Morrowind.valkovic.cz - neoficialni ceska fansite
Morrowind.valkovic.cz
Uvod
Tvorba Postavy
Vyber Rasy
Vyber Povolani
Skilly & Vlastnosti
Znameni
Artefakty
Alchymie
Bestiar
Bohove
Boj
Brneni
Daedry
Doprava
Frakce
Guildy
Herbar
Historie
Kradeni
Magie
Nestvury
Obchod & Penize
Ocarovavani
Otroci
Pismo & Jazyk
Upiri
Vlkodlaci
Treneri
Zajimavosti Morrowindu
Zbrane
Hlavni Linie
Rod Hlaalu
Rod Redoran
Rod Telvani
Cech Bojovniku
Cech Magu
Cech Zlodeju
Cisarska Legie
Cisarsky Kult
Cisarsky Chram
Morag Tong
Daedricke Svatyne
Upiri
Ostatni
Tribunal - Pribeh
Tribunal - Ostatni
Bloodmoon - Pribeh
Bloodmoon - E.E.C.
Uvod
Tvorba Pluginu
Scripty
Tutorial
Forum
Navstevni Kniha
Pluginy
Mapy
Galerie
Wallpapery
Ruzne
Arena Hrdinu
Povidky
Cheaty
Cestina
FAQ
The Elder Scrolls
Utajene Lokace
Archiv Novinek
Odkazy
Autori

Nase ikonka:
TES III: Morrowind

BLOODMOON - HLAVNI LINIE


  • Zacatek
  • Low Morale
  • Smuggling Weapons
  • Ritual of the Gifts
  • Investigate of Crime
  • Prove your strength
  • Skaal Werewolf attack
  • Perform the Ristaag
  • Ominious Signs
  • The Bloodmoon Prophecy

  • Navod za vlkodlaka

    Zacatek

    1. Jdete do Khuulu a domluvte se s khajiitem S’virrem v docich aby vas odvezl na Soltsheim..
    2. Promluvte si s Bask-In-The-Sun v Soltsheimskych docich a ten vam navrhne, ze by jste meli pokecat s Kapitanem
    3. Cariusem nebo Carniusem Magiusem. Projdete si okoli.

    Cesta na Soltsheim:

    Kdyz poprve spustite Bloodmoon nezaznamenate zadne bezprostredni rozdily. Jedine co ze zacatku zaznamenate je novy ostrov na mape sveta: Soltsheim. Dostat se na novy ostrov muzete nekolika zpusoby. Budto muzete hoooooodne dlouho plavat nebo pouzit Water Walking. Nejrychlejsi zpusob je vyuziti sluzeb khajiita S’virra v Khuulu (severozapad Morrowindu )

    Po prijezdu:

    Pokecejte s argonianem Bask-In-The-Sun, ktery vas privita na ostrov a doporuci vam rozhovor s Kapitanem Cariusem ve Fort Frostmoth nebo s Carniusem Magiusem v Imperial Cult Shrine. Prijeli jste na jizni cast ostrova a pevnost je primo na sever. Argonian vam take da zakladni informace o ostrove a varuje vas pred medvedy a vlky. Bask-In-The-Sun vas muze odvest zpet na Khuul nebo na Raven Rock; pristav na zapad od Pevnosti kde chce Imperium vybudovat novy dul.

    Pruzkum:

    Prozkoumejte oblast kolem doku a pevnosti aby jste se s ni obeznamili. Tri lide blizko doku vam nereknou nic duleziteho stejne jako straze v Pevnosti. Pevnosti je par mist, ktere by vas mohli zajimat, jako treba vezeni, zbrojnici, Imperial Cult Shrine a hlavni ubikace. Prave hlavni ubykace vas zavedou hornich ubikaci, komnat Kapitana Cariuse a zasobarny.Carnia Magia najdete u svatyne. Hodne lidi s vami nebude chtit mluvit dokud nenavstivite dva vyse zminene.

    <nahoru>

    Low Morale

    1. Pokecejte s Kapitanem Cariusem v jeho komnatach.
    2. Najdete nejakou Sujammu a promluvte si se strazi o tom, ze straze nemaji co pit.
    3. Vratte se ke Kapitanovi a promluvte s nim o nedostatku piti.
    4. Pokecejte s Antoniem Nunciem v prizemi Imperial Shrine.
    5. Zjistete od strazi kde se Nuncius skryva.
    6. Navstivte jeho skrys v 2. patre zbrojnice.
    7. Konfrontujte Nuncia s Evidenci.
    8. Ted uz se jen staci vratit za Kapitanem, aby jste dokoncili ukol.

