Morrowind.valkovic.cz - neoficialni ceska fansite
Morrowind.valkovic.cz
Uvod
Tvorba Postavy
Vyber Rasy
Vyber Povolani
Skilly & Vlastnosti
Znameni
Artefakty
Alchymie
Bestiar
Bohove
Boj
Brneni
Daedry
Doprava
Frakce
Guildy
Herbar
Historie
Kradeni
Magie
Nestvury
Obchod & Penize
Ocarovavani
Otroci
Pismo & Jazyk
Upiri
Vlkodlaci
Treneri
Zajimavosti Morrowindu
Zbrane
Hlavni Linie
Rod Hlaalu
Rod Redoran
Rod Telvani
Cech Bojovniku
Cech Magu
Cech Zlodeju
Cisarska Legie
Cisarsky Kult
Cisarsky Chram
Morag Tong
Daedricke Svatyne
Upiri
Ostatni
Tribunal - Pribeh
Tribunal - Ostatni
Bloodmoon - Pribeh
Bloodmoon - E.E.C.
Uvod
Tvorba Pluginu
Scripty
Tutorial
Forum
Navstevni Kniha
Pluginy
Mapy
Galerie
Wallpapery
Ruzne
Arena Hrdinu
Povidky
Cheaty
Cestina
FAQ
The Elder Scrolls
Utajene Lokace
Archiv Novinek
Odkazy
Autori

Nase ikonka:
TES III: Morrowind

CECH MAGu


  • Ajiriny Mochomurky
  • Magnusova hul
  • Prsten Warlocka
  • Naverbovani
  • Nezaplacene poplatky
  • Nepovoleny trenink
  • Doprovod Intermerela
  • Necromancer v Maar Ganu
  • Telvannsky spion
  • Necekane odhaleni
  • Vzacna trpaslici kniha
  • Lektvar Detect Creatures
  • Vypujcka Chimarvamidia
  • Huleenin domek
  • Vratte Chimarvamidium
  • Trpaslici trubka
  • Zprava o vykopavkach
  • Trpaslici plany
  • Trpaslici ruiny Bethamez
  • Doprovod Tenyeminweho
  • Vzacna kniha o upirech
  • Setkani s Ashlandery
  • Spisy Galura Rithariho
  • Zmizeni trpasliku
  • Vyvrazdeni Telvanni
  • Jak se stat Arcimagem

    Ajiriny Mochomurky

    Lokace: Balmora

    Tento ukol dostanete od Ajiry hned jak se prihlasite do Mages Guild v Balmore. Protoze se Ajira chce stat Journeymanem, musi studovat mistni houby. Chce jeden vzorek od Luminous Russula, Violet Coprinus, Bungler's Bane, a Hypha Facia. Vsechny rostou na Bitter Coast zapadne od Balmory. Nejlepsi je houby nasbirat uz na zacatku hry v okoli Seyda Neen, jinak prejdete hory nad Temple v Balmore, seberte vzorky a stejnou cestou se vratte zpet. Dostanete 4x Cheap Restore Health Potion.

    Obrazek Nazev Popis Ucinky

     Luminous Russula

    Nizka smradlava mochomurka s hnedym kloboukem Dychani pod vodou
    Vysava Unavu 
    Otrava
    Violet Coprinus Ma dlouhou nohu a v noci namodrale zari Chuze po vode
    Vysava Unavu 
    Otrava
    Bunglers Bane Roste na stromech a obcas i jinde. Vypada to jako kdyz ma strom hnede schudky  Vysava Rychlost
    Vysava Odolnost
    Odcarovani
    Vysava Silu
    Hypha Facia Vypada jako Bunglers Bane, ale nema navrchu zadnou kresbu  Vysava Stesti
    Vysava Obratnost
    Vysava Unavu
    Odhaluje Ocarovani

    Ajirina sazka s Galbedirou

    Ajira se vsadila s Galbedirou, kdo bude driv Journeyman. Chce vyhrat a proto musite Galbedire podstrcit falesny Soul gem. Az Galbedira pujde dolu, vymente pravy Soul gem v jejim stolku za falesny. Muzete toho take vyuzit k ukradeni vsech gemu ktere jsou na stolku, ale pak uz ji nemuzete zadny gem s dusi prodat, ani si nechat nic ocarovat (Enchant). Bude totiz vsechny gemy povazovat za svoje a vsichni v Mages Guild krome ni na vas zautoci. Neprijemny bug.

