Morrowind.valkovic.cz - neoficialni ceska fansite
Morrowind.valkovic.cz
Uvod
Tvorba Postavy
Vyber Rasy
Vyber Povolani
Skilly & Vlastnosti
Znameni
Artefakty
Alchymie
Bestiar
Bohove
Boj
Brneni
Daedry
Doprava
Frakce
Guildy
Herbar
Historie
Kradeni
Magie
Nestvury
Obchod & Penize
Ocarovavani
Otroci
Pismo & Jazyk
Upiri
Vlkodlaci
Treneri
Zajimavosti Morrowindu
Zbrane
Hlavni Linie
Rod Hlaalu
Rod Redoran
Rod Telvani
Cech Bojovniku
Cech Magu
Cech Zlodeju
Cisarska Legie
Cisarsky Kult
Cisarsky Chram
Morag Tong
Daedricke Svatyne
Upiri
Ostatni
Tribunal - Pribeh
Tribunal - Ostatni
Bloodmoon - Pribeh
Bloodmoon - E.E.C.
Uvod
Tvorba Pluginu
Scripty
Tutorial
Forum
Navstevni Kniha
Pluginy
Mapy
Galerie
Wallpapery
Ruzne
Arena Hrdinu
Povidky
Cheaty
Cestina
FAQ
The Elder Scrolls
Utajene Lokace
Archiv Novinek
Odkazy
Autori

Nase ikonka:
TES III: Morrowind

TRIBUNAL - HLAVNI LINIE


  • Zacatek
  • Temne Bratrstvo
  • Smrt krale Llethana
  • Chramovy informator
  • Neloajalni kralovske straze
  • Spiknuti proti Helsethovi
  • Autor Common Tongue
  • Kralovna Berenziah
  • Armada Goblinu
  • Oltar mrtvych
  • Barilzars Mazed Band
  • Utok na namesti Brindisi Dorom
  • Vrazedne spiknuti
  • Vysetreni utoku na krale
  • Schazejici strazce
  • Mec Trueflame Blade
  • Sotha Sil
     

    Zacatek

    Lokace: Ebonheart, Mournhold

    Prvni ukol datadisku zacina velice jednoduse, staci pouze chvilku odpocivat (rest). Behem spanku vas napadne vrah, nepodcente ho je pomerne nebezpecny. Pokud ho zabijete, podivejte se do deniku, mela by tam byt nova zprava. Doporuci vam abyste o pokusu o vasi vrazdu informovali straze. Straznici vas odkazou do Ebonheartu k Apellovi Matiovi. Apelles se nachazi pobliz hlavni casti hradu. Promluvte s nim o Dark Brotherhood, nasledujici konverzace vas zavede primo na pevninskou cast Morrowindu. Apelles vam rekne o Asciene Rane ktera vam pomuze s transportem do hlavniho mesta provincie Mournholdu. Asciene Rane je mocna carodejka a najdete ji v Grand Council Chamber, zeptejte se ji na Transport to Mournhold, povezte ji take, ze jste byli oznaceni spolecenstvem Dark Brotherhood k presunu do Kralovskeho palace v Mournholdu (k ceste zpet do Vvardefellu vyuzijte sluzeb Effe-Tei, je pobliz teleportu kterym pricestujete)

    <nahoru>

    Temne Bratrstvo

    Lokace: Mournhold, Stoky velkeho bazaru, Old Mournhold – Manor District, Temple Reception

    Kdyz budete teleportovani do Mournholdu, objevite se v kralovskem palaci. Pobliz stoji Effe-Tei (muze vas teleportovat zpet). Vyptavejte se strazi, ktere prochazi kolem na Dark Brotherhood, budete je muset trochu presvedcovat. Straze vas nasmeruji ke stokam pod velkym bazarem ve vychodni casti mesta. Zrejmy vchod do stok se naleza v jihovychodni casti bazaru. Prozkoumejte podzemi, davejte pritom pozor na nemrtve a gobliny, kteri zde ziji. Meli byste najit dva vychody do casti Old Mournhold – Manor District, jakmile sem vstoupite obdrzite v deniku zpravu, ze jste objevili skrys temneho bratrstva (dark brotherhood). Zanedlouho zacnete potkavat, cleny spolecenstvi, kteri se na vas bez okolku vrhnou. V severni budove Moril Manor najdete muze jmenem Dandras Vules (zrejme vudce temneho bratrstva), je to slusny protivnik, takze budte pripraveni. Po jeho zabiti se vam v deniku objevi nova zprava, ktera vam doporucuje promluvit si o mrtvem telu s nejakym strazcem. Zkuste tedy promluvit s kterymkoliv strazcem ve meste, odkaze vas vsak k Fedrisi Hlerovi nejvyssimu spravci Lady Almalexie (jedna ze tri bohu Tribunalu). Fedrise najdete v chramu (dostanete se k nemu severnimi dvermi z bazaru), konkretne v casti Temple Reception. Fedris se vubec nezmini o mrtvole, ale bude chtit vyuzit vasich sluzeb.