    - Zajdete za Kapitanem a promluvte si o Fort Frostmooth , being edgy, diturbing trends and morale has been low. Kapitan vam rekne o klesajici moralce vojaku, a ze podezriva jednoho cloveka, ktery zapricinuje nespokojenost.
    - Samozrejme se mate porozhlednout kolem a poptat se ruznych strazi. Je jedno za kym pujdete, protoze se zda, ze vsechny straze jsou ziznive (samozrejme jen nahodou:-)) a stezuji si jak by jim pomohlo dobre piti. Pokud u sebe zadne nemate musite ho koupit. Samozrejme je snadnejsi cesta jak se k nemu dostat nez se vracet treba az na Morrowind a koupit piti tam. Jdete do 3. patra zbrojnice kde najdete spoustu lahvi alkoholu (nejake se povaluji i po pevnosti). Jakmile mate nejaky chlast, straze budou o „trochu“ vice sdilne. Zdeli vam, ze rozkaz Kapitana zapricinil, ze Pevnost se stala „Suchou pevnosti“.
    - Hned vite kam mate jit. S Kapitanem pokecejte o dry fort orders. Prizna se vam,ze dodavky alkoholu byly zastaveny jiz pred nekolika mesici na jeho rozkaz. Zmini se, ze jediny kdo se opravdu zajima o „vysuseni pevnosti“ je knez Antonius Nuncius. Najdete ho v prizemi Imp. Shrine. Samozrejme popre, ze by s tim neco mel a navic vypada, ze se citi dotceny tim, ze si myslite, ze je do toho zapleteny a nemate zadny dukaz. Rekne vam at ho nechate byt.
    - Vypada to ze se knez snazi ukryt jeho spojeni s nedostatkem zasob alkoholu, takze je dalsi vysetrovani nutne. Zeptejte se, kterehokoliv strazneho, abyste zjistili, ze se skryva ve zbrojnici. Muzete si jeste promluvit se Zenem Faustem, aby jste se dozvedeli, ze Nunciova kancelar je nahore, konkretne na prave strane druheho patra. Krome jineho najdete skrinku, ktera nejde odemknout. Takze se vratte za Nunciem a promluvte si o dry fort a shipments stop arriving. Prizna se ze schovaval alkohol pro „dobro“ vojaku.
    - Vratte se ke kapitanovi pokecejte a dostanete 3 Cure Disease lahvicky a jeden stribrny Sparkblade

    <nahoru>

    Smuggling Weapons
    Vyzadovana uroven: 30

    1. Promluvte s Kapitanem, ktery vam rekne, aby jste zjistili o pasovani zbrani z Pevnosti.
    2. Pokecejte se Saenem Lusiem nebo Gacou Artoriem, aby jste s nimi mohli cestovat.
    3. Najdete jeskyne Gadrung primo na SV od Pevnosti.
    4. Zabijte v jeskynich vsech 5 postav.
    5. Vratte se do pevnosti. Najdete ji pod utokem.
    6. Promluvte si se Saenem nebo Gacou (s tim, s kterym jste nesli). Zjistite, ze Kapitan chybi.

    - Promluvte si s Kapitanem o fort bussines. Kapitan rekne ze se obava, ze jsou zbrane pasovany ven z Pevnosti a dale prodavany ve Vvardenfellu. S malou zasobou zbrani se pevnost neni schopna ubranit a moralka klesa dale. Mate spolupracovat s dvema jeho vojaky Saenem Lusiem a Gacou Artoriem. Promluvte s nimi a vyberte si jednoho jako pomocnika.
    - Nezalezi na tom koho si vyberete. Nanestesti Gaca nevi nic opravdoveho a pouze rekne, ze nekdo neco vi. Jakmile si promluvite s kterymkoliv straznym okamzite budete nasmerovan k Zeno Faustovi ve Zbrojnici. Ten pry slysel 2 vojaky mluvit o Gadrungskych jeskynich a v nich skrysi zbrani.
    - Taktez vam rekne,ze jsou na SV od Pevnosti. Tak se tam vydejte. Vstup do jeskyni mozna hned nespatrite, je totiz mezi skalami na S zatoky. Jakmile budete uvnitr nesetkate se s zadnym bezprostrednim odporem (krome par krys). Brzy ovsem najdete jednoho, ktery na vas zautoci jakmile vas uvidi; Muse Roscia. Hodne nepratel v jeskyni ma zbrane s paralyzou, takze utok na dalku nebo hodne Cure Paralysis je nutnosti. Take pouzivejte sveho pomocnika, protoze je lepsi, kdyz nepritele obklicite 2 nez, kdyz utoci jen jeden. !!!Dulezite je dostat se s zivym pomocnikem zpet do Pevnosti jinak ten, ktereho jste si nevybrali na vas zautoci!!!
    - Jakmile zabijete vsechny 4 obdrzite zpravu v deniku, ze se muzete vratit zpet.
    - Vratte se zpet. Bohuzel najdete Pevnost v trochu neocekavanem stavu. Pomocnik vam rekne, ze byste si meli promluvit s Kapitanem. Zajdete tedy do komnat, bohuzel ani ty, stejne jako zbytek pevnosti, nevykazuji pritomnost Kapitana. Promluvte si tedy s druhym pomocnikem, ktery vam rekne, ze Kapitan chybi stejne jako vam da informace o utoku na pevnost (nejaci vlci). Zmini se take, ze Nordska vesnice na S ostrova ma o tom mozna nejake informace.

    <nahoru>

    Ritual of the Gifts
    Vyzadovana uroven: 30
    potrebne veci: lebka Skaal Warriora, Water Breathing

