Ajiriny Mochomurky
Magnusova hul
Prsten Warlocka
Naverbovani
Nezaplacene poplatky
Nepovoleny trenink
Doprovod Intermerela
Necromancer v Maar Ganu
Telvannsky spion
Necekane odhaleni
Vzacna trpaslici kniha
Lektvar Detect Creatures
Vypujcka Chimarvamidia
Huleenin domek
Vratte Chimarvamidium
Trpaslici trubka
Zprava o vykopavkach
Trpaslici plany
Trpaslici ruiny Bethamez
Doprovod Tenyeminweho
Vzacna kniha o upirech
Setkani s Ashlandery
Spisy Galura Rithariho
Zmizeni trpasliku
Vyvrazdeni Telvanni
Jak se stat Arcimagem
Ajiriny Mochomurky
Lokace: Balmora
Tento ukol dostanete od Ajiry hned jak se prihlasite do Mages
Guild v Balmore. Protoze se Ajira chce stat Journeymanem, musi
studovat mistni houby. Chce jeden vzorek od Luminous Russula, Violet
Coprinus, Bungler's Bane, a Hypha Facia. Vsechny rostou na Bitter
Coast zapadne od Balmory. Nejlepsi je houby nasbirat uz na zacatku
hry v okoli Seyda Neen, jinak prejdete hory nad Temple v Balmore,
seberte vzorky a stejnou cestou se vratte zpet. Dostanete 4x Cheap
Restore Health Potion.
Ajirina sazka s Galbedirou
Ajira se vsadila s Galbedirou, kdo bude driv Journeyman. Chce
vyhrat a proto musite Galbedire podstrcit falesny Soul gem. Az
Galbedira pujde dolu, vymente pravy Soul gem v jejim stolku za
falesny. Muzete toho take vyuzit k ukradeni vsech gemu ktere jsou na
stolku, ale pak uz ji nemuzete zadny gem s dusi prodat, ani si
nechat nic ocarovat (Enchant). Bude totiz vsechny gemy povazovat za
svoje a vsichni v Mages Guild krome ni na vas zautoci. Neprijemny
bug.
<nahoru>
Ajiriny kvetiny
Podobny ukol jako ten prvni. Ajira chce jeden vzorek od
nasledujicich kvetin: Gold Kanet, Stoneflower Petals, Willow Anther
a Heather. Naleznete je na severnim pobrezi jezera Amaya, vychodne
od Balmory. Vydejte se k Fort Moonmoth, za ni na jih, hned na vychod
a pak stale vychodnim smerem podel severniho brehu jezera. Nez
dorazite k Fields of Kummu, meli byste mit vsechny vzorky.
Obrazek |
Nazev |
Popis |
Ucinky |
![](http://morrowind.valkovic.cz/obrazek/Gold_kanet.jpg) |
Gold
Kanet |
Roste mezi kameny a ma zlute kvety
a temne zelene trnite listy |
Vysava
zivot Zatezuje Vysava Stesti Obnovuje
Silu |
![](http://morrowind.valkovic.cz/obrazek/Stoneflower_petals.jpg) |
Stoneflower
Petals |
Temne modre zvonky, jejich stopky
rostou primo ze zeme. Listy jsou slozene okolo stonku |
Obnovuje Silu Pridava
Manu Vysava Stesti Obnovuje Osobnost |
![](http://morrowind.valkovic.cz/obrazek/Wilow_anther.jpg) |
Willow
Anther |
Kvety ma nafialovele a velke, listy
jsou dlouhe a tenke |
Vysava Osobnost Ledovy
stit Leci bezna onemocneni Leci paralyzu |
![](http://morrowind.valkovic.cz/obrazek/Heather.jpg) |
Heather |
Ma jehlici jako stromy v Skyrimu a
High Rocku, ale roste u zeme a ma ruzove kvety |
Obnovuje
Osobnost Odlehcuje Vysava Rychlost Vysava
Osobnost |
Ajirina keramicka misa
Ajira po vas chce prinest keramickou misu od RaVirra, obchodnika
ktery ma kram hned vedle Mages Guild. Az vyjdete z Mages
Guild, dejte se do dveri hned vlevo a kupte Ceramic Bowl za 2
penizky. Jste-li dobri zlodeji, muzete ji take ukrast Ranis Athrys
ze stolku hned vedle vchodu do Mages Guild. Tento ukol nedostanete,
kdyz po predchozim Ajirine ukole splnite nejaky jiny.