    <nahoru>

    Ajiriny kvetiny

    Podobny ukol jako ten prvni. Ajira chce jeden vzorek od nasledujicich kvetin: Gold Kanet, Stoneflower Petals, Willow Anther a Heather. Naleznete je na severnim pobrezi jezera Amaya, vychodne od Balmory. Vydejte se k Fort Moonmoth, za ni na jih, hned na vychod a pak stale vychodnim smerem podel severniho brehu jezera. Nez dorazite k Fields of Kummu, meli byste mit vsechny vzorky.

    Obrazek Nazev Popis Ucinky
     Gold Kanet Roste mezi kameny a ma zlute kvety a temne zelene trnite listy Vysava zivot
    Zatezuje
    Vysava Stesti
    Obnovuje Silu 
    Stoneflower Petals Temne modre zvonky, jejich stopky rostou primo ze zeme. Listy jsou slozene okolo stonku  Obnovuje Silu
    Pridava Manu
    Vysava Stesti
    Obnovuje Osobnost
    Willow Anther Kvety ma nafialovele a velke, listy jsou dlouhe a tenke Vysava Osobnost
    Ledovy stit
    Leci bezna onemocneni
    Leci paralyzu
    Heather Ma jehlici jako stromy v Skyrimu a High Rocku, ale roste u zeme a ma ruzove kvety  Obnovuje Osobnost
    Odlehcuje
    Vysava Rychlost
    Vysava Osobnost

    Ajirina keramicka misa

    Ajira po vas chce prinest keramickou misu od RaVirra, obchodnika ktery ma kram hned vedle Mages Guild. Az vyjdete  z Mages Guild, dejte se do dveri hned vlevo a kupte Ceramic Bowl za 2 penizky. Jste-li dobri zlodeji, muzete ji take ukrast Ranis Athrys ze stolku hned vedle vchodu do Mages Guild. Tento ukol nedostanete, kdyz po predchozim Ajirine ukole splnite nejaky jiny.

    <nahoru>

    Ajiriny ukradene zpravy

    Ajira musi najit ztracene zpravy ktere napsala o ucincich mistnich hub a rostlin. Rekne vam ze je sebrala Galbedira, ale neodesla z Mages Guild, takze zpravy musi byt nekde tady. S Galbedirou ani nemluvte, pokud se vase oblibenost u ni ("teplomer" v  kecacim menu) nepohybuje nad 70. Prvni zprava je pod skrini u posteli v dolni mistnosti, druha mezi proutenymi kosi v prostrednim patre. Za odmenu dostanete Exlusive potion of Fire Shield, Frost Shield a Lightning Shield.

    <nahoru>

    Magnusova hul

    - vyzadovana hodnost: Magician+
    Ajira vam povi kde ziskat jeden artefakt, Staff of Magnus. Hul je v jeskyni Assu, ktera lezi na svazich Mount Kand severozapadne od Molag Maru. Nejrychlejsi je to broukobusem do Suranu a pak do Molag Maru, pesky k jeskyni na Mount Kand a pak severozapadne. V Assu je dost daedrickych priser a dva kouzelnici. Hul ma Ddreveni Hlaren.

    Staff of Magnus
    Typ: Tupe, obourucni
    Sek: 5 - 15
    Rozparani: 1 - 10
    Vypad: 5 - 15
    Rychlost: 1.75
    Zraneni: 26.25
    Dosah: 1.8
    Kondice: 4000 / 4000
    Vaha: 10.0
    Cena: 210,000
    Seslani pri pouziti
    Absorpce kouzel 25 az 50 bodu na 60 sec
    Obnova zdravi 1 bod po 60 sec
    Napln: 5700 / 5700
    Jedno seslani stoji 524 bodu

    Prsten Warlocka

     -
    vyzadovana hodnost Warlock+
    Protoze Ajira nema jednu svou kolegyni prilis v lasce, povi vam o jejim prstenu. Prsten vlastni Vindamea Drethan v Ashirbadonu, jeskyni na vychodnim pobrezi maleho ostrova, vychodne od Daedrickych ruin Bal Fell. Ruiny naleznete na ostrove vychodne od Temple ve Vivecu. Jeskyne je obydlena Daedrickymi priserami a Vindamea rozhodne take neni mila pani.