    <nahoru>

    Smrt krale Llethana

    Lokace: Palac v Mournholdu, Velky bazar, Godsreach

    Promluvte si s Tieniem Delitianem v trunim sale kralovskeho palace, dostanete se tam skrze Royal palace reception area (musite mit splneny predchozi ukol). Pozada vas abyste ziskali nejake nove zvesti o smrti krale Llethana. Ptejte se lidi v Mournholdu a az se vam povede ziskat informaci, ze Kral Helseth otravil sveho predchudce (info se objevi v deniku, muzete se to dozvedet od jednoho vysokeho cinitele v Godsreach, ale meli by to vedet i jini lide), vratte se k Tieniovi. Bude se chtit dozvedet vice a pozada vas o doneseni jiste publikace „The Common Tongue“, ve ktere se pise o novem krali. Ve meste se nachazi nekolik vytisku, jeden z nich naleznete na zemi u Merchant Stall ve velkem bazaru (severozapadne od vychodu z Plaza“. Nalezeny dokument odneste Tieniovi, podekuje vam a pozada vas dalsi spolupraci.

    <nahoru>

    Chramovy informator

    Lokace: Palac v Mournholdu, Chram

    Znovu si promluvte Tieniem Delitianem v trunim sale kral. Palace a odsouhlaste mu vasi dalsi pomoc. Pozada vas zda byste nezjistili jaky nazor maji na noveho krale v chramu a jestli proti nemu neco nechystaji. Zajdete tedy do chramu a ptejte se lidi na discontent in the Temple vsichni krome Galsy Andrano, vam vicemene nic nereknou. Galsa vsak projevi velikou nespokojenost s novym kralem a take vam povi, ze Chram a Almalexia se proti nemu pokusi zakrocit (pribude vam o tom info v deniku). Ziskane zpravy predejte Tieniovi.

    <nahoru>

    Neloajalni kralovske straze

    Lokace: Palac v Mournholdu, Ubikace strazi

    Znovu si promluvte Tieniem Delitianem v trunim sale kral. Palace, jeho dalsi ukol je zjisteni loajalnosti kral. strazi ve sluzbe. Musite predstirat, ze se zajimate o vstup do sluzeb kralovskych strazi. Jedine co budete behem tohoto ukolu delat, je promlouvani s lidmi a nasledne doruceni informaci Tieniovi (nemeli byste zminovat vase konekce s rodem Hlaalu). Mluvte se strazemi (ve stejne mistnosti jako Tienius), musite mit u nich vysokou naklonnost, drzte se diskuse o dvou kralich. U nikoho, krome Ivulena Irana nezjistite nic podezreleho. Jeho odpovedi jsou ponekud zvlastni (pripise se vam info do deniku). Toto zjisteni sdelte Tieniovi, pozada vas o vice informaci ohledne loajalnosti Ivulena Irana. Bezte tedy opet k Ivulenovi a zminte se o tom, ze mate konekce s rodem Hlaalu, Ivulen vam doporuci pohovorit si s Alerii Aren a take rekne, ze nemate mluvit s Tieniem Delitianem (zacina to byt podezrele). Zajdete tedy za Alerii, je to kralovska strazkyne a najdete ji v ubikacich muzstva (dolni cast). Promluvte s ni o tom, ze chcete vstoupit do sluzby u kral. strazi, take zminte spojeni s rodem Hlaalu. Alerie se podivi nad tim, ze vam Ivulen zakazal mluvit s Tieniem (pry si o tom s nim pozdeji pohovori). Take o Ivulenovi rekne, ze neni moc bystry a obcas placa nesmysly. Do deniku se vam pripise nova informace, zda se, ze se Alerie snazi ututlat to co vam Ivulen rekl. Vratte se k Tieniovi, vse mu povezte, opet bude chtit dalsi pruzkum, nyni to bude prohledani veci patricich Ivulenovi. Jeho truhla je v ubikacich muzstva (horni cast, zamcena 50), dejte si pozor chodi zde straz. V truhle neni nic zvlastniho, ale pod polstarem najdete kopii knihy The Common Tongue. Kniha neni moc dulezita, takze se musite jeste jednou rozhlednout, dole pod truhlou najdete zastrcenou zpravu, je to rozpis strazi na nekolik tydnu. Vratte se Tieniovi a zpravu mu predejte, bude potesen a povi vam, ze pro vsechny pripady zmeni rozpisy strazi.

