jaky mas levl? Ja mam 30.“
    „Ja mam 1256!“
    „Jak jsi to udelal? Ty si fakt dobrej,… ….vynikajici, perfektni…!!!

    Chcete vedet jak to ten borec udelal? Ctete dal!

    Upozorneni: Kdyz budete na vetsim lvl. nez 150-200, pak pro vas prestane mit hra smysl- budete neporazitelni, Vivec bude hnup ktereho udelate Chitin dagerem. Takze doporucuji udelat tento CHEAT(!!! I kdyz se to nezda je to tak. Levl je meritko i pro potvory, ktere jsou proti vam, takze po par hodinach mate postavu lvl 200 a teprve potom se vydate prohledavat Morrowind (Tribunal ), tak budete velmi zklamani!!! ). Takze borec s lvl. 1256 je spis chudak. Pro takove lidi by to chtelo neco jako v Diablu „playerXXX“.
    Zakladem pro trenovani je artefakt Fury. Lokaci vyskytu nebudu zminovat abych tak predesel zacatku trenovani alespon po pulce hry. Kazdy kdo je dost daleko v hl. linii vi kde Fury je. Kdyz si Fury date do ruky „znici“ vam vsechny skilly armoru a unarmored o 20 bodu. Tohle je zaklad.
    Pokud mate v Major nebo Minor Skills…

    …Heavy armor, tak jdete do Vivecu, cantonu Arena do fighters training a najdete tam chlapa jmenem Seanwen.

    …Medium armor, tak mata smulu, protoze se v Morrowindu master trener Med. armoru nenachazi- autori na nej zapomneli.

    …Light armor, tak jdete do Maar Gan, Andus tradehouse a najdete Aerin ( ma glass boty)

    …Unarmored, tak jdete ke Khargol gro-Bogukovi ve vezi Vacant v Dragon Fel.

    Vemte si do ruky Fury nekolikrat za sebou dokud vam neklesne pozadovany skill na 0. Nechte si Fury v ruce, protoze kdyby jste si vzali neco jineho tak se vam trening hodne prodrazi.
    O 1 lvl potrebujete 10x zvysit Mj. ci Mn. skill. Jestlize jste delali vse co jsem napsal vyse tak vas to bude stat 10 Septimu. 1 lvl.= 10 Septimu. Vynasobte si to poctem levelu, o ktery chcete svou postavu „vylepsit“ (!!!!!!!!!!!) a mate to. Takze treba o 200 lvl. by to bylo 2000 Septimu. Coz je docela mala castka.
    Porad trenujte u vami zvoleneho trenera, i kdyz se vam dole pise ta zprava o spani. A pak nekolikrat jdete spat a jen odklikavejte dalsi levely. To je vse.

    Nejsvatejsi Tribunal varuje. Zvysovani levelu zpusobuje znehodnoceni hry.

    [ Zpet na zacatek ]

    Co noveho prinese datadisk Bloodmoon?

    Prida Bloodmoon novou pevninu/kraj?:
    Bloodmoon je umisten na ostrove Solstheim, ktery je asi 1/5nou rozlohy Vvardenfellu. Je situovany na severozapade Vvardenfellu, nicmene presna lokace jeste neni znama. Solstheim je politicky casti Morrowindu, prestoze klimatickymi podminkami je blize Skyrimu,tedy svym snehem, snehovymi bouremi, a ledem.

    Objevi se Solstheim na mape ve hre?
    Ano.

    Jake druhy novych lokaci budou v Solstheimu?:
    Zamrzle jezero, nepristupna ledova pevnost nazvana Castle Karstaag, mnoho ledovych jeskyni a kobek, Nordicke pohrebni hrobky, huste, jehlicnate lesy, zamrzla tundra, dulni kolonie, a dve mensi vesnice.

    Jaky architektonicky styl bude v Solstheimu?:
    V Bloodmoonu bude mnoho druhu modelu, ale mnoho budov je volne inspirovano domovy japonskych vesnicanu.

    Jak se bude mozne dostat do Solstheimu ?:
    Lodi z nejake severni Vvardenfellske osady, jako je napr. Khuul. Solstheim neni v interieru jako byl Mournhold v Tribunalu, takze je tam mozne take doplavat, prejit po vode, nebo dolevitovat.