    1. Promluvte si s Tarstene Heart-Fangem v Greathall v Skuulu s lebkou valecnika v inventari.
    2. Pokecejte s Korstem Wind-Eyem v samanske chatrci, aby jste se dozvedeli o Ritualu Daru.
    3. Najdete a aktivujte Vodni kamen (Water Stone) mezi Hvitkald Peak a Thormoor's Watch.
    4. Jdete SZ od kamene na maly ostrov s The Swimmerem (Plavcem) uprostred.
    5. Nasledujte Plavce do Stahlmanske rokliny (Stahlman's Gorge).
    6. Najdete a vezmete lahev s Vodou Zivota z podvodni jeskyne.
    7. Vratte se k Vodnimu Kamenu a aktivujte ho.
    8. Najdete a aktivujte Kamen Zeme (Earth Stone), SZ od Raven Rock.
    9. Jdete do jeskyne Skryte Hudby(Cave of the Hidden Music) SV odtud.
    10. Jdete do jeskyne Skryte Hudby(Cave of the Hidden Music) SV odtud.
    11. Uvnitr Komnaty Hudby (Chamber of Song) aktivujte 3 kamenne sloupy, aby jste napodobili zvuky, ktere slysite. Udelejte to dvakrat, aby jste uvolnili hudbu.
    12. Vratte se a aktivujte Kamen Zeme(Earth Stone).
    13. Najdete a aktivujte Kamen Selem (Beast Stone), S od V okraje jezera Fjalding.
    14. Jdete ne J a najdete medveda, Hodnou Selmu (Good Beast), ktery je pod utokem 5 Ricklingu. Ricklingy zabijte, vytahnete z medvede sip a uzdravte ho.
    15. Nechte Medveda, aby vas nasledoval ke Kameni Selem (Beast Stone) a aktivujte ho.
    16. Najdete a aktivujte Kamen Stromu (Tree Stone) v Brodirskem lesiku (Bodir Grove).
    17. Dejte se na V kde najdete 6 potvor, ktere na vas zautoci. Zabijte je a vemte si Semena (Seeds) od Ricklinga.
    18. Jdete troch na SZ od Kamenu Selem (Beast Stone), aby jste automiticky zasadili Semena.
    19. Vratte se k Kamenu Selem (V tomto a predchozim bode je mozne, ze nemate jit smerem na SZ od Beast Stone, ale Tree stone. Je to asi spatne napsane pozn. prkld.) a aktivujte ho
    20. Najdete a aktivujte Slunecni Kaamem (Sun Stone) na vrchu kopce v JV rohu ostrova.
    21. Jdete na Z, aby jste nasli Sine Penumbra (Halls of Penumbra).
    22. Najdete a zabijte Strazce Svetla (Lightkeeper) Gralha, pk mu vezmete oko.
    23. Pouzijte Oko na ledovou stenu, aby se rozpustila a vy jste obdrzely Svetlo.
    24. Vratte se a aktivujte Slunecni Kamen (Sun Stone).
    25. Najdete a aktivujte Divoky Kamen (Wild Stone) vedle spojky Harstradske a Isildske Reky.
    26. Jdete JV kolem jezera Fjalding, aby jste nasli Glenschul’s Tomb.
    27. V hrobce najdete velky vak a z neho si vemte vitr.
    28. Vratte se s aktivujte Divoky Kamen (Wild Stone).
    29. Vratte se k Tharstenovi Greathaal. , aby jste ukoncili Ritual.
    - Vas pomocnik z predchoziho questu vas jiz nebude doprovazet. Od toho 2. ziskate Lebku skaalskeho bojovnika (Skull of the Skaal Warrior), jakmile se ho zeptate na Nord Village.
    - Cesta do vesnice byla relativne lehka. Zeptejte se prvniho vesnicana, ktereho uvidite a budete nasmerovani k Tharstenovi Heart-Fang v Greathall. Tharsten zapre, ze by Skaalove neco meli s utokem na Pevnoust, pouze rekne, ze to nebyli obycejni vlci. Zeptejte se na your bussins here a pokud mate Skull of the Skaal Warrior v inventari Tharsten vas prijme a uvita do vesnice. Mezi reci se zmini o tom jak imperium nici tuto zemi a eventuelne jak obnovit silu Skaalu. Rekne vam,ze mate jit za Korstem Wind-Eyem v Samanske boude.
    - Bouda je Z od Greathall. Pokecejte o restore the power of the Skaal, a on vam rekne, ze musite najit 6 Standig Stones nekde na Soltsheimu a splnit jejich ritualy. Kdyz bude Ritual Daru (Ritual of the Gifts) splnen, Jednota Skallu bude obnovena. Jednota je se vyklada jako rovnovaha a harmonie vsech veci ve svete, danych Vse-Stvoritelem (All-Maker). Tato rovnovaha byla porusena prichodem Imperia a sila Skaalu poklesla.
    - Zeptejte se Korsta na ritualy a on vam da kopii The Story of Aevar Stone-Singer a Locations of the Stones coz je mapa 6 Kamenu. Mapa je docela pozitelna a The Story of Aevar Stone-Singer vam da vice informaci nez co najdete prubezne v Deniku.