    <nahoru>

    Spiknuti proti Helsethovi

    Lokace: Palac v Mournholdu, Godsreach, Chram, Zapadni stoky, Velky bazar

    Znovu si promluvte Tieniem Delitianem v trunim sale kral. Palace, nyni mu musite pomoci vysetrit mozny komplot proti krali Helsethovi. Musite jit do domu Llethan Manor ve ctvrti Godsreach a prohledat ho. V dome zije vdova po minulem kralovi Ravani Llethan, ma pomerne velkou ochranku, takze tam pujdete pod zaminkou vyjadreni soustrasti. Dum se nachazi v severozapadni casti ctvrti Godsreach. Vdova je v prizemi, pokud s ni budete chtit mluvit. Vec kterou hledate je psana zprava a lezi na stole v mistnosti, kde sedi vdova, musite byt velice opatrni, aby vas nikdo nevidel. Zpravu odneste Tieniovi, ten vam pote navrhne dalsi ukol a to zabiti tri muzu, kteri maji prsty v pripravovanem atentatu na krale. Da vam take jejich popis, ovsem nevi kde presne jsou. Mysli, ze Forven Berano se nachazi nekde pobliz chramu, vydejte se tedy tam. Forven je nekde v severni casti chramove ctvrti. Jestlize mu povite o podezreni ohledne jeho osoby, nabidne se vam moznost ho zabit, nebo ho nechat uniknout. Dalsi na rade je Hloggar the Bloody, Tienius predpoklada jeho vyskyt, pobliz stok. Pokud se optate ordinatoru, odkazou vas k zapadni stoce (Western sewers, dostanete se tam skrze jihovychodni cast ctvrti Godsreach). Vchod je na jihozapadni strane, Hlogar je uvnitr. Opet ho konfrontujte a bud ho zabijte nebo nechte utect. O Bedalu Alenovi Tienius nevi nic, musite se tedy optat u High Ordinatora, ten vam povi, ze casto byva v knihkupectvi na velkem bazaru. Jdete tam a postupujte jako v predchozich pripadech. Po splneni zajdete za Tieniem, pokud jste vsechny tri zabili, dostanete odmenu 3000 septimu.

    <nahoru>

    Autor Common Tongue

    Lokace: Palac v Mournholdu, Godsreach, Velky bazar

    Znovu si promluvte Tieniem Delitianem v trunim sale kral. Palace, dalsi vas ukol se tyka autora spisku Common Tongue, musite ho zastavit. Tienius nevi kde se ten clovek nachazi a ve vyrizeni tohoto pripadu vam nechava volnou ruku. Zacnete promlouvat s lidmi o anonymnich spiscich. Ti u nichz budete mit dostatecnou naklonnost vam poradi hledat tam, kde by mohl byt nekdo, kdo ma neco spolecneho s psanim, jsou to dve mista – Bookstore, Pawnshop. Obe tyto mista se nalezaji na velkem bazaru, kdyz si promluvite se Sanasem Sarothranem v Bookstore, nedozvite se nic noveho. Zkuste tedy Pawnshop a tam je Ten-Tongues Weerhat, mate-li u neho dost vysokou naklonnost, povi vam, ze autorem spisku je jisty Trels Varis a nachazi se v Craftsman Hall ve ctvrti Godsreach, vydejte se tedy tam. Jestlize se na Trelse budete ptat lidi v Craftsman Hall, nereknou vam nic, prohledejte to tam tedy a najdete zamcene dvere (70), odemknete je a vejdete. V mistnosti najdete Trelse, konfrontujte ho se vsemi skutecnostmi a nyni mate nekolik moznosti jak tuto situaci resit, muzete ho zabit, nebo mu darovat 3000 septimu (vrati se vam zpet). Vratte se k Tieniovi, odmeni se vam novou zbrani – Kings Oath Blade, doporuci vam take rozhovor s kralovnou Bernziah.

    <nahoru>

    Kralovna Berenziah

    Lokace: Palac v Mournholdu, Imperial Cult, Palace Courtyard

    Nasledujic rady Tienia Delitiana, promluvte si s kralovnou Berenziah, naleza se ve svych komnatach v horni casti kralovskeho palace (Imperial Cult). Kralovna vam rekne at si promluvite s Fedrisem Hlerem v chramu a naucite se od neho co budete moci. Take vam doporuci rozhovor s Plitiniem Merem (Royal Palace Courtyard). Bezte tedy za nim a vyslechnete co vam rekne. Zjistite, ze je autorem knihy The Real Barenziah kvuli ktere byl malem popraven, nakonec byl vsak zachranen diky intervenci samotne kralovny. Mimo jine se od neho dovite spoustu zajimavych, bohuzel nepotrebnych informaci o imperiu a Morrowindu. Nyni se vydejte do chramu za Fedrisem Hlerem (reception), od neho ziskate zadani dalsiho ukolu.

    <nahoru>

    Armada Goblinu

    Lokace: Chram, Stoky a dungeon v Godsreach

    Promluvte si s Fedrisem Hlerem v Temple Reception. Hler vas pozada o zarazeni budovani goblini armady. Zrejme ji buduje Lord Helseth, novy kral Morrowindu. Musite zabit 2 Goblin Warchiefs a 2 Altmer Trainers. Hler vam poradi abyste se na gobliny vyptali ve meste, ridte se tedy podle jeho rady. Ziskat informace nebude tezke, zjistite, ze ve stokach ctvrti Godsreach se objevuji jakesi prisery. Do ctvrti Godsreach se dostanete z jihozapadni casti chramoveho okrsku. Stoky jsou v severozapadnim rohu Godsreach (jsou oznaceny jako Old Mournhold: Residential Sewers).