    Jake nove “vychytavky“ budou v Bloodmoonu?:
    Nejvetsi vychytavky budou schopnost stat se vlkodlakem, nove efekty pocasi (snih a snehova bore) a moznost rozhodovat o vyvoji tezebni spolecnosti.

    Bude tam konflikt mezi tezebni spolecnosti a vlkodlaky?:
    Nejpravdepodobneji ano, nicmene to nebude hlavni konflikt. Proto zde musi byt zapletena jeste jedna strana. Totoznost teto treti strany dosud neni znama.

    Budu se moci zapojit do vyvoje kolonie i kdyz se stanu vlkodlakem?:
    Ano, tyto dve moznosti se zajemne nevylucuji.

    Co dalsiho je znamo o vyvoji tezebni spolecnosti?:
    Kolonie bude fungovat jako nova frakce a hrac bude moci postupovat v hodnostech, eventuelne rozhodovat o vyvoji kolonie. Interaktivita ve vyvoji kolonie je rozsirenim konceptu pevnosti z Morrowindu, s vice moznostmi ovlivnit co se stane. Budete pomahat postavit cele mesto a jak bude kolonie rust, bude prichazet vice NPC postav, aby ji obydleli.

    Je vlkodlak na wallpaperu in-game model?
    Ano .

    Bude charakter vlkodlaka stale ve sve vlci podobe, nebo se bude prepinat i do sve normalni podoby?:
    Bude se prepinat, nicmene zatim neni znamo, jak to bude implementovano. Maji vlkodlaci v Bloodmoonu svou vlastni sadu animaci, nebo budou pouzivat jiz pouzite sady animaci?: Bloodmoonsti vlkodlaci maji sve vlastni specificke sady animaci, zahrnujici zuzovani oci kdyz vrci, a zatahovani usi.

    Co se stane memu inventari, pokud budu ve vlkodlaci forme?:
    Pristup do vaseho inventare bude docasne uzamcen a vy nebudete moci pouzivat predmety, zbrane, nebo zbroj.

    Budu moci pouzivat vsechna sva kouzla jako vlkodlak?:
    Ne ve vlkodlaci forme. Nicmene budete mit specificka vlkodlaci kouzla a schopnosti, jako treba Eye of the Wolf (Vlci oko).

    Nejake fyzicke bonusy?:
    Ano, ale pouze ve vlkodlaci forme.

    Budou NPC vlkodlaci schopni vykonavat cinnosti jako treba skakani?:
    Ano, ostatni vlkodlaci ve hre se budou chovat vice jako NPC postavy, nez jako standardni tvorove a jako takovi budou schopni vykonavat prislusne cinnosti. Nicmene jak dobre budou pouzivat tyto schopnosti bude zalezet na kompetenci AI.

    Budou mit vlkodlaci sve vlastni, specificke questy?:
    Silene sny budou vybizet vlkodlaci charaktery k plneni specifickych questu.

    Budou normalni NPC postavy reagovat na vasi postavu ve vlkodlaci forme?: Rozhodne, a mnohem vice nez to bylo v pripade upiru.

    Muze se vlkodlak stat upirem? Muze se upir stat vlkodlakem?:
    Ne, a ne. Vlkodlaci jsou imunni vuci vampyrismu a upiri jsou imunni vuci lycantropii .

    Budou Bloodmoonsti vlkodlaci kompatibilni s Rhedds heads, a ostatnimi heads?:
    Ano.

    Zrusi Bloodmoonsti vlkodlaci platnost modu od McAsmodova tymu: Werewolf mod?:
    Nemeli by. Bethesda a McAsmod pouzivaji velmi rozdilne interpretace vlkodlaku, takze tyto dva mody by spolu meli vychazet.

    Budou v Bloodmoonu nove zbrane a brneni?:
    Ano. Nektere z nich jsou k videni na screenshotech na strankach elderscrolls a v CG Magazinu.

    Budou v Bloodmoonu nove potvurky?:
    Ano. Ti znami jsou vlkodlaci, Draugr (masozravi Nordsti zombici), Horkers (tuleno-mrozovita stvoreni ktera se mohou pohybovat v mori i na sousi.), Rieklings (mali goblini valecnici trimajici smrtici zbrane), Frost Boars (obludne variace kancu, ktere Rieklingove obcas pouzivaji misto koni), spriggans (prirodni duchove), ledovi trolove, ledovi prisluhovaci, vlci a medvedi.