     Prsten Warlocka
    Vaha: 0.1
    Cena: 22000
    Seslani pri pouziti
    Reflexe 10 az 20% na 30 sec
     Zvyseni rychlosti 10 az 20 bodu na 30 sec
    Napln: 1240 / 1240
    Jedno seslani stoji 114 bodu
     

    Naverbovani

     -
    vyzadovana hodnost Journeyman+
    Tohle je prvni ukol, ktery dostanete od Ranis Athrys. Pozada vas, abyste presvedcili Telvanskeho kouzelnika  Llarera Berelotha  v Sulipundu, aby se pridal k Mages Guild. Kdyz ho nepresvedcite, mate ho zabit. Ranis vam na mape vyznaci pevnost Marandas, Sulipund je od ni severne. Staci se vydat pesky z Balmory do Molag Maru a nemuzete to minout - pujdete totiz okolo. Llarera podplatte nebo obdivujte(admire)  tak dlouho, az bude "teplomer" oblibenosti nad 70, pak vasi nabidku akceptuje.

    <nahoru>

    Nezaplacene poplatky

    -
    vyzadovana hodnost Journeyman+
    Tento ukol dostanete zaroven s predeslym, nebot jdou splnit oba najednou. Ranis chce prinest poplatky, jez Manwe v Punabi neplati jiz nekolik let. Pokud nezaplati, mate ji zabit a o penize obrat. Punabi je jeskyne severne od Marandasu, narazite na ni jeste nez dojdete k Sulipundu ( viz predchozi ukol). Manwe je hned u vchodu a rovnou vam rekne ze uz v Mages Guild neni a at si to zaplatite sami. Protoze jde ale o dost penez (2000), tak ji bud zabijte, nebo podplacejte a obdivujte (admire) az bude vase oblibenost u ni nad 70. Seberte penize a vratte se ke vchodu, v jeskyni jsou daedricke prisery, takze nechodte dal dovnitr pokud nejste dost silni. Po splneni obou ukolu dostanete od Ranis Athrys polovinu penez, ktere jste ziskali od Manwe.

    <nahoru>

    Nepovoleny trenink

    Ranis vam da za ukol presvedcit jednoho Argonce v South Wall Cornerclubu, aby prestal nabizet trenink v magicke skole Restoration. V Cornerclubu sejdete dolu po schodech, a protoze jediny Argonec zde je Only-He-Stands-There, promluvte s nim. Nabidne vam ze kdyz reknete Ranis Athrys ze prestal, bude trenovat jen vas. Muzete ho take vyprovokovat posmesky (taunt) a zabit, nebo, ma-li vas dost v oblibe (okolo 60), prestane s treninkem  uplne. Odmenu necekejte.

    <nahoru>

    Doprovod Intermerela

    Dostanete povereni doprovodit Vzneseneho Elfa Intermerela z Balmory do Pelagiadu. Ranis Athrys chce abyste ziskali jeho poznamky (Intermerels notes), na tom jestli do Pelagiadu dorazi nebo ne mu nezalezi. Intermerel na vas ceka v Eight Plates v Balmore a zada doprovod do Halfway Tavern v Pelagiadu. Az dorazite do cile, zeptejte se ho na Intermerels notes a Intermerel vam z vdecnosti sam kopii poznamek da. Opet odmenu od Ranis necekejte.

    <nahoru>

    Necromancer v Maar Ganu

    Ranis Athrys je presvedcena, ze Tashpi Ashibael v Maar Ganu praktikuje nekromancii a zada jeho smrt. Jedte tedy broukobusem do Aldruhnu a pak do Maar Ganu. Kdyz se Tashpiho zeptate jestli je nekromancer, bude prekvapeny, nez mu povite ze si to mysli Ranis Athrys. Tashpi se totiz odmitl pridat k Mages Guild a Ranis se mu chce za to pomstit. Tashpi je naopak mistni lecitel, coz vam potvrdi vsichni ve meste. Pozada vas at ho nechate  na pokoji a on vam slibi ze co nejdrive z Maar Ganu odjede, Ranis pak reknete ze je mrtev. Bohuzel jedina druha moznost je Tashpiho opravdu zabit. Ranis vas za to odmeni dvema svitky Scroll of Elemental Burst:Fire a dvema svitky Scroll of The Fourth Barrier, "abyste se rychle vyporadali s dalsimi nekromancery ktere potkate".

    <nahoru>

    Telvannsky spion

    Ranis Athrys ma strach ze Mages Guild byla infiltrovana Telvanskym spionem. Posle vas tedy promluvit si s veliteli Mages Guild v Sadrith More, Aldruhnu a Vivecu. K presunu pouzijte mistni teleportovace. Edwinna Elbert v Aldruhnu nema o spionech ani poneti. Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith More vsak neco tusi a posle vas do Vivecu, kde se delaji klicova rozhodnuti v politice Mages Guild. Treboniu Artorius ve Vivecu existenci spionu popira, pry na to dava pozor jeho poradce Tiram Gadar. Kdyz budete porad otravovat, Trebonius vam da  Tiramuv poverovaci list (Tiram's credentials), ktery je jen smesnou napodobeninou, jmeno Ocata je totiz napsano spatne. Vratte se a Ranis vas obdaruje dvema svitky Scroll of Summon Golden Saint a daedrickou dykou Soul Drinker. Pokud jste nechali nazivu Intermerela a Tashpi Ashibaela, muzete se za ne pomstit a rici Treboniovi ze spion je Ranis Athrys a nechate ji tak vyhodit z Mages Guild.