<nahoru>
Ajiriny ukradene zpravy
Ajira musi najit ztracene zpravy ktere napsala o ucincich
mistnich hub a rostlin. Rekne vam ze je sebrala Galbedira, ale
neodesla z Mages Guild, takze zpravy musi byt nekde tady. S
Galbedirou ani nemluvte, pokud se vase oblibenost u ni ("teplomer"
v kecacim menu) nepohybuje nad 70. Prvni zprava je pod skrini
u posteli v dolni mistnosti, druha mezi proutenymi kosi v
prostrednim patre. Za odmenu dostanete Exlusive potion of Fire
Shield, Frost Shield a Lightning Shield.
<nahoru>
Magnusova hul
- vyzadovana hodnost: Magician+
Ajira vam povi kde ziskat jeden artefakt, Staff of Magnus. Hul je
v jeskyni Assu, ktera lezi na svazich Mount Kand severozapadne od
Molag Maru. Nejrychlejsi je to broukobusem do Suranu a pak do Molag
Maru, pesky k jeskyni na Mount Kand a pak severozapadne. V Assu je
dost daedrickych priser a dva kouzelnici. Hul ma Ddreveni
Hlaren.
Staff of Magnus Typ: Tupe,
obourucni Sek: 5 - 15 Rozparani: 1 -
10 Vypad: 5 - 15 Rychlost:
1.75 Zraneni: 26.25 Dosah:
1.8 Kondice: 4000 / 4000 Vaha:
10.0 Cena: 210,000 Seslani pri pouziti Absorpce kouzel 25 az 50 bodu na 60 sec Obnova zdravi 1 bod
po 60 sec Napln: 5700 / 5700 Jedno seslani
stoji 524 bodu
Prsten Warlocka
- vyzadovana hodnost
Warlock+
Protoze Ajira nema jednu svou kolegyni prilis v lasce,
povi vam o jejim prstenu. Prsten vlastni Vindamea Drethan v
Ashirbadonu, jeskyni na vychodnim pobrezi maleho ostrova, vychodne
od Daedrickych ruin Bal Fell. Ruiny naleznete na ostrove vychodne od
Temple ve Vivecu. Jeskyne je obydlena Daedrickymi priserami a
Vindamea rozhodne take neni mila pani.
Prsten Warlocka Vaha: 0.1 Cena:
22000 Seslani pri pouziti Reflexe 10 az 20% na 30
sec Zvyseni rychlosti 10 az 20 bodu na 30 sec Napln:
1240 / 1240 Jedno seslani stoji 114 bodu
Naverbovani
- vyzadovana hodnost
Journeyman+
Tohle je prvni ukol, ktery dostanete od Ranis Athrys.
Pozada vas, abyste presvedcili Telvanskeho kouzelnika Llarera
Berelotha v Sulipundu, aby se pridal k Mages Guild. Kdyz ho
nepresvedcite, mate ho zabit. Ranis vam na mape vyznaci pevnost
Marandas, Sulipund je od ni severne. Staci se vydat pesky z Balmory
do Molag Maru a nemuzete to minout - pujdete totiz okolo. Llarera
podplatte nebo obdivujte(admire) tak dlouho, az bude
"teplomer" oblibenosti nad 70, pak vasi nabidku akceptuje.
<nahoru>
Nezaplacene poplatky
- vyzadovana hodnost
Journeyman+
Tento ukol dostanete zaroven s predeslym, nebot jdou
splnit oba najednou. Ranis chce prinest poplatky, jez Manwe v Punabi
neplati jiz nekolik let. Pokud nezaplati, mate ji zabit a o penize
obrat. Punabi je jeskyne severne od Marandasu, narazite na ni jeste
nez dojdete k Sulipundu ( viz predchozi ukol). Manwe je hned u
vchodu a rovnou vam rekne ze uz v Mages Guild neni a at si to
zaplatite sami. Protoze jde ale o dost penez (2000), tak ji bud
zabijte, nebo podplacejte a obdivujte (admire) az bude vase
oblibenost u ni nad 70. Seberte penize a vratte se ke vchodu, v
jeskyni jsou daedricke prisery, takze nechodte dal dovnitr pokud
nejste dost silni. Po splneni obou ukolu dostanete od Ranis Athrys
polovinu penez, ktere jste ziskali od Manwe.