    A co draci?:
    Zadni draci.

    Nebudou tam zadni cliffraceri, ze ne? Prosim, reknete, ze tam zadni nebudou!:
    Nebudou tam zadne standardni potvory, nicmene nejakeho mozna uvidite...

    Bude Bloodmoon take pro Xbox?:
    Ne. A to z technickych duvodu, nikoli umyslne.

    Bude Bloodmoon obsahovat multiplayer nebo splhani?:
    No v obou pripadech.

    Kdy vyjde?:
    US verze v Kvetnu 2003. Ostatni si asi budou cekat dele. Pokud srovname Bloodmoon s Tribunalem, bude to zhruba asi 3 tydny po vydani v US.

    Bude obsah Bloodmoonu k dispozici pro tvurce modu?:
    Ano. Nove typy pocasi, lykantropie, statistiky, obludky, zbrane a zbroj budou k dispozici v programu Konstrukcni Set. Nove funkce budou take zdokumentovany v souboru HELP.

    Potrebuji k hrani Bloodmoonu Morrowind a Tribunal?:
    Budete potrebovat Morrowind, Tribunal ne. Tribunal a Bloodmoon jsou kompatibilni a mohou byt hrany spolecne. Bloodmoon je mozne hrat kdykoli pred, behem, nebo po questech Morrowindu a Tribunalu.

    Kolik hernich hodin pribude s Bloodmoonem?:
    To zalezi na hraci samotnem. 20 az 40 hodin bude bezna herni doba v zavislosti na mnozstvi questu, ktere budete plnit To nezahrnuje ni, co je pridano uzivateli pomoci Konstrukcniho Setu.

    Budu muset platit?:
    Hmmm, Ano. Prominte.

    Budou tam nejaka herni vylepseni podobna novemu deniku a funkcim mapy z Tribunalu?:
    Ne, nicmene zde budou opraveny chyby a provedeny mensi optimalizace.

    Na jak vysokou uroven postav je Bloodmoon zameren?:
    Stejne jako tribunal, Bloodmoon je zameren na silne postavy na vysoke urovni, ale bude lehce upraven a trochu lehci pro postavy na, rekneme 10. urovni. Potvory hlavnich nepratel vsak budou presto dost silne.

    Nejaka nova hudba?:
    Ne.

    Obsahuje Bloodmoon volne kapuce a plaste?:
    Ne. Zpusobovalo by to problem kvuli mnoha druhum zbroje ve hre.

    Upotrebi Bloodmoon Truform?:
    Ne. Protoze krome peknych efektu se objevily take efekty nezadouci..A cas nutny k odstraneni techto nechtenych efektu by byl prilis dlouhy, vzhledem k jedinemu prvku, ktery stejne vetsina hracu nevyuzije.

    Jaky je pribeh Bloodmoonu?:
    To je zatim velka neznama, nicmene bude souviset s proroctvim Bloodmoonu, ktere ohrozuje rozvoj dulni kolonie.

    Jake je proroctvi Bloodmoonu?:
    Jeste to neni jiste, nicmene reklama v casopise rika: " Krvavy Mesic zjevil " a ukazuje Masser a Secunda v rude barve, takze to vypada, ze proroctvi se bude tykat zmeny barvy Secundas.

    [ Zpet na zacatek ]

    Kde vzit kompletni daedricke brneni?

