Nez zacnu s navodem, ukozornuji, ze jsem cely Bloodmon prochazel s dosti nabusenou postavou lvl. 53 - 55 (ano, 2 levely za cely datadisk nejsou moc), s nejlepsi vybavou a jakou primarni zbran jsem pouzival Sunder, ale nepratele jsou tu daleko drsnejsi, tak si dejte pozor hlavne mate-li nekoho eskortovat nebo hlidat.
S East Empire Company jste se mohli setkat jiz v Ebonheartu, ale az ve Fort Frostmothu se k ni muze skutecne pridat. Jdete za Carniusem Magiusem v Imperial Cult a on vas prijme a hned vam da prvni ukol:
Establish a mine
Blocked Door
Missing Supply Ship
Make a Choice & Setting up Shop/Smith
Supply Route Problems
To Catch a Thief
Bar Brawl
Discovery in the Mine
Race Against the Clock
Razing the Forest
Hiring Guards
Protect Falco
Under Siege
Questy nesouvisejici s EEC
Najdete Mirisu
Pomozte Tymvaulovi
Ztroskotana vzducholod
Utok na Thirsk
Establish a mine
Abyste mohl zalozit dul, musite tam nejdrive dovest nejakou tu pracovni silu. Ta ceka hned u mola lodi, ktera vas dovezla do Soltsheimu, ale tenkrat se s vami nechteli bavit. Zamirte s nimi na SZ do Raven Rock a cestou pokud mozno likvidujte vsechno drive nez vam prijdou "pomoci" (nesmite ani jednoho stratit), protoze jsou bojovnici na nic a zuby zvirat jsou proste lepsi nez jejich pesti. Nemate-li na to postavu, jdete nejdriv radeji napred a vycistete cestu. Az s nimi dorazite do Raven Rocku, tak pokecejte s Falcem Galenusem a on vam rekne, abyste za nej nasly 5 kusu Raw Ebony a jeden vam hned dat. Skala s nalezisti je kousek na S od nej a pak je doneste do pevnosti Carniusovi. Ten vam podekuje, a protoze pro vam momentalne nic nema, at se stavite za 2 - 3 dny. Nebojte ze to propasnete, samo se vam to ohlasi v deniku. Dostanete jako odmenu EEC Certificate, ktery case zvysuje svoji hodnotu (az 10k) a kdykoliv si ji u Carniusem muzete nechat ric/vyplatit.
<nahoru>
Blocked Door
Po poznamce v deniku jdete zpet do pevnosti za Carniusem (na vsechny navraty do pevnosti se skvele hodi Divine Intervetion - zadna jina pevnost neni v dosahu) a on vas posle za Falcem. Ten vam povi, ze vystavbu kolonie brzdi Nord Hroldar the Strange, kteremu se nelibi jejich pritomnost, at s nim promluvite, ale at mu neublizujete. Hroldar stoji u dveri do dolu a posle vas nekam. Jdete zpet za Flcem a on vam rekne, ze tedy muzete pouzit silu, ale jen pesti - zadna kouzla a zbrane. Jdete zpet k Hroldarovi a buste do nej. Nebrani se, tak to jde dobre (jen pokud nemate vyssi Hand-to-hand combat, staci ta 20 - 30, to muze trvat dele) a prestoze mu jakoby neubyva zdravi, tak pokracujte. Po chvili vam rekne, ze stejne neodejde, tak pokracujte az se mu to konecne vyjasni a souhlasi ze odejde (sam to rekne). Pak absoluvujte duo Falco a Carnius. Par dni padla.