    - Vodni Kamen (Water Stone) je oznacen na Z strane ostrova mezi between Hvitkald Peak a Thormoor's Watch. Hledejte velky temne sedy sloup. Kdyz pujdete po pobrezi snadno uvidite vstup Varstaadskych jeskyni. Vodni kamen (Water Stone) je primo na kopci na J od nich. Jakmile aktivujete kamen rekne vam ten samy pribeh jako je v knizce, kterou vam dal Saman. Jdete na Z na maly ostrov a nasledujte Swimmera, aby jste nasli Vodu Zivota (Water of Live). Ostrov je SZ od Kamene. Je dost blizko na to, aby jste ho videli primo z pevniny. Uprostred najdete Black Horkera, ktery se jmenuje Swimmer. Jakmile se k nemu dostanete dost blizko vyda se primo na S. Drzte se blizko neho jinak na vas bude muset cekat. Horker zastavi primo pred vchodem, ktery je na dne more. Budete potrebovat Water Breathing, protoze jeskyne je pod vodou. Na konci najdete kostru strazici Vody Zivota (Waters of Live, mala lahvicka). Do deniku se vam napise, potom jak si ji vezmete, ze se mate vratit k Vodnimu Kameni (Water Stone) a aktivovat ho.
    - Kamen Zeme (Earth Stone) je na J po pobrezi od Vodniho Kamene. SZ od Raven Rock jak ukazuje papir. Kamen Zeme (Earth Stone) je stezi viditelny z pobrezi. Je na vrchu maleho kopecka v lesiku. Aktivace vas nasmeruje na SV do Cave of Hidden Music. Smer je jen priblizny, ve skutecnosti je to vice na S nez na SV. Vchod tezko minete. Jeskyne je relativne prazdna, krome par nemrtvich. Pokracujte dokud nenajdete vchod do Chamber of Song. Zadni nepratele tu nejsou, ale obcas uslysite divny zvuk. Zvuk vychazi ze 3 krapniku ve velke mistnosti na Z jeskyne. Zvuk jsou opakujic se 4 tony, kdyz krapniky aktivujte, vychazi z nich jeden z tech zvuku. Je tedy zrejme, ze je musite aktivovat va spravnem poradku. Je to prostredni, pravy, levy, pravy. Zvuk se zmeni v jiny, ktery musite take napodobit: levy, pravy, prostredni, levy. Zase se vratte ke Kameni a aktivujte ho.
    - Kamen Selem (Beast Stone) je na V strane ostrova, J od Skaalske vesnice. Aktivujte ho. Rekne vam, ze maate jit na J a utisit bolest Hodne Selmy (Good Beast). Je to medved, ve kterem je sip a jmenuje se Falmer. Tentokrat mate jit na J kolem jezera, uvidite 5 Ricklingu jak utoci na bileho medveda, The Good Beast. Zabijte Ricklingy, v deniku se vam objevi zprava, ze musite vyjmout sip z medveda. Zautocte na neho, pouzijte Calm Creature, aby se stal vasim „pomocnikem“ a z inventare mu vyjmete sip. Dalsi zprava v deniku oznami, ze musite medveda uzdravit, potom se objevi dalsi zprava rikajici, ze se medved chce vratit zpet s vami ke Kameni Selem (Beast Stone). Udelejte tak, ale pamatujte, ze medved neni tak rychly. Aktivujte kamen a tim dokoncite tuto cast Ritualu.
    - Kamen Stromu (Tree Stone) je skoro ve stredu ostrova v Bodir Grove, J az JV od pramene Harstradske reky. Aktivujte Kamen a dozvite se, ze musite najit toho, kdo ukradl Semena (Seeds). Na V a trochu na S najde te 5 Spriggansu, kteri obklicili 1 Ricklinga. Zautoci na vas jakmile budete dostatecne blizko. Spriggany musite zabit trikrat nez zustanou lezet, je to velmi tezky boj i pro charaktery s vysokym levelem. Az je zabijete prohledejte Ricklinga a najdete Semena. Denik se opet prihlasi a vypada to, ze je musite zasadit nekde na SZ od Kamene (kdyz budete na miste objevi se hlaska:“Would you like to plant the Seeds?, Yes/No, takze Yes). Vratte se ke kameni a aktivujte ho.
    - Kamen Slunce (Sun Stone) se nachazi na JV casti ostrova. Pobliz nejsou zadna mista podle, kterych by jste se mohli orientovat, ale muzete se tam dostat takto: jdete podel reky Iggnir na J dokud nezaboci k V, pak jdete do kopce nahoru na SV, Kamen Slunce je na trochu vyssim kopci. Aktivujte kamen a podle zpravy se dejte na Z, aby jste osvobodili Slunce z Halls of Penumbra, vchod vypada jako snezna jeskyne. Budete potrebovat nejake svetlo, protoze jeskyne je uplne tmava. Najdete tam spoustu nemrtvich. Na konci tunelu ve svetle uvidite bojovne vypadajici potvoru s bodci na tele, Strazce Svetla (Lightkeeper) Grahla. Grahl je velmi rychly a silny takze se snazte pozivat zbrane na dalku jak dlouho to jen pujde. Jakmile je mrtvi seberte mu oko a pouzijte ho na ledovou stenu obsahujici Svetlo. Pokud se tak jiz stalo vratte se ke Kameni a aktivujte ho.
    - Posledni Kamen je Kamen Vetru (Wind Stone). Ten je na Z pobrezi Harstradske reky tesne prdtim nez se spoji s rekou Isild. Aktivujte ho a zjistite, ze mate jit pres zamrzle jezero Lake Fjalding do Glenschulovi hrobky (Glenschul's Tomb), a to na J, a pak na V. Vstup do hrobky je vyroben z velkych cernych kamenu. Vevnitr je jako v kazde hrobce spoustu nemrtvich. Na Z konci najdete velky vak. Vemte z neho vitr a vratte se zpet ke kameni a aktivujte ho.
    - Heart-Fang na vas jiz netrpelive ceka se zajimavou odmenou , tak se za nim jdete podivat.