    Stoky a Dungeon
    Abyste nasli hledane bytosti budete muset prohledat pomerne rozsahle podzemni uzemi, sklada se z deviti casti:
    1. Residential Sewers
    2. West Sewers
    3. Battlefield
    4. Tears of Amun-Shae
    5. Armory Ruins
    6. Abandoned Passage
    7. Residential Ruins
    8. Teran Hall
    9. Teran Hall, East Building

    Neni nutne prochazet vsechny tyto casti, ovsem kdo by si nechal ujit radost z pobiti par goblinu a jinych, dejte si pouze pozor v casti Teran Hall, je tam neviditelna past (jama). Jako prvni muzete zkusit dva goblini nacelniky (Durgoc a Kurog), oba se nachazeji v casti Tears of Amun-Shae, dostanete se tam skrze Residential ruins nebo Armory ruins. V teto casti stok je mozne najis spoustu uzitecnych predmetu, zkousejte levitaci abyste se dostali k nepristupnym mistum (kaskady,….). Po likvidaci goblinu se presunte do spodni casti Teran Hall: East Building, zde najdete elfi cvicitele (Yarnar a Armion, pohybuji se pobliz sebe), zkuste s nimi bojovat jednotlive, jsou pomerne silni (tzn. paralyza, utok zdalky,…). Az se vsemi skoncujete vratte se s Fedrisovi, jestlize jste zabili vsechny ctyri dostanete odmenu 15 000 septimu (coz jde)!!! Pokud jste zabili pouze goblini nacelniky, odmena bude zrejme nizsi. Znovu si promluvte s Fedrisem a nabidnete mu svoji dalsi pomoc service to our Lady, odkaze vas ke Gavasi Drinovi (Lord Archcanon) v jeho kancelari v chramu.

    <nahoru>

    Oltar mrtvych

    Lokace: Chram, chramove stoky

    Po splneni predchoziho ukolu pro Fedrise Hlera jste poslani ke Gavasi Drinovi, jeho kancelar je nedaleko Fedrise. Promluvte s nim a nabidnete mu sve sluzby service to our Lady, povi vam o tom, ze pod chramovymi stokami nalezli oltar mrtvych, znecisteny pritomnosti nemrtvych bytosti, Gavas vas pozada o jejich vymiceni. S Gavasem si promluvte na tema Shrine of the Dead (nejmene dvakrat) a must be cleansed, cimz zjistite, ze s sebou musite vest kneze Urvela Dulniho (stoji ve stejne mistnosti) a chranit nez oltar ocisti od sil zla. Promluvte si s knezem, abyste se dohodli na vasem doprovodu (zkuste nejdrive projit a vycistit cestu sami, jinak si docela uzijete s ochranou kneze). Nyni se vydejte chramoveho sklepeni (Temple basement v severni casti chramove Hall of ministry), zde najdete vchod do stok, tady se muzete porozhlednout, ale neni to nutne pro tento ukol (jsou tu nektere postavy tykajici se jinych ukolu). Vydejte se do casti East Temple Sewers, tady uz potkate ruzne nemrtve, muzete take prohledat spoustu prilehajicich prostor, ale neni to nutne.

    Jednotlive casti:
    1. Basement
    2. Sewers
    3. Sewers East
    4. Sewers West
    5. Abandoned Crypt
    6. Catacombs
    7. Shrine
    8. Crypt
    9. Gardens
    10. Relvels Tomb (zamceno 50)

    Posledni jmenovane misto je velice zajimave, ale da se snadno minout, jsou to kamenne dvere. Ze severni casti East Temple Sewers se vydejte do Temple gardens a z jejich jizni strany do Temple Shrine (Da se tam dojit take skrze Temple Catacombs), jakmile se dostanete na toto misto, muzete se dat do „cisteni“, jsou tu Profane Liches, ty musite pobyt vsechny, az se tak stane ziskate o tom zpravu v deniku. Nyni prichazi na radu knez, jehoz jste sem meli doprovodit, musi se dostat do blizkosti oltare, kde provede vymitani. Po skonceni jeho prace se vratte ke Gavisovi (mozna to neni nutne, ale radsi kneze doprovodte i zpet), ziskate od neho kopi – Blessed Spear. Znovu nabidnete sve sluzby – service to our Lady a Gavis vas posle zpet k Fedrisi Hlerovi.

    <nahoru>

    Barilzars Mazed Band

    Lokace: Chram, chramove stoky

    Promluvte si Fedrisem Hlerem - service to our Lady Almalexia, sdeli vam, ze Lady Almalexia si preje abyste ji donesli artefakt znamy jako Barilzars Mazed Band. Artefakt (prsten) se naleza nekde v oblasti Abandoned Crypt ve stokach pod chramem. Vice informaci o nem se udajne muzete dozvedet od Gavise Drina, rekne vam vsak pouze, ze byl vyroben mocnym magem, nekdy behem druheho veku. Takze se muzete vydat do Abandoned Crypt (je v Temple sewers, severozapadni cast), zrejme uz jste si ji vsimli drive, byla zavalena kamenim a nedalo se do ni dostat, nyni jsou kameny diky Lady Almalexii odstranene, nuze vstupte! V krypte potkate bezne osazenstvo, tedy liche a krysy, zadny problem. Na severnim konci krypty se setkate s nemrtvym Barilzarem, po kratkem rozhovoru se na vas vrhne (sesila sirokou skalu kouzel a udery bere kolem 150 zivotu, sam vsak zivoty prilis neopliva), po jeho zdolani mu seberte hledany artefakt – je to obycejny prsten, takze nehledejte nic dalsiho. Vratte se k Fedrisovi, ten vas posle ke Gavisovi u neho vsak neskoncite, dozvite se, ze vam byla udelena audience u samotne Almalexie (centralni cast chramu, High Chapel – do te doby jste tam nemeli umozneny vstup). Jdete tedy tam, Almalexia si od vas prsten vezme (bez jakychkoli vysvetleni), obdrzite nove kouzlo Almalexias Light, jez vam umozni obnovit vsechny sve atributy o 25 bodu (pouze jednou denne).