    Soul Drinker
    Typ: Kratka, jednorucni
    Sek: 8 - 12
    Rozparani: 8 - 12
    Vypad: 8 - 12
    Rychlost: 2.50
    Dosah: 1.00
    Kondice: 700/700
    Vaha: 9.00
    Cena: 11000
     Seslani pri utoku
    Uvezneni duse na 30 sec
    Napln: 30/30
    Jedno seslani stoji 3 body

    Necekane odhaleni

    Tento ukol vam nikdo nezada, takze ho nemusite plnit, ale muzete si prijit zdarma k jednomu kouzlu. Zajdete k Sharn Gra-Muzgobovi v Mages Guild v Balmore. Pobliz nej pod polickou jsou dve truhly. Odemknete tu vpravo (lock level 25) a ukradnete z ni knihu Legions of The Dead. Prectete ji a zjistite ze to je Sharn Gra-Muzgobova osobni kopie. Zeptejte se ho na nekromancery a ukazte mu knihu. Prizna ze je nekromancer a nauci vas zdarma bud kouzlo Summon Ancestral Ghost nebo Summon Skeletal Minion.

    <nahoru>

    Vzacna trpaslici kniha

    Lokace: AldRuhn

    Edwinna Elbert shani kopii vzacne trpaslici knihy Chronicles of Nchuleft. Nikdo v Mages Guild ji nevlastni a tak vam da 250 zlatych abyste ji nekde koupili. Mistni prodejci knih vas poslou do Vivecu, kde ji ma Jobasha v  Jobasha's Rare Books ve  Foreign Quarter Lower Waistworks (svetle zelena kniha).Jako odmena vam zustane zbytek penez po koupi knihy.

    <nahoru>

    Lektvar Detect Creatures

    Edwinna Elbert si stezuje ze se nemuze dockat lektvaru Detect Creatures Potion, ktery ji slibil Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith More. Teleportujte se tam, seberte lektvar od Skinka a vratte se. Dostanete za to Exclusive Potion of Shadow.

    "Vypujcka" Chimarvamidia

    Edwinna chce dalsi knihu, Chimarvamidium, sesty dil Morabar Sulovych  Starych povesti Trpaslicich (Ancient Tales of the Dwemer). Sirinlowe v Mages Guild ve Vivecu ma jednu kopii a Edwinna po vas chce abyste si ji nenapadne "vypujcili". Varuje vas ze kdyz vas pri tom chyti, vylouci vas z Guildy a da vam svitky na otvirani. Sirinlowe ma knihu v zamcene truhle (lock level 30) ve sve komore. Zavrete za sebou dvere, otevrete truhlu a vemte si knihu. Se Sirinlowe o ni nemluvte, pokud ji mate u sebe!!!

    <nahoru>

    Huleenin domek

    Edwinna citi nejakou magickou poruchu v Huleenine domku v Maar Ganu a chce abyste to prozkoumali. Zajedte tam broukobusem a poptejte se na Huleenin domek (Huleens Hut). Dozvite se ze je na vychodni strane mesta za zdi. Uvnitr najdete jednoho Scampa, zabijte ho a sejdete dolu po schodech. Za zamcenymi dvermi najdete vysvleceneho Listiena Bierlese, Ktery Scampa vyvolal a ztratil nad nim kontrolu. Po navratu dostanete dva svitky Scroll of the Fifth Barrier.

    <nahoru>

    Vratte Chimarvamidium

    Edwinna dokoncila studium Chimarvamidia. Kniha je pro ni naprosto nepouzitelna a zada vas proto o jeji vraceni tam, kde jste ji pred nedavnem vzali. Muzete ji take vratit primo Sirinlowe, chcete-li mit ciste svedomi. Po navratu dostanete dva amulety: Amulet of Divine Intervention a Amulet of Almsivi Intervention.