<nahoru>
Missing Supply Ship
Po zaznamu v deniku se vydejte za Carniusem do pevnosti a ten vas posle za Falcem pro papiry od zasobovaci lodi. Ten je samozrejme nema a o zadne lodi nic nevi, ale ze potrebujou zasoby a odkaze vas na delniky. Prokecnete Gamina Giritha (seen thing) a ten vas posle na pobrezi na severozapade. Nemuzete-li to najit, jdete proste od Raven Rocku na zapad az na pobrezi a pak stoupejte na sever dokud nedojdete k vraku. Tam na vas cekaji 3 Draugrove, vysvetlete jim, ze tohle neni jejich lod. Mezi casti lodi na brehu a kameny o nez se lod rozbila stoji zenska, doporucuji ji nejdrive ignorovat a vylevitovat na palabu (da se i vyskakat z more po kamenech) a prohledat kajutu i podpalubi a sebrat vsechny krumpace (Miners Pickaxe). Melo by jich byt 6 - 1 v kajute, zbytek v podpalubi. Jdete za zenskou a vemte ji sebou do Raven Rocku. Tam vam podekuje a pokracujte za Falcem. Tomu reknete o lodi a dejte mu krumpace, za kazdy ktery mu date, vam zaplati slusnych 500,-, ale vezme jich maximalne 6, vic jich stejne nemate. Smer Fort a Carnius. Vyckejte dalsiho zaznamu v deniku.
<nahoru>
Make a Choice & Setting up Shop/Smith
Tyhle dva questy jsem spojil dohromady, protoze jsou kratke. Jdete tentokrat jen za Falcem a ten va rekne, ze Carnius je krkoun, a ze chce tady z toho vytriskat co jde a je mu cela kolonie uplne ukradena, zatimco jemu jde o dobro zamestnancu a kolonie, ehm, a da vam na vyber jestli pujdete s nim proti Carniusovi, da vam cas na rozmyslenou. Znovu s nim promluvte a kyvnete, jedinej kdo to bude vykoristovat pracujici silu jste vy, ne? Od ted vam bude davat ukoly jen Falco a bude vas i povysovat, jen to obcas Carniovi ohlasite splneni ukolu. Promluvte s nim znovu a on vas pozada o pomoc pri rozhodovani zda postavit obchod nebo kovarnu. Rozhodnuti je ciste na vas, ale ja jsem dal na delniky, kteri byli 3:1 pro obchod. Svoje rozhodnuti oznamte a znovu cekejte.
<nahoru>
Supply Route Problems
Falco vam oznami, ze kapitan nove najmute zasobovaci lodi pozaduje vyplaceni vetsiho poctu penez, jinak ze nikam neodpluje coz znamena odriznuti kolonie od pevniny a posle vas s nim promluvit. Jmenuje se Baro Egnatius a je na molu kousek na jih. Zjistite, ze Baro (velmi necakane) od sveho naroku odmita ustoupit. Veskere premlouvani i uplatky sou marne. Vratte se za Falcem a ten vas odkaze na Apronii, kterou jste privedli z havarovane lodi, a ktera ho nejspis zna. Apronie vam o nem neco rekne, ale hlavne vam da savli kapitana havarovane lodi Elberotha. S ni se vratte za Falcem, ktery vam poradi, aby jste hrali, ze jste Elberotha zabili. Vemte savli do ruky a promluvte s Barem. Rad se vzda svych naroku. Vy dostanete od Falca nejake ty penize (1000,-).
<nahoru>
To Catch a Thief
Ihned po ukonceni ukolu s vyderacskym kapitanem, vam Falco oznami, ze se straci ruda a poveri vas chycenim zlodeje. Falco ma podezreni na Uryna Marena a da vam klic od jeho domu a doporuci prohledat jeho truhlu. Vejdete (nikdo neni doma), ve vedlejcim pokoji je truhla, ale je prazdna. Mozna jste si vsili, ze za rohovou polici je sud. Je mozne, ze kradena ruda je tam, ale me se tam nikdy nepodarilo dostat a ukonceni ukolu to neni potrebne. Oznamte to Falcovi, budete muset chytit zlodeje pri cinu. Vejdete do dolu, Uryn se nachazi v prvni odbocce (prava). Obejdete ho, stoupnete si dal a chvilku cekejte. Uryn se vyda dal do dolu a vy ho sledujte. Neni nutne zadne pomocne kouzlo/napoj, jen si udrzujte bezpecnou vzdalenost. Az Uryn zastavi ve skladu, prijtte bliz a promluvte s nim. Dozvite se, ze byl ke kradeni donucen pod pohruzkou smrti Carniusem. Oznamte to Falcovi. Ten necha zlodeje zamknout ve skladisti a vas posle vyspovidat Carniuse. Ten samozrejme vsechno zaprem, a ze zlodej bude predan spravedlnosti. Po navratu do Raven Rocku uz vam Falco jen oznami, ze Uryn je mrtev a on nama zadne dukazy proti Carniusovi.