<nahoru>
Nepovoleny trenink
Ranis vam da za ukol presvedcit jednoho Argonce v South Wall
Cornerclubu, aby prestal nabizet trenink v magicke skole
Restoration. V Cornerclubu sejdete dolu po schodech, a protoze
jediny Argonec zde je Only-He-Stands-There, promluvte s nim. Nabidne
vam ze kdyz reknete Ranis Athrys ze prestal, bude trenovat jen vas.
Muzete ho take vyprovokovat posmesky (taunt) a zabit, nebo, ma-li
vas dost v oblibe (okolo 60), prestane s treninkem uplne.
Odmenu necekejte.
<nahoru>
Doprovod Intermerela
Dostanete povereni doprovodit Vzneseneho Elfa Intermerela z
Balmory do Pelagiadu. Ranis Athrys chce abyste ziskali jeho poznamky
(Intermerels notes), na tom jestli do Pelagiadu dorazi nebo ne mu
nezalezi. Intermerel na vas ceka v Eight Plates v Balmore a zada
doprovod do Halfway Tavern v Pelagiadu. Az dorazite do cile,
zeptejte se ho na Intermerels notes a Intermerel vam z vdecnosti
sam kopii poznamek da. Opet odmenu od Ranis necekejte.
<nahoru>
Necromancer v Maar Ganu
Ranis Athrys je presvedcena, ze Tashpi Ashibael v Maar Ganu
praktikuje nekromancii a zada jeho smrt. Jedte tedy broukobusem do
Aldruhnu a pak do Maar Ganu. Kdyz se Tashpiho zeptate jestli je
nekromancer, bude prekvapeny, nez mu povite ze si to mysli Ranis
Athrys. Tashpi se totiz odmitl pridat k Mages Guild a Ranis se mu
chce za to pomstit. Tashpi je naopak mistni lecitel, coz vam potvrdi
vsichni ve meste. Pozada vas at ho nechate na pokoji a on vam
slibi ze co nejdrive z Maar Ganu odjede, Ranis pak reknete ze je
mrtev. Bohuzel jedina druha moznost je Tashpiho opravdu zabit. Ranis
vas za to odmeni dvema svitky Scroll of Elemental Burst:Fire a dvema
svitky Scroll of The Fourth Barrier, "abyste se rychle vyporadali s
dalsimi nekromancery ktere potkate".
<nahoru>
Telvannsky spion
Ranis Athrys ma strach ze Mages Guild byla infiltrovana
Telvanskym spionem. Posle vas tedy promluvit si s veliteli Mages
Guild v Sadrith More, Aldruhnu a Vivecu. K presunu pouzijte mistni
teleportovace. Edwinna Elbert v Aldruhnu nema o spionech ani
poneti. Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith More vsak neco tusi a posle
vas do Vivecu, kde se delaji klicova rozhodnuti v politice Mages
Guild. Treboniu Artorius ve Vivecu existenci spionu popira, pry na
to dava pozor jeho poradce Tiram Gadar. Kdyz budete porad otravovat,
Trebonius vam da Tiramuv poverovaci list (Tiram's
credentials), ktery je jen smesnou napodobeninou, jmeno Ocata je
totiz napsano spatne. Vratte se a Ranis vas obdaruje dvema svitky
Scroll of Summon Golden Saint a daedrickou dykou Soul Drinker. Pokud
jste nechali nazivu Intermerela a Tashpi Ashibaela, muzete se za ne
pomstit a rici Treboniovi ze spion je Ranis Athrys a nechate ji tak
vyhodit z Mages Guild.
Soul Drinker Typ: Kratka, jednorucni Sek: 8 -
12 Rozparani: 8 - 12 Vypad: 8 - 12 Rychlost: 2.50 Dosah:
1.00 Kondice: 700/700 Vaha: 9.00 Cena:
11000 Seslani pri utoku Uvezneni duse na 30
sec Napln: 30/30 Jedno seslani stoji 3 body
Necekane odhaleni
Tento ukol vam nikdo nezada, takze ho nemusite plnit, ale muzete
si prijit zdarma k jednomu kouzlu. Zajdete k Sharn Gra-Muzgobovi v
Mages Guild v Balmore. Pobliz nej pod polickou jsou dve truhly.