    <nahoru>

    Trpaslici trubka

    Edwinna chce prozkoumat trpaslici trubku a posle vas pro ni az do Arkngthunch-Sturdumz. Ruiny jsou severozapadne od Gnisis ale muzete take jet broukobusem do Ald Velothi a pak jit podle pobrezi na zapad. Jednodussi ale je teleportovat se do Balmory a pro trubku dojit do Arkngthandu nad Moonmoth Legion Fort, nebot je vetsinou aspon jedna v kazdych trpaslicich ruinach.

    <nahoru>

    Zprava o vykopavkach

    Edwinna vas prosi o navstevu kolegy Senilia Cadiusa v trpaslicich ruinach Nchuleftinght, protoze jeho posledni zprava o prubehu zdejsich vykopavek se zpozdila. Ruiny jsou severovychodne od Suranu. Senilias a jeho dcera jsou v mistnosti hned vpravo u vchodu. Reknou vam ze jejich pruzkumnik Anes Vendu se ztratil i se zpravou, kterou mel u sebe. Jdete do Test of Pattern a otocte klikou na nejvzdalenejsim stroji (ostatni jsou pasti). Otevrou se vam dvere do Lower Levels, kde najdete Anesovo telo a par robotu. Seberte zpravu a nezapomente na knihu Hanging Gardens, budete ji potrebovat!!! Znovu promluvte se Seniliem a vratte se k Edwinne. Reknete ji o knize (je napsana Aldmersky i trpaslicimi runami, budete ji moci vyuzit k prekladu dalsich trpaslicich knih), poradi vam at najdete nekoho kdo umi Aldmersky, zatim ale pockejte.

    <nahoru>

    Trpaslici plany

    Edwinna si preje prostudovat plany na trpasliciho skaraba, musite ji je prinest z Mzuleftu, jihozapadne od Dagon Felu. Nejrychlejsi je teleportovat se do Sadrith Mory a pak jet lodi do Dagon Felu. Ruiny hlidaji docela silni skreti, takze pokud mate nizky level, poridte si paralyzacni mec a par lahvicek na leceni nebo je pomlatte s pomoci Amulet of Shadows (neuvidi vas). Plany lezi na polici v mistnosti vpravo hned za vchodem, opet nezapomente dalsi knihu The Egg of Time, najdete ji za dvermi v dalsi mistnosti za mistnosti s plany. Pozor na dva skrety. Vratte se k Edwinne. Kdyz ji ukazete dalsi knihu, posle vas za Hasphatem Antabolisem ve Fighters Guild v Balmore.

    Obcas se stane ze si Edwinna od vas plany nechce vzit a tvari se jako byste zadne nemeli, musite si vypomoci konzoli a pridat si ty spravne do inventare:
    player->additem misc_dwrv_artifact10 1

    <nahoru>

    Trpaslici ruiny Bethamez

    -
    vyzadovana hodnost Warlock+
    Hornici v Gnisis Egg Mine se prokopali do starych trpaslicich ruin Bethamez. Edwinna se dozvedela ze se tam nachazeji dalsi plany a vy ji je mate prinest. Nejjednodussi je jet  do Gnisis broukobusem. Dul je severovychodne nad mestem, dostanete se tam pres most. Dvere jsou zamcene (lock level 45), ale vedle stojici strazny ma klic. Pokud jste v Imperial Legion a mate na sobe uniformu, da vam ho, jinak ho podplatte nebo vychvalujte (admire) az bude vase oblibenost u nej nad 90. Pak se zeptejte nejdriv na Gnisis a pak na dul a klic je vas. Prvni cast dolu je bezpecna, kdyz ale sejdete do dolni casti, hned za dvermi bude stat skret ktery vas posle pryc, protoze tam pry nemate co delat. Pokud hned neodejdete, zautoci na vas, klidne ho zabijte (je to soucast ukolu pro Imperial Legion). V zadnem pripade ale NEZABIJEJTE kwami kralovnu a ducha Mansilamata Vabdase, ktereho najdete hloubeji v dole, jsou soucasti ukolu pro Imperial Legion, ktere byste pak NEMOHLI splnit!!! Pokud jeste nejste v Legii, je nejlepsi se zde prihlasit a tyto ukoly splnit.Vsichni kwami bojovnici a krysy zde maji nakazu Blight, kterou muzete lehce ziskat, takze si poridte lektvar, kouzlo nebo svitek na vyleceni. V ruinach Bethamezu seberte plany na jakousi letajici lod (Dwemer Airship plans) a dalsi nezbytnou knihu: Divine Metaphysics. Tentokrat zustanete bez odmeny a ani o nove knize se od Edwinny nic nedozvite....