<nahoru>
Bar Brawl
Falco vam povi, ze Seler Favelnim dela problemy v mistnim baru, na vas je se o nej postarat. Bar je nova budova, ktera byla dokoncena spolecne s obchodem/kovarnou a je hned vedle dolu, na vychod. Pred barem vas oslovi Dralora Favelnim, je manzelkou onoho vytrznika a poprosi vas, aby jste ho nezabijeli, ze vas nejspis napadne, ale ze se kvuli stari rychle unavi a neublizi vam. Seler je doprava od baru, rovnou vas napadne - pestmi, jenom stujte, pripadne blokujte stitem, dokud s vami nepromluvi a nepozada vas o ukonceni sveho zivota, protoze si pripada stary a neuzitecny, odvolejte se na duvod, zenu a nakonec odmitnete (vzdy davejte druhou moznost). On se umoudri (ehm). Vyjdete a venku prokecnete jeho zenu, podekuje vam slovy, a pak Falca, podekuje vam patnacti stovkami ve zlate.
<nahoru>
Discovery in the Mine
Falco vam okamzite da dalsi ukol. V dole byl nalezen Stalhrim (urcite jste to uz potkali, je to kostra zalita v ledu, co s ni nic nejde delat. Da se najit v hrobkach - Barrows). Falco by o nem rad vedel vice a posle vas za Graringem, nordim vyhnancem. Jeho srub se nachazi na jih od soutoku dvou rek a na SZ od jezera Fjalding, nejspis jste jiz na nej narazili, nechtel si s vama moc povidat. Tentokrat ho najdete zamestnaneho vrahem, muzete mu pomoct, ale zvladne to i sam. Prokecnete ho a on vam povi o Stalhrimech a da vam Ancient Nordic Pick Axe, ktera vam je umozni otevirat a pozada vas, aby jste mu jeden kousek prinesli. Blizko je hrobka, na JV od Thirstu. Normalne na Stalhrim klepnete mezernikem a fragment vemto do inventare a vratte se ke Graringovi zpet. On vam umozni si u jeho spolecniku, kteri pobihaji kolem, si nechat udelat jakykoli druh brneni (Light, hezci nez Glass a maji v nazvu Ice) ci dlouhy mec (Long Sword), palcat (Mace), dyku (Dagger) ci valecnou sekeru (War Axe) - dobre zbrane, take vas informuje, ze Stalhrimu je omezene mnozstvi, tak bacha. Dobre je to, ze na vse potrebujete jen jeden kus, i na hrudni plat (Cuirass). Vratte se k Falcovi, rekne vam abyste vsechny dalsi kusy ze Stalhrima sbirali, aby se knim nedostal Carnius a podekuje vam ticicovkou.
<nahoru>
Race Against the Clock
Ihned nasleduje dalsi ukol: musite odnest zpravu, o tom jak si kolonie vede, Carniusovy, ale mate na to jen 5 hodin, tak se radeji moc nezdrzujte. Muzete to vybehat a mozna stihnou nebo jit najisto timto zpusobem: hned jak s Falcem domluvite, zakouzlete Mark a pak Divine Intevention. Pred Carniusovym kanclem se dozvite od pobocnika Constanse Atriuse, ze Carnius sel do Brodirs Groove. Dejte Recall a pokracujte na SV od Raven Rocku, je to kousek a Carnius je zhruba uprostred. Predejte mu zpravu (nebude potesen, ze ji vidi) a zase zakouzlete Recall. Promluvte s Falcem (bude potesen, ze vas vidi), a da vam 1000,-.