Odemknete tu vpravo (lock level 25) a ukradnete z ni knihu Legions
of The Dead. Prectete ji a zjistite ze to je Sharn Gra-Muzgobova
osobni kopie. Zeptejte se ho na nekromancery a ukazte mu knihu.
Prizna ze je nekromancer a nauci vas zdarma bud kouzlo Summon
Ancestral Ghost nebo Summon Skeletal Minion.
<nahoru>
Vzacna trpaslici kniha
Lokace: AldRuhn
Edwinna Elbert shani kopii vzacne trpaslici knihy Chronicles of
Nchuleft. Nikdo v Mages Guild ji nevlastni a tak vam da 250 zlatych
abyste ji nekde koupili. Mistni prodejci knih vas poslou do Vivecu,
kde ji ma Jobasha v Jobasha's Rare Books ve Foreign
Quarter Lower Waistworks (svetle zelena kniha).Jako odmena vam
zustane zbytek penez po koupi knihy.
<nahoru>
Lektvar Detect Creatures
Edwinna Elbert si stezuje ze se nemuze dockat lektvaru Detect
Creatures Potion, ktery ji slibil Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith
More. Teleportujte se tam, seberte lektvar od Skinka a vratte se.
Dostanete za to Exclusive Potion of Shadow.
"Vypujcka" Chimarvamidia
Edwinna chce dalsi knihu, Chimarvamidium, sesty dil Morabar
Sulovych Starych povesti Trpaslicich (Ancient Tales of the
Dwemer). Sirinlowe v Mages Guild ve Vivecu ma jednu kopii a Edwinna
po vas chce abyste si ji nenapadne "vypujcili". Varuje vas ze kdyz
vas pri tom chyti, vylouci vas z Guildy a da vam svitky na otvirani.
Sirinlowe ma knihu v zamcene truhle (lock level 30) ve sve komore.
Zavrete za sebou dvere, otevrete truhlu a vemte si knihu. Se
Sirinlowe o ni nemluvte, pokud ji mate u sebe!!!
<nahoru>
Huleenin domek
Edwinna citi nejakou magickou poruchu v Huleenine domku v Maar
Ganu a chce abyste to prozkoumali. Zajedte tam broukobusem a
poptejte se na Huleenin domek (Huleens Hut). Dozvite se ze je na
vychodni strane mesta za zdi. Uvnitr najdete jednoho Scampa, zabijte
ho a sejdete dolu po schodech. Za zamcenymi dvermi najdete
vysvleceneho Listiena Bierlese, Ktery Scampa vyvolal a ztratil nad
nim kontrolu. Po navratu dostanete dva svitky Scroll of the Fifth
Barrier.
<nahoru>
Vratte Chimarvamidium
Edwinna dokoncila studium Chimarvamidia. Kniha je pro ni naprosto
nepouzitelna a zada vas proto o jeji vraceni tam, kde jste ji pred
nedavnem vzali. Muzete ji take vratit primo Sirinlowe, chcete-li mit
ciste svedomi. Po navratu dostanete dva amulety: Amulet of Divine
Intervention a Amulet of Almsivi Intervention.
<nahoru>
Trpaslici trubka
Edwinna chce prozkoumat trpaslici trubku a posle vas pro ni az do
Arkngthunch-Sturdumz. Ruiny jsou severozapadne od Gnisis ale muzete
take jet broukobusem do Ald Velothi a pak jit podle pobrezi na
zapad. Jednodussi ale je teleportovat se do Balmory a pro trubku
dojit do Arkngthandu nad Moonmoth Legion Fort, nebot je vetsinou
aspon jedna v kazdych trpaslicich ruinach.
<nahoru>
Zprava o vykopavkach
Edwinna vas prosi o navstevu kolegy Senilia Cadiusa v trpaslicich
ruinach Nchuleftinght, protoze jeho posledni zprava o prubehu
zdejsich vykopavek se zpozdila. Ruiny jsou severovychodne od Suranu.