    <nahoru>

    Doprovod Tenyeminweho


    Lokace: Sadrith Mora, Wolverinne Hall

    Skink-in-Tree's-Shade vam da za ukol doprovodit dalsiho Elfskeho ucence do zdejsiho pristavu. Tenyeminwe na vas ceka v Dirty Muriel's Cornerclub, ktery kdyz vyjdete z Wolverine Hall, lezi vpravo hned za mostem. Zavedte ho k Gals Arethiho lodi Elf-Skerring, ktera kotvi kousek severozapadne odtud v pristavu.

    <nahoru>

    Vzacna kniha o upirech

    Skink vas poveri nalezenim vzacneho druheho dilu knihy Vampires of Vvardenfell. Protoze knezi v Temple knihu zakazali, nenajdete ji u zadneho prodavace knih krome Jobashi. Ve hre je dvanact exemplaru, takze si vyberte kam pro ni pujdete: Nejjednodussi je koupit ji u Jobashi v Jobasha's Rare Books ve Foreign Quarter Lower Waistworks ve Vivecu za 400 zlatych. Jste-li dobri zlodeji, muzete ji ukrast v Hall of Justice Secret Library (je tam pet exemplaru) - dostanete se tam tajnymi dvermi napul skrytymi pod kobercem v jedne z Justice Offices nebo v Office of the Watch v Hall of Justice ve Vivecu. Jsou dobre zamcene (lock level 75) a zapastene. Nebo ji ukradnete ve vezi v Tel Vosu. Vybojovat si ji musite ve Vasu (severne od Valenvaryonu), Odirniranu (zapadne od Shrine of Azura) a Mawii ( jihovychodne od Molag Maru). Nejnebezpecnejsi je jit pro ni do upirskeho doupete Galom Daeus (zapadne od Tel Uvirith/Uviriths Grave) nebo za Ghostfenci do Tureynulal,Kagrenacs Library. Po navratu dostanete 1000 zlatych.

    <nahoru>

    Setkani s Ashlandery

    Skink po vas chce zorganizovat jeho setkani s vedmou (Wise woman) jednoho ze ctyr mistnich klanu Ashlanderu: Urshilaku, Zainab, Erabenimsun, nebo Ahemmusa. Vydejte se rovnou k nejblizsimu klanu do Ahemmusa Campu, protoze k ostatnim to je daleko a stejne by vas odmitli. Pokud jste uz dal v hlavni pribehove linii, rekla vam Nibani Maesa o ostatnich taborech a mate je uz zobrazene na mape. Ahemmusa Camp najdete na severovychodnim cipu hlavni pevniny, severne od Tel Vosu. Zajdete do Wise Womans Yurt, Sinnammu Mirpal vam rekne ze za Skinkem nepujde, ale jeji ucednice Minabibi by mohla. Musite za ni do Favel Ancestral Tomb - jdete podel severniho pobrezi na zapad az k daedrickym ruinam Kushtashpi- hrobka je kousek za nimi. Minabibi se se Skinkem sejde, ale musite ji pomoci ulozit k vecnemu odpocinku ducha Kanita Ashurnisammise. Ducha zabijte, promluvte s Minabibi, jdete do Ahemmusa Campu za Sinnammu Mirpal, nezalezi na tom co ji reknete, necha Minabibi jit. Az se vratite ke Skinkovi, Minabibi uz tam bude cekat. Promluvte se Skinkem o ukonceni ukolu a pak s Minabibi, da vam Ancestor's Ring (Summon Ancestral Ghost).

    <nahoru>

    Nekromancerka Telura

    Skink vas poprosi o likvidaci jedne byvale clenky Mages Guild, ktera se dala na nekromancii a "spini tak dobre jmeno Mages Guild". Telura Ulvel zije ve Shalu, severne od daedrickych ruin lezicich severozapadne od Hla Oad. V jeskyni je par kostlivcu a jeden Bonelord hlidajici vchod k Telure. Zabijte ji nez staci neco vykouzlit a vratte se ke Skinkovi.

    <nahoru>

    Duse Ash Ghoula - vyzadovana hodnost Wizard+

    Skink chce prostudovat dusi Ash Ghoula. Vybavi vas dvema svitky Scroll of Ephyggis gem-Feeder a dvema Grand soul gemy a posle vas pro ni do Yakinu, jeskyne obydlene cleny a priserami Sesteho Rodu (Sixth House). Jeskyne je na centralni pevnine, severozapadne od Tel Aruhnu, ktery je severozapadne od Sadrith Mory. Najdete tam Ash Ghouly hned tri a take jednoho Ascendent Sleepera, o ostatnich priserach a Dreamerech ani nemluve, takze si dejte pozor! Namirte na Ash Ghoula, pouzijte svitek a do 60 sec ho zabijte. Duse se vam sama umisti do soul gemu. Jako odmena vam zustane druhy soul gem a svitek.

