Morrowind.valkovic.cz - neoficialni ceska fansite
Morrowind.valkovic.cz
Uvod
Tvorba Postavy
Vyber Rasy
Vyber Povolani
Skilly & Vlastnosti
Znameni
Artefakty
Alchymie
Bestiar
Bohove
Boj
Brneni
Daedry
Doprava
Frakce
Guildy
Herbar
Historie
Kradeni
Magie
Nestvury
Obchod & Penize
Ocarovavani
Otroci
Pismo & Jazyk
Upiri
Vlkodlaci
Treneri
Zajimavosti Morrowindu
Zbrane
Hlavni Linie
Rod Hlaalu
Rod Redoran
Rod Telvani
Cech Bojovniku
Cech Magu
Cech Zlodeju
Cisarska Legie
Cisarsky Kult
Cisarsky Chram
Morag Tong
Daedricke Svatyne
Upiri
Ostatni
Tribunal - Pribeh
Tribunal - Ostatni
Bloodmoon - Pribeh
Bloodmoon - E.E.C.
Uvod
Tvorba Pluginu
Scripty
Tutorial
Forum
Navstevni Kniha
Pluginy
Mapy
Galerie
Wallpapery
Ruzne
Arena Hrdinu
Povidky
Cheaty
Cestina
FAQ
The Elder Scrolls
Utajene Lokace
Archiv Novinek
Odkazy
Autori

Nase ikonka:
TES III: Morrowind

TVORBA POSTAVY


e vam autori maji v umyslu nabidnout absolutni moznost seberealizace, nasvedcuje uz tvorba charakteru. Ta se odehrava ve trech rovinach - vyber rasy, povolani a znameni. Rasa predurcuje vase vyhody a nevyhody. Kuprikladu vzneseni elfove jsou vynikajici kouzelnici, ale zato jsou malo odolni proti prirodnim zivlum. Rasa take ovlivnuje, jakym zpusobem vas bude okoli prijimat, protoze rozlicne pronarody vuci sobe citi ruzne sympatie a antipatie. Povolani jsou desitky, ale od obycejnych az po ty exoticke se daji vmnestnat do trojuhelniku, na jehoz vrcholcich dli bojovnik, mag a zlodej. Ostatni polarizuji v ruznych mezistavech. Zvolene znameni uz pak spise podtrhuje vasi osobnost a definitivne vytycuje zivotni drahu. Vsechny postavy maji spolecnych osm zakladnich vlastnosti (sila, inteligence, obratnost atd.) a nasledne dle profese schopnosti: pet hlavnich (Major), pet vedlejsich (Minor) a "ty ostatni".

Existuje 8 vlastnosti a 27 skillu (viz Skilly), z nichz ma kazda postava vybrano 5 hlavnich a 5 vedlejsich. Zlepsovat se samozrejme muzete ve vsech 27mi, ale pouze ty z hlavni a vedlejsi skupiny maji vliv na ziskavani vyssich levelu. Level vam pribude po (v souctu) 10 zlepsenich major a minor skillu, a doporucuju spat pokazde jakmile hra zacne pokrikovat neco ve smyslu "You should learn and meditate". Muzete samozrejme zkusit nastradat vic nez 10 zlepseni kvuli vyraznejsimu narustu vlastnosti pri prestupu, ale zaroven se tim okradate o mozne vyssi zvyseni pri nasledujicim prestupu. Kazdy skill ma svou primarni vlastnost, ktera se pri jeho trenovani a postupu na vyssi level muze zvysit o 2-5 bodu (vybirate tri z osmi). Vypozoroval jsem, ze pri zlepsovani skillu se stejnou primarni vlastnosti se takova vlastnost zvysuje (mozna se nekde +-1 pletu) nasledujicim zpusobem: 1-2 zlepseni = x2, 3-5 zlepseni = x3, 6-9 zlepseni = x4 a 10 a vic = x5.

Standardni pristup je vybrat si jako hlavni a vedlejsi skilly ty, ktere budete pouzivat nejcasteji, a ktere ovlivnuji vlastnosti, co chcete zvysovat.

Existuje ale i jiny pristup - jako vedlejsi skilly si zvolit takove, ktere je mozne trenovat bez boje a ktere se zvysuji rychle (Speechcraft, Athleticism, Acrobatics, .). V takovem pripade muzete behem prvnich par hodin hrani vytahnout postavicku na level 20++, ziskat nejaky solidni equip a teprve pak vyrazit do divociny trenovat magii nebo boj se zbranemi.

Vzhledem k tomu, ze trenovat muzete vsech 27 skillu, ne jenom ty vybrane, a zaroven zlepsovat pri prestupu na vyssi level o vice bodu budete pouze ty vlastnosti, ktere figuruji jako primarni u 10ti vybranych skillu, doporucuji klidne pri vyberu vypustit nektere "dulezite" skilly na ukor skillu, ktere umozni rychle zvysovat vlastnost, ktera by jinak ve vyberu uplne chybela. (napr. mag se specializaci na vsechny ruzne skoly magie bude mit jako primarni vlastnosti hlavne INT a WIL. Pokud mu date navic Acrobatics, bude se mu pri prestupu moci zvysovat vyrazneji i sila, a po prihozeni Athleticismu take rychlost)

Doporucuji pri tvorbe postavy mit rovnou co nejvyssi Luck - na rozdil od ostatnich vlastnosti se vam nikdy nezvysi. Teda pokud se to da pri vyberu vubec nejak ovlivnit (rasa, znameni, . ;)

Maximalni level, ktereho muzete dosahnout je cca 70, pokud budu uvazovat, ze major a minor skills se pri vytvoreni pohybuji okolo 30ky, a maximum je 100 bodu - 100 (maximum pro jeden skill) minus 30 (prumerny zaklad) krat 10 (pocet hlavnich a vedlejsich skillu) deleno 10ti (pocet zvyseni potrebny pro postup o level). Maximalni mozny level muzete trochu zvysit tim, ze pri tvorbe postavy se pokusite u hlavnich a vedlejsich skillu dosahnout co nejnizsi hodnoty (napr. vyberem nejhorsi rasy - takove ktera da na vybrane skilly nejmensi bonusy, nebo vyberem zamereni combat/magic/stealth - vyberte si to, ktere nejmin odpovida vasemu vyberu skillu). Zacatek hry muze byt takhle o neco tezsi, ale v dlouhodobem hledisku na tom vydelate (vic zivotu a many, a v prumeru vyssi level postavy).




E-shop za 15 minut

Copak to tady mame za potvurku?
Copak to tady mame za potvurku?
celkem hlasu: 20965

Onsi
Lorkhan
Alkosh
Lizard Warrior
Akatosh
Jhunal

Vysledky kvizu

Nakupujete zbozi pres internetove obchody?
celkem hlasu: 9899


Jenom tam, v nasi vecerce jsem nebyl uz roky 961
Tak pul na pul 3609
Jenom obcas, vanoce, promoce a tak 2823
Jednou jsem to zkusil a nechytlo me to 630
Co? Jaky internety? 1876

Vysledky anket

Tricka s potiskem | Kosmetika a parfemy | Zdrava vyziva | Moda a modni trendy 2009 | Seznam stranek
Powered by Genesis 2| Hosted by BonusWeb | Arena | Daggerfall | Morrowind | Oblivion