    Nesmrtelna otazka... Neznam hrace Morrowindu, ktere by to nezajimalo (kdo ho nechce nebo nemuze nosit, touzi po nem aspon ze sberatelskych duvodu).
    Daedricke boty se valeji v daedrickych ruinach Galom Daeus (region Molag Amur, u lavoveho jezirka zapadne a trosicku na sever od tabora Erabenimsun), ve vstupni casti (Entry) v jedne mistnosti jen tak na regale.
    Daedricke chranice nohou se daji ziskat nekolika zpusoby. Jste-li cleny rodu Telvanni, dostanete je jako odmenu za jeden z questu. Neclenove mohou vyrazit do Druscashti (dwemerske ruiny vychodne od Khuulu - za pasem pohori a foyadou Bani-dad), kde je v hornim patre (Upper Level) truhla a v te - hadejte co. Na Dren Plantation (farma a paseracke doupe jizne od jezera Amaya, respektive vychodne od Pelagiadu) v Dren's Villa (v pokoji za Orvasem Drenem) jsou daedricke gate taky k mani.
    Daedricke rukavice - levou ma na sobe Turedus Talanian v Aryon's Chambers v Tel Vosu; obe dve pak lezi na kamennem oltaricku v pevnosti Kogoruhn (kousek od Falasmaryonu - severne od Rude hory), konkretne v jeskynni casti Bleeding Heart.
    Daedrickych helm je vic, nektere z nich jsou kouzelne. Helmu Face of God si muzete vyzvednout v hrobce Tukushapal, lezi tam na zemi vedle truhlicky spolu s daedrickym kladivem. (Do Tukushapal se jde z Marvani Ancestral Tomb, kterou najdete jizne od Molag Maru, kousek pod pevnosti Zaintirais). Daedric Face of Inspiration je na trech mistech: v Ibar-dad (zde spolu s daedrickym stitem), kousicek severozapadne od tabora Urshilaku; mezi neporadkem v kamenne vane ve Shrine of Pitted Dreams v Mamaea (vychodne od Gnisisu); a na hlave buoyant armigerky Galdal Omayn v Tower of Dusk v Ghostgate. Face of Terror lezi na kameni ve Forge of Hilbongard ve Forgotten Vaults of Anudnabia, podzemni stavbe, kam se dostanete z Omaren Ancestral Tomb, ktera lezi kousek vychodne od Sadrith Mory. A taky ji ma na hlave buoyant armiger Enar Dralor, ktereho najdete v suterenu Tower of Dusk v Ghostgate. Daedricka helma je i Masque of Clavicus Vile, kterou vlastni zly nekromancer Sorkvild the Raven v Dagon Felu, jehoz zabiti je soucasti questu pro imperialni legii.
    Daedricke stity: jeden stit je v Ibar-dad, jinak stity i velke stity vypadavaji poruznu ze zlatych svatych (golden saint). Velky stit jinak ziskat nelze.
    S daedrickymi chranici ramen a daedrickym kyrysem je trochu problem. Kyrys muzete ziskat jako odmenu za quest, slouzite-li rodu Telvanni, druhy kus ve Vvardenfellu vlastni jen lord Divayth Fyr spolu s jedinymi chranici ramen.

    Jak ziskat kompletni brneni a nemuset zabijet Divaytha Fyra? Komu to nevadi, muze ho po splneni questu, pro ktere je dulezity, odkraglovat. Mne osobne se to pricilo - skoda pripravit Vvardenfell o takovou osobnost, byt trochu excentrickou - takze jsem zapremyslela nad jinymi metodami. Chranice ramen je bohuzel mozne ziskat pouze prikazem z konzole, coz je v podstate cheat (ja jsem si ho omluvila tim, ze uz nejsem zadny cucak - mela jsem tou dobou level kolem 60 - a ze kdyz jde o zivot (Divaythuv :) ), smi se ledacos). Prikaz zni takto: player->additem "daedric_pauldron_left", 1 - pro pravy chranic misto "left" napiste pochopitelne "right". Predmety se vam objevi v inventari. Ke kyrysu si muzete dopomoct stejne, nebo (nechte-li jit za Telvanni) bezcheatove. Sezente si vhodny predmet, ktery ma alespon 10 enchant bodu (drazsi prsten, amulet, kosili, nebo nejaky kus brneni) a muzete ho porad nosit. Pak jeste Grand soulgem, kouzlo Soultrap a bezte ulovit dusi zlate svate nebo ascended sleepera. Potom staci pomoci chycene duse dodat zvolenemu predmetu kouzlo Bound cuirass; pochopitelne to musi byt constant effect! Kdyz si na sebe predmet vezmete, automaticky se vykouzli virtualni daedricky kyrys s neomezenou vydrzi (dokud ocarovany predmet zase nesundate). Takto si lze opatrit i nehmotne boty, rukavice, helmu a stit a take zbrane.