    <nahoru>

    Spisy Galura Rithariho

    Skink po vas chce dalsi knihu o upirech, Spisy Galura Rithariho (Galur Rithari's Papers). Kniha osahuje popis toho jak se jeden Ordinator stal upirem a byl vylecen. Mate si promluvit s prodavaci knih ( treba Jobashou v Jobasha's Rare Books ve Foreign Quarter Lower Waistworks ve Vivecu), ti snad budou vedet kde ji hledat. Ve hre jsou tri kopie: Jedna je v Hall of Justice Secret Library  - dostanete se tam tajnymi dvermi napul skrytymi pod kobercem v jedne z Justice Offices nebo v Office of the Watch v Hall of Justice ve Vivecu. Jsou dobre zamcene (lock level 75) a zapastene. Dalsi je v Observatory v trpaslicich ruinach Galom Daeus (zapadne od Tel Uvirith/Uviriths Grave), nyni obsazenych upiry. Posledni kopii najdete v Tureynulal,Kagrenacs Library za Ghostfenci. Po navratu dostanete Skinkuv amulet. Neni kouzelny, ale ma hodnotu 1000 a 60 bodu na ocarovani (Enchant).

    <nahoru>

    Zmizeni trpasliku

    Lokace: Vivec, Foreign Quarters

    Arcimag Trebonius Artorius v Mages Guild ve Vivecu po vas bude chtit objasnit zahadu zmizeni trpasliku. Nema ani potuchy jak to mate udelat a navrhne vam zeptat se Edwinny v Aldruhn.

    V predeslych ukolech pro Mages Guild jste nasli tri ruzne knihy: Hanging Gardens, Egg of Time a Divine Metaphysics. Take jste uz mluvili s Hasphatem Antabolisem ve Fighters Guild v Balmore a Seniliem Cadiusem v trpaslicich ruinach Nchuleftinght, ktery si mysli ze kniha Hanging Gardens je klicem k prelozeni dalsich dvou. Ted uz jen potrebujete nekoho kdo je prelozi. Vydejte se za jednim z clenu Telvannske rady, Baladasem Demnevannim, ktery zije ve vezi v Gnisis, knihy vam prelozi. Pokud jste uz dostatecne daleko v hlavni dejove linii a byli jste si u Divayth Fyra v Tel Fyr vylecit Corprus, dozvedeli jste se o poslednim zijicim trpaslikovi Yagrumovi Bagarnovi a muzete Baladase vynechat. Zajdete za trpaslikem (je v Corprusarium Bowels v Tel Fyr), povi vam podrobnosti o knihach Egg of Time a Divine Metaphysics a nabidne vam vlastni teorii o zmizeni trpasliku. Nakonec se vratte k Treboniovi a ukazte mu knihy.

    <nahoru>

    Vyvrazdeni Telvanni

    - vyzadovana hodnost Warlock+, musite mit ukoncenou hlavni dejovou linii.
    Trebonius si nepreje nic mensiho, nez vyvrazdeni vsech clenu Telvanske rady. Protoze jste uz dokoncili hlavni dejovou linii, meli byste vedet kde kteri jsou (byli jste je zadat o zvoleni Hortatorem), presto zde uvedu jejich rezidence:

    • Master Aryon v Tel Vosu (Upper Chamber)
    • Mistress Dratha v Upper Tower v Tel More (nema rada muze, pravdepodobne jste ji zabili pri volbe Hortatorem)
    • Mistress Therana v Upper Tower v Tel Branore (je silena, pravdepodobne jste ji zabili pri volbe Hortatorem)
    • Master Neloth v Tel Naga (Sadrith Mora)
    • Master Baladas v Arvs-Drelen (Gnisis)
    • Gothren v Upper Tower v Tel Aruhn (uz je mrtvy)

    Vsechno jsou to mocni kouzelnici a mnoho z nich je dobre chranenych, ale ted uz by jste to meli zvladnout - zabili jste prece Dagotha Ura, ne? Po navratu vam Trebonius venuje svou hul a amulet.