Senilias a jeho dcera jsou v mistnosti hned vpravo u vchodu. Reknou
vam ze jejich pruzkumnik Anes Vendu se ztratil i se zpravou, kterou
mel u sebe. Jdete do Test of Pattern a otocte klikou na
nejvzdalenejsim stroji (ostatni jsou pasti). Otevrou se vam dvere do
Lower Levels, kde najdete Anesovo telo a par robotu. Seberte zpravu
a nezapomente na knihu Hanging Gardens, budete ji potrebovat!!!
Znovu promluvte se Seniliem a vratte se k Edwinne. Reknete ji o
knize (je napsana Aldmersky i trpaslicimi runami, budete ji moci
vyuzit k prekladu dalsich trpaslicich knih), poradi vam at najdete
nekoho kdo umi Aldmersky, zatim ale pockejte.
<nahoru>
Trpaslici plany
Edwinna si preje prostudovat plany na trpasliciho skaraba, musite
ji je prinest z Mzuleftu, jihozapadne od Dagon Felu. Nejrychlejsi je
teleportovat se do Sadrith Mory a pak jet lodi do Dagon Felu. Ruiny
hlidaji docela silni skreti, takze pokud mate nizky level, poridte
si paralyzacni mec a par lahvicek na leceni nebo je pomlatte s
pomoci Amulet of Shadows (neuvidi vas). Plany lezi na polici v
mistnosti vpravo hned za vchodem, opet nezapomente dalsi knihu The
Egg of Time, najdete ji za dvermi v dalsi mistnosti za mistnosti s
plany. Pozor na dva skrety. Vratte se k Edwinne. Kdyz ji ukazete
dalsi knihu, posle vas za Hasphatem Antabolisem ve Fighters Guild v
Balmore.
Obcas se stane ze si Edwinna od vas plany nechce vzit a tvari se
jako byste zadne nemeli, musite si vypomoci konzoli a pridat si ty
spravne do inventare: player->additem misc_dwrv_artifact10
1
<nahoru>
Trpaslici ruiny Bethamez
- vyzadovana hodnost Warlock+
Hornici v Gnisis Egg Mine se prokopali do starych trpaslicich
ruin Bethamez. Edwinna se dozvedela ze se tam nachazeji dalsi plany
a vy ji je mate prinest. Nejjednodussi je jet do Gnisis
broukobusem. Dul je severovychodne nad mestem, dostanete se tam pres
most. Dvere jsou zamcene (lock level 45), ale vedle stojici strazny
ma klic. Pokud jste v Imperial Legion a mate na sobe uniformu, da
vam ho, jinak ho podplatte nebo vychvalujte (admire) az bude vase
oblibenost u nej nad 90. Pak se zeptejte nejdriv na Gnisis a pak na
dul a klic je vas. Prvni cast dolu je bezpecna, kdyz ale sejdete do
dolni casti, hned za dvermi bude stat skret ktery vas posle pryc,
protoze tam pry nemate co delat. Pokud hned neodejdete, zautoci na
vas, klidne ho zabijte (je to soucast ukolu pro Imperial Legion). V
zadnem pripade ale NEZABIJEJTE kwami kralovnu a ducha Mansilamata
Vabdase, ktereho najdete hloubeji v dole, jsou soucasti ukolu pro
Imperial Legion, ktere byste pak NEMOHLI splnit!!! Pokud jeste
nejste v Legii, je nejlepsi se zde prihlasit a tyto ukoly
splnit.Vsichni kwami bojovnici a krysy zde maji nakazu Blight,
kterou muzete lehce ziskat, takze si poridte lektvar, kouzlo nebo
svitek na vyleceni. V ruinach Bethamezu seberte plany na jakousi
letajici lod (Dwemer Airship plans) a dalsi nezbytnou knihu: Divine
Metaphysics. Tentokrat zustanete bez odmeny a ani o nove knize se od
Edwinny nic nedozvite....
<nahoru>
Doprovod Tenyeminweho
Lokace: Sadrith Mora, Wolverinne Hall
Skink-in-Tree's-Shade vam da za ukol doprovodit dalsiho Elfskeho
ucence do zdejsiho pristavu. Tenyeminwe na vas ceka v Dirty Muriel's
Cornerclub, ktery kdyz vyjdete z Wolverine Hall, lezi vpravo hned za
mostem. Zavedte ho k Gals Arethiho lodi Elf-Skerring, ktera kotvi
kousek severozapadne odtud v pristavu.