    <nahoru>

    Investigate of Crime

    1. Promluvte s Tharstenem ve Skaalske Greathall, ktery vas pozada a vysetrovani loupeze kozesi udajne spachane Engarem Ice-Manem.
    2. Najdete a hodte rec s Rigmorem Halfhandem v jeho dome.
    3. To same udelejte s Engarem venku a Risi Ice-Manovou uvnitr jejich domu.
    4. Najdete vzkaz od Rigmora Risi pod polstarem v dome Ice-Manu.
    5. Popovidejte si s nimi o vzkazu.
    6. Jdete zpet za Tharstenem a vse mu reknete.
    - Tharsten chce porad zkouset vasi loajalitu ke Skaalum, tak vam zada dalsi ukol. Chce, aby jste vyresili kradez kozesin, ve ktere je zapleten Engar Ice-Mane. Obvinil ho Rigmor Halfhand. Ten take uvadi, ze ma nejake kozesiny, ktere nasel v Engarove dome.
    - Oba domy jsou blizko Greathall. Rigmor vam nic moc nerekne, akorat ,ze nevi proc by Engar kradl. To same rikaji lide okolo. Engar neni doma, ale jeho zena Risi je. Risi je dalsi, ktera si mysli, ze je Engar nevinny, a nekdo, pravdepodobne Rigmor to na nej nahral, aby ho zahanbil. Engara muzete najit jak se poflakuje na V od domova. Nedoda vam nic co by jste jeste nevedeli.
    - Tentokrat muzete zpozorovat, ze lide se vam snazi naznacit, ze Risi a Rigmor spolu neco maji. Pokud by to byla pravda, Rigmor by mel motiv krive obvinit Engara z loupeze. Pod polstarem v dome Ice-Manu najdete vzkaz od Rigmora Risi. Oba s timto poznatkem seznamte a vratte se k Tharstenovi.
    - Tharsten necha Rigmoruv rozsudek na vas, bud vyhosteni nebo obetovani. Vyberte obetovani a dostanete Helm of the Wolf's Heart (constant effect agility/sneak +5) jako odmenu.

    <nahoru>

    Prove your strength

    1. Pokecejte s Tharstenem v Greathall, ktery vam rekne, aby jste dokazali svou silu a sli za Shamanem Korstem Wind-Eyem na S brehu jezera Fjalding.
    2. Promluvte s nim.
    3. Plavte na dno jezera a vstupte do Cave of Fjalding.
    4. Prozkoumejte ji vstupte do Aesliip's Lair.
    5. Najdete a pokecejte s Draugr Lordem. Rozhodnete se zda mu pomuzete nebo ne.
    6. Znicte vsechny Atronache v jeskyni.
    7. Vratte se za Korstem a pokecejte.
    - Promluvte s Tharstenem v Greathall. Pogratuluje k prokazani moudrosti a loajality, ale stale jste jeste neprokazali silu. Mate potkat samana Korsta na S brehu jezera Fjalding.
    - Korst vam povi o divnych zmatcich na jezere treba jako ze ohen vystupuje z vody a plameny skrz led. Veri, ze pricinou je Draugr Lord Aesliip, ktery zije na dne jezera. Samozrejme to musite vysetrit a pokud to bude nutne, postarat se o Aesliipa. Kdyz se priblizite ke stredu jezera uvidite sloup ohne vystupujici z vody. Najdete diru v ledu a plavte ke stredu jezera. Na dne se nachazeji Caves of Fjalding, ktere jsou vas cil.
    - Jeskyne neni pod vodou, takze nepotrebujete Water breathing. Nachazeji se tam normalni potvory, ktere uz jste videli napr.: BoneWolvevove a Draugrove. Pokracujte jeskyni dokud nenarazite na vchod do Aesliip's Lair. Vstupte a prozkoumejte. Najdete mistnost, ve ktere se nachazi Aesliip. Rekne vam pribeh o tom jak byl kdysi kouzelnik a ted je pouze Draugr. Tenkrat mohl podporovat Barieru, ktera chranila pred vstupem Frost Deadram. Jenze ted se Bariera stale slaba a Deadry sem pronikly. Zada vas o pomoc se zahnanim vetrelcu zpet.
    - S jeho pomoci je zazente. Jakmile budou vsichni mrtvi da vam jako odmenu jeho prsten (constant effect willpower +10, magicka +75)
    - Jdete zpet za Korstem a pokecejte s nim.

    <nahoru>

    Skaal Werewolf attack

    1. Promluvte s Tharstenem v Greathall. Jeste nez opustite budovu budete informovani a utoku vlkodlaku.
    2. Opustte Greathall a pomozte vesnicanum zabit 7 vlkodlaku.
    3. Vratte se zpet do Greathall a zabijte 2 vlkodlaky. Zjistite, ze Tharsten tam neni.
    4. Promluvte s Korstem, ktery je venku. Chce abyste dostali zpet Totem z Tomb of Skaalara.
    5. Najdete hrobku daleko na JV od vesnice podel vychodniho pobrezi ostrova.
    6. Prozkoumejte hrobku a najdete Totem v bedne na J konci hrobky.
    7. Vratte totem Korstovi ve vesnici.
    - Jdete do Greathall a promluvte s Tharstenem. Nez opustite budovu budete informovani o utoku vlkodlaku na vesnici. Vyjdete a zabijte 7 vlkodlaku. Pak se vratte do Greathall a 2 zabijte.
    - Vyjdete ven a promluvte z Korstem. Rekne vam, ze jste nakazeni strasnou nemoci (a dalsi kecy). Proste sezente Cure Disease v jakekoli podobe a vylecte se.
    - Vratte se za Korstem, ktery vas jmenuje Skaalem a bude vam rikat Blood Skaal. Da vam residenci Rigmora Halfhanda. Pozada vas o navraceni Totemu, ukradeneko pred nekolika lety. Pravdepodobne se nachazi v Tomb of Skaalara.
    - Hrobka se nachazi daleko na JV od vesnice podel vychodniho pobrezi ostrova. Uvnitr je spousta Vlkodlaku( kdo by to byl rekl).Totem je v bedne na J konci jeskyne.
    - Vratte se za Korstem. Totem si od vas vezme a da vam kouzlo Call Wolf spell.