    <nahoru>

    Utok na namesti Brindisi Dorom

    Lokace: mesto Mournhold, namesti Brindisi Dorom, Bams-Amschend

    Na dalsi ukol neni potreba zadneho rozhovoru, pouze musite nejaky cas pockat (staci odpocivat 24 hodin). Nyni teprve zacnete mluvit s lidmi (je jedno s kym), dozvite se o utoku na namesti Brindisi Dorom provedenem podivnymi ocarovanymi stroji. Po ukonceni rozhovoru se tedy vydejte smerem na zminovane misto, lezi v jizni casti Mournholdu. Hned jak tam prijdete, uzrite mnozstvi stroju - Fabricants utocicich na vojaky, muzete se zapojit do boje, zrejme to vsak neni nezbytne. Po boji (obdrzite zpravu v deniku) si popovidejte s nekterym z prezivsich vojaku, budete poslani informovat o utoku Tienia Delitiana. Najdete ho v trunim sale kral. palace (ma cervene brneni, nema helmu), behem rozhovoru vas pozada abyste zjistili zdroj utoku, mysli, ze bytosti vychazeji z ruin Dwemerskeho mesta leziciho hluboko pod mestem, predpoklada, ze vstup se otevrel pod troskami sochy (na nam. Brindisi…) znicene behem utoku. Vas ukol je tedy prijit na to odkud se to vsechno bere. Vratte se na namesti a zkuste se dostat na sochu, objevite v ni diru vedouci do hlubin, je tam take zebrik. Slezte po nem a zacnete s pruzkumem Bams-Amschend, Hearthfire Hall. Chodbou se dostanete k obrovske sini, kde uvidite bojujici stroje – ziskate hned zpravu do deniku a muzete se vratit (zbytek techto prostor prozkoumate behem jineho questu). Az prijdete k Tieniovi oznami vam, ze s vami chce hovorit samotny kral Helseth (mimochodem stoji hned vedle neho).

    <nahoru>

    Vrazedne spiknuti

    Lokace: Kralovsky palac, Godsreach

    Promluvte si s kralem, nejdrive se vam omluvi za male „nedorozumeni“ ohledne vaseho napadeni Temnym bratrstvem, nebot jisti lide se domnivali, ze touzite po trunu. Po tomto vas pozada o prosetreni mozneho spiknuti. Musite se potkat s orkskym informatorem ve ctvrti Godsreach (budova Winged Guar), heslo je uncles farm. Vydejte se do Godsreach, Winged Guar je v centru. Bakh Gro-Sham je jedinym orkem v budove, po sdeleni hesla vam Bakh sdeli, ze Helseth je nejspis paranoidni, objevil vsak mozne spiknuti proti kralovne matce Barenziah, ovsem nevi kdo a proc je v nem zahrnut. Prestoze jste se nedozvedeli moc, vratte se ke kralovi a zdelte mu to, Helseth vam informace potvrdi (udajne to vi od svych jinych spehu). Jeho pranim je abyste zajistili ochranu kralovne, povi vam take jak. Zvyseni poctu strazi by udajne nemelo smysl nebot by mohlo vylekat atentatniky, kteri mohou byt i v radach strazi. Vasim ukolem bude hlidani pred kralovninym pokojem, budete schovani za zastenou, abyste nenapadne mohli sledovat a zasahnout proti pripadnym utocnikum. Kralovninu komnatu najdete v zadni casti trunniho salu. Muzete si s kralovnou promluvit, ovsem ji zminka o pokusu o jeji vrazdu moc neprekvapuje (asi zvyk). Zastena o ktere se Helseth zminoval je hned pred kr. komnatou a je trochu pruhledna, takze muzete pozorovat kazdeho kdo prochazi. Schovejte se a vyckavejte, dejte si pozor aby byly oboje dvere zavrene (mohlo by to vylekat utocniky). Nejlepsi je ulozit si pozici a pak odpocivat. Az uderi spravny cas dostanete o tom zminku v deniku – ze jste pripraveni prekvapit vrahy (v mem pripade to bylo kolem devate vecer). Objevi se zde tri clenove temneho bratrstva, porazte je a bezte informovat krale. Odmeni se vam nahrdelnikem Helseths Collar a navrhne vam dalsi spolupraci.