<nahoru>
Vzacna kniha o upirech
Skink vas poveri nalezenim vzacneho druheho dilu knihy Vampires
of Vvardenfell. Protoze knezi v Temple knihu zakazali, nenajdete ji
u zadneho prodavace knih krome Jobashi. Ve hre je dvanact exemplaru,
takze si vyberte kam pro ni pujdete: Nejjednodussi je koupit ji u
Jobashi v Jobasha's Rare Books ve Foreign Quarter Lower
Waistworks ve Vivecu za 400 zlatych. Jste-li dobri zlodeji, muzete
ji ukrast v Hall of Justice Secret Library (je tam pet exemplaru) -
dostanete se tam tajnymi dvermi napul skrytymi pod kobercem v jedne
z Justice Offices nebo v Office of the Watch v Hall of Justice ve
Vivecu. Jsou dobre zamcene (lock level 75) a zapastene. Nebo ji
ukradnete ve vezi v Tel Vosu. Vybojovat si ji musite ve Vasu
(severne od Valenvaryonu), Odirniranu (zapadne od Shrine of Azura) a
Mawii ( jihovychodne od Molag Maru). Nejnebezpecnejsi je jit pro ni
do upirskeho doupete Galom Daeus (zapadne od Tel Uvirith/Uviriths
Grave) nebo za Ghostfenci do Tureynulal,Kagrenacs Library. Po
navratu dostanete 1000 zlatych.
<nahoru>
Setkani s Ashlandery
Skink po vas chce zorganizovat jeho setkani s vedmou (Wise woman)
jednoho ze ctyr mistnich klanu Ashlanderu: Urshilaku, Zainab,
Erabenimsun, nebo Ahemmusa. Vydejte se rovnou k nejblizsimu klanu do
Ahemmusa Campu, protoze k ostatnim to je daleko a stejne by vas
odmitli. Pokud jste uz dal v hlavni pribehove linii, rekla vam
Nibani Maesa o ostatnich taborech a mate je uz zobrazene na mape.
Ahemmusa Camp najdete na severovychodnim cipu hlavni pevniny,
severne od Tel Vosu. Zajdete do Wise Womans Yurt, Sinnammu Mirpal
vam rekne ze za Skinkem nepujde, ale jeji ucednice Minabibi by
mohla. Musite za ni do Favel Ancestral Tomb - jdete podel severniho
pobrezi na zapad az k daedrickym ruinam Kushtashpi- hrobka je kousek
za nimi. Minabibi se se Skinkem sejde, ale musite ji pomoci ulozit k
vecnemu odpocinku ducha Kanita Ashurnisammise. Ducha zabijte,
promluvte s Minabibi, jdete do Ahemmusa Campu za Sinnammu Mirpal,
nezalezi na tom co ji reknete, necha Minabibi jit. Az se vratite ke
Skinkovi, Minabibi uz tam bude cekat. Promluvte se Skinkem o
ukonceni ukolu a pak s Minabibi, da vam Ancestor's Ring (Summon
Ancestral Ghost).
<nahoru>
Nekromancerka Telura
Skink vas poprosi o likvidaci jedne byvale clenky Mages Guild,
ktera se dala na nekromancii a "spini tak dobre jmeno Mages Guild".
Telura Ulvel zije ve Shalu, severne od daedrickych ruin lezicich
severozapadne od Hla Oad. V jeskyni je par kostlivcu a jeden
Bonelord hlidajici vchod k Telure. Zabijte ji nez staci neco
vykouzlit a vratte se ke Skinkovi.
<nahoru>
Duse Ash Ghoula - vyzadovana hodnost Wizard+
Skink chce prostudovat dusi Ash Ghoula. Vybavi vas dvema svitky
Scroll of Ephyggis gem-Feeder a dvema Grand soul gemy a posle vas
pro ni do Yakinu, jeskyne obydlene cleny a priserami Sesteho Rodu
(Sixth House). Jeskyne je na centralni pevnine, severozapadne od Tel
Aruhnu, ktery je severozapadne od Sadrith Mory. Najdete tam Ash
Ghouly hned tri a take jednoho Ascendent Sleepera, o ostatnich
priserach a Dreamerech ani nemluve, takze si dejte pozor! Namirte na
Ash Ghoula, pouzijte svitek a do 60 sec ho zabijte. Duse se vam sama
umisti do soul gemu. Jako odmena vam zustane druhy soul gem a
svitek.