    <nahoru>

    Perform the Ristaag

    1. Promluvte s Korstem ve vesnici a souhlaste s vykonanim Ristaagu.
    2. Po soumraku najdete Rolfa Long-Tootha trochu na Z od S spicky jezera Fjalding. Pokecejte a dozvite se podrobnosti o lovu.
    3. Chvili s nim pockejte, pak vam zada ukol: zmizeni Sattira. Najdete jeho telo za skalami JZ od Rolfa.
    4. Chvili jdete za Rolfem, pak vypatrejte zmizeni Greridy. Najdete telo za skalami na Z.
    5. Jdete jeste za Rolfem a napadnou vas vlkodlaci. Zabijte je promluvte s Rolfem.
    6. Pockejte nez prijde Spirit Bear a zabijte ho.
    7. Vratte se za Korstem se srdcem Medveda.
    - Jakmile vratite Totem Korst vam nabidne vykonani ceremonie Ristaag. Mate se po soumraku setkat s Rolfem Long-Toothem, Ktery je na Z od S spicky jezera Fjalding. Ceremonie zahrnuje loveni Medveda, ktereho vyvolal totem, ktery si vratil. Medved musi byt zabit a jeho srdce navraceno Korstovi pred vychodem slunce. Mate pri lovu nasledovat Rolfa. Kdyz se s nim setkate a pokecate, po nedlouhe dobe uslysite lamani kosti. Rekne vam, ze to byly kosti Satira (samozrejme ne takhle) a mate to vysetrit. Na JZ od Rolfa za skalami najdete jeho telo. Vratte se za Rolfem a reknete mu to.
    - Rolf se vyda na J, nasledujte ho. Po chvili uslysite dalsi zvuk. Rolf rekne, ze to byl Gerid. vydejte se na Z a za skalami najdete lezet mrtvolu Gerida (hledejte svetlo pochodne). Vratte se za Rolfem se spatnymi zpravami. Jste posledni 2 na lovu. Pokracujte dal za Rolfem. Nahle na vas zautoci 3 vlkodlaci. Zabijte je. Rolf bude tak prekvapen, ze vas necha vest lov.
    - Sice vedete lov, ale nemate zadne udaje kde by se mel medved nachazet. Porozhlednete se kolem a za chvili na vas Spirit Bear zautoci. Zabijte ho a vytahnete z mrtvoly srdce.
    - Vratte se za Korstem, ktery vam pogratuluje a odmeni vas kouzlem na vyvolani medvede Call Bear.

    <nahoru>

    Ominious Signs

    1. Promluvte si opet s Korstem o Ominious Signs, rekne vam at se vydate do hradu Karstaag a prosetrite to.
    2. Jdete na Z a vejdete do hradu podvodnim vstupem blizko pobrezi.
    3. Setkejte se s Ricklem zvanym Kirst a souhlaste s pomoci, ovsem za vymenu vstupu do hradu.
    4. Zabijte Grahly v oblasti
    5. Doprovodte Kirsta a vstupte do Banquet hall.
    6. Pokracujte do Throne Roomu a promluvte s vudcem Ricklu Dulkem, aby jste zjistili, ze vlkodlaci sebraly Ledoveho Obra (Frost Giant).
    7. Vratte se za Korstem s novou informaci.
    - Promluvte s Korstem o Ominious Signs. Rekne, ze se objevila zlovestna znameni, jako treba minule sloupy ohne vychazejici z vody atd.. Takove veci jsou predpovezeny proroctvim Krvaveho mesice (Bloodmoon Prophecy). Korst vas pozada, aby jste to sli do hradu Karstaag vysetrit. Karstaag je ledovy hrad na SZ. Zije v nem Frost Giant Karstaag a Ricklingove, kteri mu slouzi. Skaalove zili s Karstaagem v miru, ale uz dlouho nedostali zadnou zpravu.
    - Jdete tedy k hradu, ktery je na vrsku ostrova blizko pobrezi. Muzete ho snadno prehlednout protoze je z ledu a vypada jako cast terenu. Hledejte vysoky ledovy sloup pobliz pobrezi a podivejte se na mapu oblasti a hledejte vstup. Jsou tam 2 vstupy, jeden je pod vodou a druhy primo do veze a dale Throne roomu. Pokud se rozhodnete pozit druhy, mate smulu, protoze do veze se dostanete pouze levitaci, ale pak zjistite, ze dvere do Throne roomu jsou zablokovane. Zbyva tedy jen vstup pod vodou.
    - Jeskyne je pod vodou jen ze zacatku takze nepotrebujete Water breathing. Po chvili potulovani v jeskyni zjistite pritomnost jednoho Ricklinga jmenem Krish, ktery na vas promluvi. Dozvite se ,ze masakr Horkeru neni jejich prace (cestou jste mohli videt spoustu mrtvol), a ze Kartaag zmizel. Cesta nahoru se zda zablokovana. Provedte tedy s nim vymenu, protoze on zna cestu, ale nepostara se o Grahly, coz je vase prace.
    - Prozkoumejte tedy jeskyne s Krishem. Jakmile zabijete vsechny Grahly (6 nebo tak nejak). Krish vam rekne, ze cesta do hradu je bezpecna. Jdete tedy za nim.