    <nahoru>

    Souboj s Karodem

    Lokace: Truni sal kral. palace

    Dalsim ukolem od krale bude provereni vasich schopnosti soubojem s jeho osobnim strazcem Karodem. Souboj probehne az nasledujici den, do te doby z Karoda nic nedostanete. Prijdte tedy druhy den a souboj muze zacit, az Karoda dostanete asi na 10% jeho zivotu vzda se. Zajdete za kralem a oznamte mu v rozhovoru fight my champion, ze jste porazili Karoda. Helseth vam pogratuluje a odmeni vas zbrani Dagger of Symmachus.

    <nahoru>

    Vysetreni utoku na krale

    Lokace: Kral. palac, Chram, Velky bazar, Godsreach, Bams-Amschend

    Promluvte s kralem, velmi ho zajima utok na nam. Brindisi Dorom, chce abyste si promluvili s Almalexii a dozvedeli se od ni co bude mozne (aniz byste odhalili svoje spojeni s kralem). Helseth se domniva, ze stroje byly stvoreny Sotha-Silem, tretim, dlouho nespatrenym bohem, tribunalu. Bezte do chramu za Almalexii, moc vam toho nerekne, navrhne vam vsak ukol. Pry vznikl novy kult „End of Times“, vedeny Enem Romari, ktery zastupuje bohyni. Mnoho clenu kultu bylo nedavno nalezeno mrtvych v jejich domovech, zrejme otravenych velice silnym jedem (nelecitelnym). Budete odkazani k Meralyn Othan, jejiz bratr Sevil byl jednou z obeti. Jeste budete varovavani, abyste nezabijeli Ena Romari, nebot by se mohl stat mucednikem. Meralyn najdete nahore na schodech ve vychodni casti velkeho bazaru. Povi vam, ze kult je sebevrazedny, bez jakekoliv konstruktivni viry a ze cleny muzete casto potkat pobliz budovy Winged Guar ve ctvrti Godsreach. Jedinou virou kultu je, ze Tribunal ztratil svoji moc a ze se blizi konec sveta (cemuz take odpovida jeho nazev). Veri, ze Eno je pouze poblouzneny a kaze tem, kteri ho chteji slyset. Ted muzete jit za Enem, najdete ho v bile robe u vchodu do Winged Guar (ctvrt Godsreach), promluvte s nim o End of Times a Cleansing (obdrzite zapisky do deniku), pote se vratte k Almalexii. Almalexia je informacemi pobourena a bude chtit ukazat svoji skutecnou silu, rekne vam abyste vstoupili do ruin Bams-Amschend a aktivovali dwemersky vynalez Karstangz-Beharn, ten jakmile bude spusten, tak zpusobi prasne boure. K zprovozneni dostanete Powered Dwemer Coherer. Nyni se muzete vydat do podzemi, vchod se naleza v troskach sochy na namesti Brindisi Dorom. Vas pruzkum zacina v Hearthfire Hall je zde dalsich 13 casti k pruzkumu, ovsem ke splneni ukolu neni nutne je prochazet vsechny.

    Jednotlive casti:
    1. Bams-Amschend, Hearthfire Hall
    2. Bams-Amschend, Passage of Whispers
    3. Bams-Amschend, Hall of Winds
    4. Bams-Amschend, Hall of Wails
    5. Bams-Amschend, Radac's Forge
    6. Bams-Amseched, Passage of the Walker
    7. Bams-Amseched, Kings Walk
    8. Bams-Amseched, Skybreak Gallery
    9. Norenen-dur
    10. Norenen-dur, The Grand Stair
    11. Norenen-dur, The Teeth that Gnash
    12. Norenen-dur, Citadel of Myn Dhrur
    13. Norenen-dur, The Wailingdelve
    14. Norenen-dur, Basilica of Divine Whispers

    V podzemi potkate nekolik druhu dwemerskych mechanickych jednotek (pozor na Archers, berou pomerne dost zivotu), naleznete zde i par velice uzitecnych predmetu. Jedinym NPC je Dremora Khash-Ti Dhrur (pomerne silny) v Citadel of Myn Dhrur. V casti Radacs Forge naleznete zamcene (100), zapastovane dvere, po otevreni objevite pomerne tucnou odmenu, vcetne dvou Dwemer Satchel Packs, nezapomente je vzit s sebou. Dalsi cast Passage of the Walker je pristupna pouze skrze hromadu kameni, musite ji aktivovat a budete pozadani o jeden Dw. Satchel Pack, po jeho odevzdani utikejte z dosahu, vybuch nastane po odpocitani a uvolni vam cestu. Postupujte dale a narazite na stejny problem, reseni je identicke, tim se dostanete k casti Norenen-dur. Nyni se musite dostat do oblasti Skybreak Gallery, je to obrovska kruhova sin v jejimz stredu na vyvysenem stupni uvidite v hromade popela tri paky. Zda se, ze ovladaji jakousi vec pripominajici dvere v severni stene mistnosti. Nejdrive se poohlednete po Dwemer Junction Box, tam umistete Powered Dwemer Coherer od Almalexie. Nyni musite nastavit paky (zrejme nejdrive levou a potom pravou, neni jiste), az se vam to povede dostanete o tom zpravu do deniku (pote uz paky nemente, nebo nesplnite ukol). Vratte se zpet k Almalexii, nezapomente, ze vas ukol zacal u krale, k tomu se jeste nevracejte, ale pozadejte Almalexii o dalsi ukol.