<nahoru>
Spisy Galura Rithariho
Skink po vas chce dalsi knihu o upirech, Spisy Galura Rithariho
(Galur Rithari's Papers). Kniha osahuje popis toho jak se jeden
Ordinator stal upirem a byl vylecen. Mate si promluvit s prodavaci
knih ( treba Jobashou v Jobasha's Rare Books ve Foreign Quarter
Lower Waistworks ve Vivecu), ti snad budou vedet kde ji hledat. Ve
hre jsou tri kopie: Jedna je v Hall of Justice Secret Library
- dostanete se tam tajnymi dvermi napul skrytymi pod kobercem v
jedne z Justice Offices nebo v Office of the Watch v Hall of Justice
ve Vivecu. Jsou dobre zamcene (lock level 75) a zapastene. Dalsi je
v Observatory v trpaslicich ruinach Galom Daeus (zapadne od Tel
Uvirith/Uviriths Grave), nyni obsazenych upiry. Posledni kopii
najdete v Tureynulal,Kagrenacs Library za Ghostfenci. Po navratu
dostanete Skinkuv amulet. Neni kouzelny, ale ma hodnotu 1000 a 60
bodu na ocarovani (Enchant).
<nahoru>
Zmizeni trpasliku
Lokace: Vivec, Foreign Quarters
Arcimag Trebonius Artorius v Mages Guild ve Vivecu po vas
bude chtit objasnit zahadu zmizeni trpasliku. Nema ani potuchy jak
to mate udelat a navrhne vam zeptat se Edwinny v Aldruhn.
V predeslych ukolech pro Mages Guild jste
nasli tri ruzne knihy: Hanging Gardens, Egg of Time a Divine
Metaphysics. Take jste uz mluvili s Hasphatem Antabolisem ve
Fighters Guild v Balmore a Seniliem Cadiusem v trpaslicich ruinach
Nchuleftinght, ktery si mysli ze kniha Hanging Gardens je klicem k
prelozeni dalsich dvou. Ted uz jen potrebujete nekoho kdo je
prelozi. Vydejte se za jednim z clenu Telvannske rady, Baladasem
Demnevannim, ktery zije ve vezi v Gnisis, knihy vam prelozi. Pokud
jste uz dostatecne daleko v hlavni dejove linii a byli jste si u
Divayth Fyra v Tel Fyr vylecit Corprus, dozvedeli jste se o
poslednim zijicim trpaslikovi Yagrumovi Bagarnovi a muzete Baladase
vynechat. Zajdete za trpaslikem (je v Corprusarium Bowels v Tel
Fyr), povi vam podrobnosti o knihach Egg of Time a Divine
Metaphysics a nabidne vam vlastni teorii o zmizeni trpasliku.
Nakonec se vratte k Treboniovi a ukazte mu knihy.
<nahoru>
Vyvrazdeni Telvanni
- vyzadovana hodnost Warlock+, musite
mit ukoncenou hlavni dejovou linii.
Trebonius si nepreje nic mensiho, nez vyvrazdeni vsech clenu
Telvanske rady. Protoze jste uz dokoncili hlavni dejovou linii, meli
byste vedet kde kteri jsou (byli jste je zadat o zvoleni
Hortatorem), presto zde uvedu jejich rezidence:
- Master Aryon v Tel Vosu (Upper Chamber)
- Mistress Dratha v Upper Tower v Tel More (nema rada muze,
pravdepodobne jste ji zabili pri volbe Hortatorem)
- Mistress Therana v Upper Tower v Tel Branore (je silena,
pravdepodobne jste ji zabili pri volbe Hortatorem)
- Master Neloth v Tel Naga (Sadrith Mora)
- Master Baladas v Arvs-Drelen (Gnisis)
- Gothren v Upper Tower v Tel Aruhn (uz je mrtvy)
Vsechno jsou to mocni kouzelnici a mnoho z nich je dobre
chranenych, ale ted uz by jste to meli zvladnout - zabili jste prece
Dagotha Ura, ne? Po navratu vam Trebonius venuje svou hul a
amulet.