<nahoru>
Razing the Forest
Vzapeti vam Falco nabidne dalsi ukol. Nejdou porazit stromi na vychod od kolonie a navic Spriggani delaji problemy a neustale se objevuji. Nejdrive jdete vybit Spriggany (vlastne Sprigganky). 1 je nad barem, 3 postupne se objevujici na vychod od Falca. Pak jdete do baru a promluvte s Unel Lloran, stojiciho blizko Selera. Ma teorii, proc nejdou stromy normalne porazit. Samozrejme za to muze magie, spravne si vydedukoval, ze bude asi v korenech, ale ty jsou hluboku a spatne se k nim dostava. Posle vas do dolu, zdali se nekde nekryji s sachtou. Jdete do dolu a promluvte s hornikem. Dozvite se, ze opravdu maji koreny, ktere nejsou schopni znicit, a tak si jich nevsimaji. Pokracujte dal do dolu (BTW nezapomente se mrknou na ten Stalhrim), az narazite na dvere vedouci do Abandoned Mine Shaft. Vstupte, pockejte na zaznam z deniku a vratte se do baru a rekne o tom Unelovi. Odvedte ho tam a on vas na miste pozada o prineseni 5x bittergreen petals, aby je mohl otravit. Jenze tahle rostlinka se v Soltsheimu moc nevyskytuje. Me se ji na ostrove nepodarilo najit. Pouzijte Almsivi Intervention, to by vas melo dostat do Gnisisu, vemte broukobus do AldRuhn a odtud pomoci Mage guildy se teleportuje do Sadrith Mory, kde se nachazi Threvul Serethi, the Healer, ten by mel mit dostatek jedu. Pak dejte Recall a melo by vas to prenest hned pred Falca (vidte ze jste si tam ten Mark nechali). Dostanete 2 tisice a dalsi quest.
<nahoru>
Hiring Guards
Falco vam rekne, ze potrebuje zabezpecit kolonii a vy take nemusite byt vzdy po ruce, a abyste se poptal v okoli lidi, jestli by to nevzali. Ja nasel dva dobrovolniky: v baru Afera Flaccuse a v dole Gratiana Caerecliuse. Oznamete to Falcovi a mate konecne par dni volno (2-3).
<nahoru>
Protect Falco
Falco se dozvi, ze se na nej planuje atentat (potentat se potento), a aby jste pockali pobliz. Za chili se jeden utocnik objevi, ale nechodte za nim, nove vycvicene straze se za nim pusti a zabijou. Za chvili na Falca zautoci jeste chlapek s mecem a lucistnik. Pri pronasledovani vas bude Falco trochu otravne vyzivat, aby jste nikam nechodili, ale stejne za vama pujde. Nemusim asi rikat, ze by to mel Falco prezit. Za odmenu vam da 1000,-, 10 Exclusive Healing Potions a Ice Shield (to je ten ze Stalhrima).
<nahoru>
Under Siege
Po 1 - 2 dnech odpocinku vas Falco posle pro zasilku stribrnych mecu, ktere z nejakeho duvodu Carnius zadrzuje. Mece ma u sebe jeho pobocnik, v chodbe. V teto dobe doporucuji si vybrat EEC Certificate, mel by uz davno mit cenu 10k, jenze ta po zabiti Carniuse klesne na 9k. Vratte se do Raven Rocku a zjistite, ze byla prepadena Skaarskymi valecniky, ale ze je Falco se strazi zahnal do doly. Jdete do dolu a pobijte 10 Noru. Posledni z nich, jmenuje se Toralf, ma u sebe Tattered note, ze ktere se dozvite, ze to vubec nejsou Skaalove, ale zoldaci, ze mece byli zadrzeny jen aby vas dostali z tabora a na konci se skryva jako podpis podezrele C. Vratte se k Falcovi, promluvte snim a dejte mu papir. Promluvte s nim znovu a on vas vyzve, abyste s timto dukazem konfrontovali Carniuse. V pevnosti promluvte s Carniusem. Dozvite se, ze je vsechno jen vase chyba a vlitne na vas. To byla jeho chyba. Posledni chyba. Prestoze nema zadne brneni, je silny, ma velmi slusny Stalhrim Mace a umi se lecit. Ja osobne ho povazuji za silnejsiho nez Huntera z hlavni linie. Po jeho zabiti zejdete za Falcem a ten vas jmenuje Factorem, tedy vudcem EEC Soltsheim. Fajn, prave jste dohrali EEC, neni zac.
Na zaver tabulka urovni pro East Empire Company
Privilegovane dovednosti jsou: Speechcraft, Mercantile,
Security, Long Blade, Medium Armor.