    <nahoru>

    Schazejici strazce

    Lokace: Chram, Godsreach

    Dalsim ukolem bude najiti a zastaveni cinnosti (da se rici i odstraneni) Salase Valora. Je to byvaly Almalexiin osobni strazce, ktery ji opustil a nyni o ni rozhlasuje same lzi, Almalexii to samozrejme velice poburuje, takze je to opet na vas. Salas se pohybuje kdesi v ulicich a stokach Mournholdu, nejlepsi je zacit s vyptavanim ve ctvrti Godsreach. Lide vam povi, ze se tu potuluje jeden z osobnich strazcu Almalexie. Salas vypada jako bezny High Ordinator, ovsem jeho vybaveni z neho dela velice tuheho protivnika, takze pozor (nasel jsem ho v severni casti u kanalu, neni to ale pravidlo, musite hledat). Okamzite po rozhovoru s nim zacne boj, az se vam ho povede zlikvidovat, nezapomente ho obrat o jeho vystroj. Vratte se k Almalexii pro odmenu.

    <nahoru>

    Mec Trueflame Blade

    Lokace: Chram, Godsreach, Kralovsky palac, Bams-Amschend

    Znovu si promluvte s Almalexii, mysli si, ze jste Nerevarine (je ovsem mozne, ze vam toto nerekne, nebo nezada tento ukol, pokud jste nedokoncili puvodni Morrowind), povi vam pribeh o dvou mecich Trueflame Blade a Hopesfire Blade. Prvni jmenovany byl v jejim drzeni, ovsem v bitve u Red Mountain byl rozlomen na tri kusy. Jednu cast vam Alm. Preda a zbyle dve musite nalezt, pro zacatek vam doporuci pozeptat se ruznych moudrych lidi ve meste, kteri vam snad poradi kde najit zbyvajici dva kusy a jak je spojit dohromady. Osobu, ktera mec znovu zkuje najdete pomerne snadno, vsichni vas odkazi k Yagak gro-Glukovi ve ctvrti Godsreach (Craftsman Hall). Slibi vam pomoc, nema vsak zadne informace o ostatnich castech. Promluvte si nyni s kralovnou Barenziah, ta vas posle ke Karodovi (osobni strazce krale Helsetha jehoz jste porazili v souboji), promluvte i s nim a on vam daruje cast hledaneho mece dostal ji v mladi od sveho otce. Nyni si bezte popovidat s Torasou Aram, je v muzeu artefaktu (ctvrt Godsreach). Pry sice nevi nic o treti casti, ma ovsem stit ze stejneho obdobi a da vam ho v pripade, ze jejimu muzeu darujete alespon dva z nasledujicich artefaktu:

    Lord's Mail
    Ebony Mail
    Spell Breaker
    Chrysamere
    Staff of Magnus
    Warlock's Ring
    Ring of Phynaster
    Ring of Khajiit
    Mace of Molag Bal
    Masque of Clavicus Vile
    Mehrunes Razor
    Cuirass of the Saviour's Hide
    Spear of Bitter Mercy
    Daedric Scourge
    Bow of Shadows
    Fists of Randagulf
    Ice Blade of the Monarch
    Ring of Surroundings
    Boots of the Apostle
    The Mentor's Ring
    Ring of the Wind
    Vampiric Ring
    Eleidon's Ward
    Staff of Hasedoki
    Bloodworm Helm
    Dragonbone Mail
    Skull Crusher
    Goldbrand
    Fang of Haynekhtnamet
    Umbra Sword
    Denstagmer's Ring
    Helm of Oreyn Bearclaw
    Daedric Crescent Blade

    Musite je nejakym zpusobem ziskat (vetsina predmetu byla k nalezeni v puvodnim Morrowindu), jinak se nedostanete dal, pokud jste slusny zlodej nebojte se a darujte i vystroj kterou mate na sobe, muzete si ji ukradnout zpet z muzejnich vitrin. Po obdarovani obdrzite od Torasy Dwemer Battle Shield, bude vam tvrdit, ze bodec na predni strane je lehce opravitelny u kterehokoliv kovare. Doneste vsechny tri veci k Yagak gro-Glukovi do Craftsman Hall, promluvte s nim o stitu Dwemer Battle Shield, Yagak ze stitu vyjme zbyvajici treti cast mece. Pak s nim promluvte o oprave mece (forging the blade), souhlasi a rekne abyste si pro nej za dva dny prisli. Po uplynuti stanovene doby vam preda opraveny mec. Je to pomerne slusna zbran neni vsak enchantovana, Yagak vam k ocarovani doporuci najit nejakeho Dwemera (ocarovani je nutne pro splneni ukolu). Musite s nim mluvit na tema talk to a Dwemer, Yagak vas posle znovu do Bams-Amschend. Vydejte se tedy tam, presneji do Radacs Forge, kde potkate ducha Radase Stungnthumze (poletuje pobliz velkeho robota). Radas vam povi, ze k ocarovani potrebuje Pyroil Tar – najdete ho u Daedrickeho oltare v casti Norenen-dur, Citadel of Myn Dhrur, zrejme je take mozne koupit jeden u obchodniku ve meste, zalezi na vas. Az Radasovi Pyroil Tar predate, tak vam ocaruje mec, je jednou z nejlepsich zbrani ve hre. Teprve nyni se muzete vratit k Almalexii, bude vam gratulovat a zada vam dalsi ukol.