Trebonius' Staff Typ: Tupa zbran,
obourucni Sek: 2 - 16 Rozparani: 3 - 16 Vypad: 1 -
10 Rychlost: 1.75 Dosah: 1.80 Kondice: 900 / 900 Vaha:
16.0 Cena: 10000 Seslani pri utoku Citlivost na ohen 7 az
15% na 6 sec ve vzdalenosti 5 stop Citlivost na blesk 7 az 15% na
6 sec ve vzdalenosti 5 stop Poskozeni ohnem 7 az 15 bodu ve
vzdalenosti 5 stop Poskozeni bleskem 7 az 15 bodu ve vzdalenosti
5 stop Napln: 6500 / 6500
Necromancer's Amulet Cena: 240 Staly
efekt Odolnost vuci normalnim zbranim 25% Zvysuje inteligenci
o 25 budu Obnova zdravi 1 bod Pohlcovani kouzel 25 bodu
Kouzelnicka hul
Pokud chcete byt povyseni na hodnost Wizard,
potrebujete Wizards Staff. Muzete si jednu koupit za 5000, nebo ji
vzit jedne z byvalych clenek Mages Guild, Anirne. Najdete ji v
jeskyni Sud, na zapadnim pobrezi Sheogoradu, zapadne od Dagon Felu.
Nezapomente s sebou cokoli na levitaci, budete to alespon dvakrat
potrebovat! Az Anirne zabijete, oberte ji o hul a vratte se k
veliteli kterekoli Mages Guild, budete povyseni na hodnost Wizard.
<nahoru>
Jak se stat Arcimagem
- vyzadovana hodnost
Master Wizard.
Pokud se chcete stat Arcimagem Mages Guild, musite bud
nynejsiho Arcimaga Trebonia porazit v Arene ve Vivecu, nebo ho
primet aby vam tuto hodnost udelil.
-
Az dokoncite vsechny ukoly pro Edwinnu Elbert v
Aldruhnu a budete mit hodnost Master Wizard, zeptejte se ji na
Trebonia, posle vas za nim. reknete ze chcete byt Arcimagem a
prijmete jeho vyzvu na souboj. Jdete do Vivecu, Arena Pit, zabijte
ho a nezapomente si vzit jeho amulet a hul.
-
Az dokoncite vsechny ukoly pro Skink-in-Tree's-Shade
v Sadrith More: Wolverinne Hall a budete mit hodnost Master
Wizard, zeptejte se ho na Trebonia, povi vam male tajemstvi.
Konfrontujte s tim Trebonia a on vam hodnost udeli. Musite se ale
smirit s tim, ze budete Arcimagove oba.
Na zaver tabulka
urovni pro Mages Guild:
Dovednosti preferovane Cechem Magu jsou: Alchemy,
Mysticism, Illusion, Alteration, Destruction a Enchant.
Hodnost |
Vyzadovane
Schopnosti |
Vyzadovane
Dovednosti |
Apprentice |
|
|
Associate |
Inteligence 30 Sila vule 30 |
Jedna Dovednost na 10 |
Journeyman |
Inteligence 30 Sila vule 30 |
Jedna Dovednost na 20 |
Evoker |
Inteligence 30 Sila vule 30 |
Jedna Dovednost na 30 a dve na 5 |
Conjurer |
Inteligence 30 Sila vule 30 |
Jedna Dovednost na 40 a dve na 10 |
Magician |
Inteligence 31 Sila vule 31 |
Jedna Dovednost na 50 a dve na 15 |
Warlock |
Inteligence 32 Sila vule 32 |
Jedna Dovednost na 60 a dve na 20 |
Wizard |
Inteligence 33 Sila vule 33 |
Jedna Dovednost na 70 a dve na 25 |
Master Wizard |
Inteligence 34 Sila vule 34 |
Jedna Dovednost na 80 a dve na 30 |
Arch-Mage |
Inteligence 35 Sila vule 35 |
Jedna Dovednost na 90 a dve na 35 |
|