    Je mozne po zabiti posledniho Grahla se Kirsh zastavi a nebude se chtit hnout (jako se stalo autorovi tohoto navodu). Do Banquet Hall se nedostanete pokud Krish neni na blizku. Pak tedy otevrete konzoli kliknete na Krishe jdete ke dverim a zadejte
    setpos, x, 370
    setpos, y, -178
    setpos, z, -117
    - Banquet Hall je pomerne mala a je v ni spousta Ricklingu. Pokracujte do Throne Roomu, ve kterem najdete noveho velitele hradu Dulka. Ten vam rekne, ze vlkodlaci sebrali Karstaaga pred nekolika dny, a ze Horkeri nejsou jejich prace.
    - Vratte se za Korstem s informacemi, ktere jste zjistily. Podekuje a da vam Stalhrim Longsword of Flame (weakness to fire 50% a fire damage 10 pts for 5 secs), ktery vam pomuze k zabijeni Grahlu.

    <nahoru>

    The Bloodmoon Prophecy

    1. Promluvte s Korstem, aby jste se dozvedeli o Bloodmoon prophecy.
    2. Odpocinte si nekde, aby si vas vzal sebou Hunter, Hircine.
    3. Vstupte do vnejsiho kruhu Ledovce a najdete Kapitana Cariuse. Vemte ho s sebou, zabijte par vlkodlaku a najdete klic v bedne, ktery budete potrebovat k vstupu do vnitrniho kruhu.
    4. Nechte kapitana tam a vstupte do vnitrniho kruhu. Setkejte se s Tharstenem.
    5. Vemte Tharstena s sebou a prozkoumejte oblast. Tharsten se promeni ve vlkodlaka. Zabijte ho a seberte klic z jeho mrtvoly.
    6. Pokracujte do Huntersman's Hall, kde se potkate s Karstaadem a nasledne ho zabijete.
    7. Jdete k portalu na S kde potkate Hircina.
    8. Vyberte si jeden ze 3 aspektu, se kterym chcete bojovat a porazte ho.
    9. Ukradnete klic z mrtvoly a odejdete.
    10. Podivejte se na scenu a vratte se za Korstem a do Fort Frostmoth. Tim ukoncite hlavni quest.
    - Promluvte si s Korstem o Bloodmoon Prophecy. Proroctvi se zminuje o dobe bude Hunter chodit po svete se svymi padouchy (vlkodlaci). Tento cas predchazi 3 znaky. Prvni mluvi o ohni vystupujicim ze skleneneho oka (ohnive sloupy vystupujici z jezera Fjalding). Druhy je priliv zalu (mrtvi Horkeri na pobrezi). Treti je znak je krvavy mesic (? :-)). Po trech znacich nasleduje Hunter’s game, to je neco jako stridani dob.
    - Nekde se ted natahnete. Nahle budete probuzeni kolemstojicimi vlkodlaky. Po chvili budete teleportovani do pritomnosti Deadra Lorda Hircina, ktery vysvetli co se deje. Ty spolu s dalsimi 3 osobami jste nedavno zmizeli, aby jste se stali koristi v Hunter’s game. Pouze jeden ze ctyr prezije.cestu skrz ledovec, aby se setkal s Hunterem v bitve na konci hry.
    - Od mista kde jste mluvily s Hircinem pokracujte kupredu do oblasti Outer Ring. Na druhe strane potkate Kapitana, ktery nabidne pokracovat spolecne. Souhlaste. V bludisti je spousta vlkodlaku, mnohem silnejsich, nez se kterymi jste se setkali. Sochy vlkodlaku se mohou nahle promenit zive vlkodlaky. Kouzla a lahvicky levitace nefunguji. Uprostred bludiste je truhla, ve ktere je klic do Inner circle. Kapitan zustane na miste.
    - Hned po vstupu do Inner Circle vas privita Tharsten. Zase ho vemte s sebou. Za rohem na vas zautoci 7 vlkodlaku. Nejsou odolni proti paralyze, takze to muzete zkusit. Pokracujte dal dokud nenarazite na truhlu, v truhle nic neni, ale Tharsten se prozradi a promeni se ve vlkodlaka. Zabijte ho a seberte mu klic. Take se vam na prste objevi Hircine Ring. Pokracujte do Huntaman's Hall.
    - Uprostred obrovske haly na vas ceka Karstaad. Jakmile vas uvidi zautoci, takze se brante. Kdyz se priblizite ke vchodu objevi se Hircine. Rekne at si vyberete proti cemu chcete bojovat: Rychlosti, Sile nebo Podlosti. Vyberte si a pripravte se. Jakmile ho zabijete, prohledejte jeho mrtvolu a odejdete S vychodem.
    - Prohlednete si animaci. Jdete za Korstem s novymi informacemi. Muzete jit i do Fort Frostmoth.


    <nahoru>

    Navod za vlkodlaka

    Jak se muzete stat vlkodlakem je popsano jiz jinde a proto pujdu rovnou k veci:
    Po napadeni Skaalske vesnice nekolika vlkodlaky dejte rec s Korstem ten vam rekne ze jste nakazen a ze s vama nechce mit vubec nic spolecnyho, a tak jdete nekam MIMO CIVILIZACI(nesmite videt zadnou osobu... byl by to kratky proces, a vsichni by se na vas vrhali at jste nebo nejste vlkodlak...) a spete po tri dny a tri noci:o).
    Treti noc by se vam mel zdat sen ve kterem se vam zjevi sam Hircine(pokud se vam Hircine nezjevi a jen se promenite ve vlkodlaka, tak to nic neznamena, proste spete dal)... Postupne vzdy s nekolika dennim odstupem vam udeli ukol... vetsina z nich je obdobna ukolum za Skaaly ale je zde prece jen nekolik rozdilu.