    <nahoru>

    Sotha Sil

    Lokace: Chram, Clockwork City

    Vas dalsi a take zaverecny ukol vam zada opet Almalexia, povi vam o tretim bohu Tribunalu, Sotha Silovi. Mysli si, ze je potreba ho zastavit nebot se zblaznil a ohrozuje cely Morrowind. Mec Trueflame Blade by mel byt schopen ho zabit a jelikoz jste jeho vlastnikem vy, musite se tohoto ukolu zhostit. Jakmile budete pripraveni Almalexia vas teleportuje do Sotha Silova mesta Clockwork City (dejte si pozor, nefunguji zde kouzla recall, intervention a mark). Prvni dvere ktere potkate se daji otevrit malou packou na piliri uprostred mistnosti. Nyni nasleduje rada mistnosti s mnozstvim ruznych pasti, takz ukladejte. Napr. Hall of Delirium, bodce vychazeji z kazdeho mista na zemi kde uvidite krev …

    Jednotlive casti:
    1. Sotha Sil, Outer Flooded Halls
    2. Sotha Sil, Inner Flooded Halls
    3. Sotha Sil, Hall of Delirium
    4. Sotha Sil, Central Gearworks
    5. Sotha Sil, Chamber of Sohleh
    6. Sotha Sil, Hall of Theuda
    7. Sotha Sil, Dome of Kasia
    8. Sotha Sil, Dome of Serlyn
    9. Sotha Sil, Hall of Sallaemu
    10. Sotha Sil, Dome of Udok (pouzijte lektvary nebo kouzla sily k otevreni paky)
    11. Sotha Sil, Hall of Mileitho
    12. Sotha Sil, Dome of the Imperfect
    13. Sotha Sil, Dome of Sotha Sil

    V casti Dome of Serlyn je maly puzzle s dvema pakami a strojem tvoricim Veminous Fabricants, trik je v posunuti prave paky v okamziku kdy stroj zacina hlucet a trubky se zacinaji pohybovat. V mistnosti Dome of Imperfect uvidite dve dwemerske sochy hlidajici vychod, jedna z nich je dwemersky stroj jmenem Imperfect, poznate ho podle stinu (mate-li je zapnute), souboj s nim je dost tezky. Jestlize se vam Imperfecta povede zlikvidovat smerujte do Dome of Sotha Sil, jakmile tam vstoupite uvidite na podlaze lezet bezvladne telo Sotha Sila. Pri blizsi prohlidce se objevi popisek, ze uz vas nekdo predbehl. Kdyz se pokusite opustit mistnost objevi se zde Almalexia, povede dlouhou rec z ktere zacina vyplivat, ze ten kdo se zde zblaznil neni Sotha Sil, ale ona. Po zmince o vasi smrti je jasne co bude nasledovat, pripravze se tedy na boj. Almalexie patri k nejtuzsim protivnikum ve hre, rozhodne ji nepodcente. Az ji porazite, dostanete zapis do deniku a obdrzite mec Hopesfire blade a Barilzars Mazed Hand (mimo jine je schopny vas teleportovat mezi Vivecem, Mournholdem a Sotha Silem). Teleportujte se do Mournholdu, pokud se budete snazit vylicit co se stalo nikdo vam nebude verit. Kdyz vyjdete z chramu setkate se s Azurou, oznami vam co uz vite, ze silena byla Almalexia, ne Sotha Sil. Zajdete take ke kralovi, sdelte mu co jste objevili, dostanete od neho kompletni Royal Guard Armor.

    Timto konci hlavni pribeh datadisku Tribunal ...

    Prelozil Jirka Matousek




  • E-shop za 15 minut

    Copak to tady mame za potvurku?
    Copak to tady mame za potvurku?
    celkem hlasu: 20965

    Onsi
    Lorkhan
    Alkosh
    Lizard Warrior
    Akatosh
    Jhunal

    Vysledky kvizu

    Nakupujete zbozi pres internetove obchody?
    celkem hlasu: 9899


    Jenom tam, v nasi vecerce jsem nebyl uz roky 961
    Tak pul na pul 3609
    Jenom obcas, vanoce, promoce a tak 2823
    Jednou jsem to zkusil a nechytlo me to 630
    Co? Jaky internety? 1876

    Vysledky anket

    Tricka s potiskem | Kosmetika a parfemy | Zdrava vyziva | Moda a modni trendy 2009 | Seznam stranek
    Powered by Genesis 2| Hosted by BonusWeb | Arena | Daggerfall | Morrowind | Oblivion