    Vlastnici datadisku Tribunal najdou daedricky kyrys a chranic leveho ramene take ve Wailingdelve v Norenen-dur.

    Kde je Bow of Sul Senipul?

    Tohle je jedno z provarenych zakysovych mist. Najit Bonebiter Bow of Sul-Senipul je soucasti jednoho z questu z hlavni linie. Quest ziskate v tabore Urshilaku; potrebujete, aby vas nacelnik uznal jako Nerevarina a on to rad udela, pokud ovsem dovalite vyse jmenovany luk. Luk je v pohrebni jeskyni kmene Urshilaku, ktera se zove Urshilaku Astral Burial. K te se dostanete, kdyz pujdete priblizne na jih od tabora Urshilaku - kdyz pujdete nebo poletite po vzdusne care z tabora k pevnosti Falasmaryon, je to kousek za pulkou cesty. Podrobnejsi popis: vylezete z nacelnikovy jurty, obehnete shluk peti jurt, mezi kterymi stala a date se presne na jih. Po chvili chuze si vsimnete, ze jdete po jakesi ceste, u ktere tu a tam stoji hromadka ctyr kamenu (takovy kamenny snehulak). Kdyz budete snehulaky poctive sledovat, dojdete nakonec k pevnosti Falasmaryon. Tady se zastavte, udelejte celem vzad a pocitejte - jeden snehulak (stoji kousicek od severozapadniho rohu pevnosti), druhy snehulak (stoji na rozcesti tvaru T), treti snehulak, ted udelejte vpravo vbok a pokracujte primo na sever. Prebehnete kopecek se spicatymi kamennymi sloupy a hned za nim je vchod do jeskyne (kousek doleva od toho bublajiciho sedeho jezirka).
    Nyni jsme tedy v jeskyni. Prvni cast, Astral Burial, nas nezajima, projdeme tedy (je to jen takova dlouha rovna chodba) do Karma Burial. Ani ta nas nezajima, pokracujeme (priskoky nebo kraulem, podle natury) do Laterus Burial. A ted pozor - z Laterus Burial vedou ctyri dalsi dvere - do Kefka Burial, Fragile Burial, Kakuna Burial a Juno Burial. Muzete si je projit vsechny, ale klicova je ta posledni. Dostanete se do ni bud letecky, nebo po krkolomnych skalnich chodniccich, vedoucich kolem vchodu do vsech predchozich (je to az uplne nahore). Chodnicky je potreba poradne hledat, je to tam opravdu hodne zamotane - vyplati se vytahnout lucernicku nebo zakouzlit Night-Eye, abyste na to poradne videli. Uvnitr se date za nosem (jinak to ani nejde) dlouhou chodbou, ktera vas dovede do domu se zelene zaricimi a kouricimi studankami. Za nim je takova cast s kamennymi oblouky, trosku to tam pripomina dunmerske pevnosti. Na samem konci na vas ceka osklivy duch. Je to duch Sul-Senipula a po eliminovani z nej vypadne - Bow of Sul-Senipul. Ten samozrejme sebere, hloupi probehnou jeskyni a pak se projdou sopecnou krajinou do tabora, chytri zakouzli Recall a vsichni nakonec dostanou kyzeny titul...

    [ Zpet na zacatek ]



    E-shop za 15 minut

    Copak to tady mame za potvurku?
    Copak to tady mame za potvurku?
    celkem hlasu: 20965

    Onsi
    Lorkhan
    Alkosh
    Lizard Warrior
    Akatosh
    Jhunal

    Vysledky kvizu

    Nakupujete zbozi pres internetove obchody?
    celkem hlasu: 9899


    Jenom tam, v nasi vecerce jsem nebyl uz roky 961
    Tak pul na pul 3609
    Jenom obcas, vanoce, promoce a tak 2823
    Jednou jsem to zkusil a nechytlo me to 630
    Co? Jaky internety? 1876

    Vysledky anket

    Tricka s potiskem | Kosmetika a parfemy | Zdrava vyziva | Moda a modni trendy 2009 | Seznam stranek
    Powered by Genesis 2| Hosted by BonusWeb | Arena | Daggerfall | Morrowind | Oblivion