    Trebonius' Staff
    Typ: Tupa zbran, obourucni
    Sek: 2 - 16
    Rozparani: 3 - 16
    Vypad: 1 - 10
    Rychlost: 1.75
    Dosah: 1.80
    Kondice: 900 / 900
    Vaha: 16.0
    Cena: 10000
    Seslani pri utoku
    Citlivost na ohen 7 az 15% na 6 sec ve vzdalenosti 5 stop
    Citlivost na blesk 7 az 15% na 6 sec ve vzdalenosti 5 stop
    Poskozeni ohnem 7 az 15 bodu ve vzdalenosti 5 stop
    Poskozeni bleskem 7 az 15 bodu ve vzdalenosti 5 stop
    Napln: 6500 / 6500

    Necromancer's Amulet
    Cena: 240
    Staly efekt
    Odolnost vuci normalnim zbranim 25%
    Zvysuje inteligenci o 25 budu
    Obnova zdravi 1 bod
    Pohlcovani kouzel 25 bodu

    Kouzelnicka hul

    Pokud chcete byt povyseni na hodnost Wizard, potrebujete Wizards Staff. Muzete si jednu koupit za 5000, nebo ji vzit jedne z byvalych clenek Mages Guild, Anirne. Najdete ji v jeskyni Sud, na zapadnim pobrezi Sheogoradu, zapadne od Dagon Felu. Nezapomente s sebou cokoli na levitaci, budete to alespon dvakrat potrebovat! Az Anirne zabijete, oberte ji o hul a vratte se k veliteli kterekoli Mages Guild, budete povyseni na hodnost Wizard.

    <nahoru>

    Jak se stat Arcimagem

     -
    vyzadovana hodnost Master Wizard.
    Pokud se chcete stat Arcimagem Mages Guild, musite bud nynejsiho Arcimaga Trebonia porazit v Arene ve Vivecu, nebo ho primet aby vam tuto hodnost udelil. 

    1. Az dokoncite vsechny ukoly pro Edwinnu Elbert v Aldruhnu a budete mit hodnost Master Wizard, zeptejte se ji na Trebonia, posle vas za nim. reknete ze chcete byt Arcimagem a prijmete jeho vyzvu na souboj. Jdete do Vivecu, Arena Pit, zabijte ho a nezapomente si vzit jeho amulet a hul.

    2. Az dokoncite vsechny ukoly pro Skink-in-Tree's-Shade v Sadrith More: Wolverinne Hall a budete mit hodnost Master Wizard, zeptejte se ho na Trebonia, povi vam male tajemstvi. Konfrontujte s tim Trebonia a on vam hodnost udeli. Musite se ale smirit s tim, ze budete Arcimagove oba.

    Na zaver tabulka urovni pro Mages Guild:
    Dovednosti preferovane Cechem Magu jsou: Alchemy, Mysticism,  Illusion, Alteration, Destruction a Enchant.

    Hodnost Vyzadovane Schopnosti Vyzadovane Dovednosti
    Apprentice    
    Associate Inteligence 30
    Sila vule 30
    Jedna Dovednost na 10
    Journeyman Inteligence 30
    Sila vule 30
    Jedna Dovednost na 20
    Evoker Inteligence 30
    Sila vule  30
    Jedna Dovednost na 30 a dve na 5
    Conjurer Inteligence 30
    Sila vule 30
    Jedna Dovednost na 40 a dve na 10
    Magician Inteligence 31
    Sila vule 31
    Jedna Dovednost na 50 a dve na 15
    Warlock Inteligence 32
    Sila vule  32
    Jedna Dovednost na 60 a dve na 20
    Wizard Inteligence 33
    Sila vule 33
    Jedna Dovednost na 70 a dve na 25
    Master Wizard Inteligence 34
    Sila vule 34
    Jedna Dovednost na 80 a dve na 30
    Arch-Mage Inteligence 35
    Sila vule 35
    Jedna Dovednost na 90 a dve na 35



  • E-shop za 15 minut

    Copak to tady mame za potvurku?
    Copak to tady mame za potvurku?
    celkem hlasu: 20855

    Onsi
    Lorkhan
    Alkosh
    Lizard Warrior
    Akatosh
    Jhunal

    Vysledky kvizu

    Nakupujete zbozi pres internetove obchody?
    celkem hlasu: 9851


    Jenom tam, v nasi vecerce jsem nebyl uz roky 955
    Tak pul na pul 3593
    Jenom obcas, vanoce, promoce a tak 2808
    Jednou jsem to zkusil a nechytlo me to 626
    Co? Jaky internety? 1869

    Vysledky anket

    Tricka s potiskem | Kosmetika a parfemy | Zdrava vyziva | Moda a modni trendy 2009 | Seznam stranek
    Powered by Genesis 2| Hosted by BonusWeb | Arena | Daggerfall | Morrowind | Oblivion