Uroven |
Pozadovane vlastnosti |
Pozadovane dovednosti |
1. |
|
|
2. Clerk |
Personality 30
Willpower 30 |
Jeden skill na 10 |
3. Steward |
Personality 30
Willpower 30 |
Jeden skill na 20 |
4. Fixer |
Personality 30
Willpower 30 |
Jeden skill na 30 a dva
na 5 |
5. Agent |
Personality 30
Willpower 30 |
Jeden skill na 40 a dva
na 10 |
6. Negotiator |
Personality 31
Willpower 31 |
Jeden skill na 50 a dva
na 15 |
7. Officer |
Personality 32
Willpower 32 |
Jeden skill na 60 a dva
na 20 |
8. Deputy |
Personality 33
Willpower 33 |
Jeden skill na 70 a dva
na 25 |
9. Factor |
Personality 35
Willpower 35 |
Jeden skill na 80 a dva
na 35 |
By Psychor
Najdete Mirisu
Ve Fort Frostmoth jdete do Imperial Cult shrine a u oltare promluvte s Jeleen. Rekne vam, ze misionarka Mirisa se pred mesicem vydala na sever nekam k Lake Fjalding a jeste se nevratila. Kolem jezera narazite jedine na "mestecko" Thirsk. Jdete do Meadhall a poptejte se po Mirise. Svenja Snow-Song vas odkaze na Ericha the Unworthy a dovoli vam ho pripadne i zabit. Kdyz s nim promluvite, vsechno popre. Porozhlednete se nahore. V zamcene mistnosti najdete Mirisu. Reknete to Erichovi a on zautoci. Zabte ho a Mirisu dovedte zpatky do pevnosti. Dostanete nejake penize.
<nahoru>
Pomozte Tymvaulovi
Ve Skaalske vesnici si promluvte s Lassurem v jeho dome. Rekne vam, ze jeho syn spadl do studny a chce abyste mu pomohli. Studna je hned za domem a Lassur vam od ni da klic. V jeskynich navazujicich na studnu najdete Skeletony a take Tymvaula(v prave spodni casti jeskyne). Promluvte s nim, zjistite, ze do studny skocil schvalne a dal se na nekromancii. Pripomente mu milujiciho otce a on se zrekne spatnosti :) Da vam Mantle of Woe a slibi, ze z ostrova odjede studovat tu pravou magii.. Vratte se za Lassurem a on vam da pet kuzi ledniho medveda, ze kterych si muzete v Thirsku nechat vyrobit brneni(light armor, AR: 116)
<nahoru>
Ztroskotana vzducholod
Tady budete muset trochu hledat. Vzducholod lezi v horach(sevrozapad ostrova) na Isinfier Plains vicemene na zapad od Altar of Throad(cca na urovni Thirsku). Zapatrejte po deniku vypravy a prectete si ho. V deniku se vam odjevi, ze byste meli informovat sponzora vypravy Louise Beauchampa v Ald'ruhnu pred Mages Guildou. Za zpravu vam da nejake penize a pozada vas, abyste mu prinesli Amulet of Infectious Charm z Hrothmund's barrow- oznaci vam to do mapy, severne od mista ztroskotani. Pri vstupu musite rict jmeno "Ondjage" jinak je hrobka ztracena navzdy. Vezmete amulet na podstavci se sekyrou a doneste je Beauchampovi. Dostanete 1500GP.
<nahoru>
Utok na Thirsk
Pote, co vyresite kradez ve Skaalske vesnici(hlavni linie), se na jezere objevi tajemny ohen, ktery rozpusti snih na vstupu do doupete Udyrfrykta. Promluvte si v Thirsku se Svenjou, ktera jedina prezila jeho utok a zahnala ho zpatky. Prosi vas, abyste ho zabili a za to vam slibi veleni nad Meadhall. Doupe lezi na vychodnim brehu jezera a je v nem jen Udyrfrykte. Zabte ho a jeho srdce prineste coby trofej Svenje. Ta vam rekne, ze jeste potrebujete pozehnani posledniho nacelnika Hrothmunda. Vydejte se do Hrothmund's barrow. Pokud jste tam jeste nebyli, je to v horach na zapad od reky priblizne na urovni Skaalske vesnice. Pri vstupu musite rict jmeno vlka, ktery Hrothmunda zabil- "Ondjage". Vevnitr aktivujte sekeru a dostenete pozehnani. Po navratu do Thirsku promluvte se Svenjou a dejte ji rozkazy.
<nahoru>
|