    1. Hircine vas posle hlidat totem ktery jste meli ziskat v kampani za Skaaly... soucasti ukolu:Zabte vsechny Skaaly v dohledu... Kobka s totemem je stale tam kde byla za Skaaly... Nasleduje nekolika denni pauza, tak jezte co/koho hrdlo raci:o)
    2. Hircine vam oznami ze i pres vasi veskerou snahu se nasel jeden vsetecny Skaal(haha konkurence:o)), ktery onen totem prece jen ukradl a tak vam da druhou moznost prokazat vasi oddanost. Mate se v noci dostavit na misto kde Skaalove provadeji ritual se zabitim Spirit Bear... Ukol je tedy jasny: vybijte Skaaly a zabte Spirit bear.. nemelo by vam to cinit velke potize jelikoz Skaalove chodi po jednom a navic mate "detect npc" takze je vzdycky najdete...tot vse..
      Opet mate moznost odbehnout se vyspat a beztrestne pozrit par nevinnych civilistu:o)
    3. Tentokrat vam Hircine prikaze jit do hradu Karstaag(naSeverozapade ostrova), trochu tam vsem upravit fasadu...Do hradu se tentokrat dostanete hlavni branou, pokecejte s Dulkem a ten vam sdeli ze na hrade samotnem probiha revolta(nebo tak nejak) a ze ji mate ukoncit... postupujte podle jeho instrukci a zabijte vsechny co se na vas vrhnou... ukol splnen.
    Posledni moznost jit posvacit a pochrupkat.
    Po nekolika dnech stereotypniho pozirani lidi a soustavneho nicnedelani se vam ozvou vase vlci pudy(musite se vyspat, asi treti den po poslednim ukolu) a ocitnete se v Hircinove bludisti... Tam k vam bude mit Hircine proslov jako ke svemu nejoddanejsimu pomocnikovi(stale jste jako vlkodlak) nacez vas vpusti do prvniho kruhu. Prvni koho potkate bude Kapitan Darius a jelikoz si asi neuvedomi ze jste jeho oddany vojak tak vam pujde po krku. Pokud se do tohohle fightu nepriplete nejaky vlkodlak tak Dariuse v pohode date o tom neni pochyb...

    Projdete prvni cast bludiste, bijte vlkodlaky a na konci ani nemusite mit ten strazny kamen protoze jste vlkodlak. Druha cast bludiste: Vrhne se na vas nacelnik Skaalu(bohuzel uz nevim jak se jmenuje:o)) nejdriv bude chvili mlit neco o "true form" nacez se zmeni ve vlkodlaka, ne o moc silnejsiho nez ty kolem... po jeho zabiti vam myslim do inventare skoci Hircine's Ring, ktery ale asi nebudete potrebovat protoze vlkodlak uz jste...nebo ne?:o)Projdete kruhem, vymlatte vlkodlaky a projdete portalem. Treti cast bludiste je jedna velka arena, ve ktere vas ceka Karstaag a Hircine...

    Nejdriv zabijte Karstaaga coz by nemel byt problem protoze porad jenom pobiha a moc nebojuje ale radsi ho nepodcenujte. Pak jdete na konec areny kde se vam opet zjevi Hircine rekne vam neco jako ze se tesil az zmlati toho obra nebo tak nejak, pak bude mit jeste strasne plnou hubu kecu tak to prosim vas tu chvili vydrzte:o)

    Az se vykeca tak vam da na vyber: muzete se bit s jeho Rychlou formou, Silnou nebo Podlou... Rychla ani silna by vam nemeli delat problem... Rychla je slaba a nez vam silna da druhou ranu tak uz je tuha... podlou jsem nezkousel:o)

    Odmeny za Hircinovi questy:
    1. Ve vlkodlaci forme budete mit ostrejsi drapy.Nevim jestli v lidske treba delsi nehty, ale to asi ne...
    2. V lidske forme si budete moc privolat Bone wolf
    No a pak jeste vybrakujte Hircina(pokud chcete jeho veci tak se musite vspat do rana) a jdete skrz portal... kdo hral za Skaaly tak zbytek uz zna.

    <nahoru>

    Prelozil Elrond a Lomax (navod za vlkodlaka)



  • E-shop za 15 minut

    Copak to tady mame za potvurku?
    Copak to tady mame za potvurku?
    celkem hlasu: 20965

    Onsi
    Lorkhan
    Alkosh
    Lizard Warrior
    Akatosh
    Jhunal

    Vysledky kvizu

    Nakupujete zbozi pres internetove obchody?
    celkem hlasu: 9899


    Jenom tam, v nasi vecerce jsem nebyl uz roky 961
    Tak pul na pul 3609
    Jenom obcas, vanoce, promoce a tak 2823
    Jednou jsem to zkusil a nechytlo me to 630
    Co? Jaky internety? 1876

    Vysledky anket

    Tricka s potiskem | Kosmetika a parfemy | Zdrava vyziva | Moda a modni trendy 2009 | Seznam stranek
    Powered by Genesis 2| Hosted by BonusWeb | Arena | Daggerfall | Morrowind | Oblivion